آنچه برنامه Nism Prism به معنای حفظ حریم خصوصی شماست

هرکسی که به حریم خصوصی و امنیت خود افتخار می کند ، می داند که NSA سهم عمده ای در کاشت بذر بی اعتمادی بین شهروندان و دولت ها برای دهه ها است. یکی از اولین داستان های بزرگ واقعی ، Optic Nerve بود ، سرمایه گذاری مشترک بین GCHQ و NSA. برنامه ای که از سال 2008 شروع شده است. Optic Nerve از Yahoo! هر پنج دقیقه یک مکالمه با وب کم انجام می شود. پس از شش ماه متوقف شد زیرا آنها هیچ چیز و مقدار زیادی "برهنگی نامطلوب" پیدا نکردند. Prism برنامه دیگری است که NSA در حال اجرا است ، اما آن چیست و برای حریم خصوصی شما چه معنی دارد؟

برنامه Nism’s Prism چیست؟

برنامه Nism’s Prism از طریق اسلایدهای لو رفته کشف شد. این اسلایدها نشان داد که NSA اکنون این قدرت را دارد که شرکت ها را مجبور کند اجازه دسترسی به داده های شخصی کاربران را بدهند. این شامل همه شرکتهای بزرگ فناوری است که می توانید فکر کنید از جمله گوگل ، فیس بوک ، یوتیوب ، اپل ، مایکروسافت و غیره.

البته NSA همیشه این برنامه ها را تحت عنوان "امنیت ملی" اجرا می کند. و در حالی که آنها ادعا می کنند فقط به دنبال ارتباطات احتمالی تروریستی هستند. به احتمال زیاد داده های شما در شبکه بسیار گسترده NSA نیز گیر خواهند افتاد.

رمزنگاری کلید مقابله با مقاومت است

افزایش بیش از حد NSA گاهی اوقات دلهره آور به نظر می رسد ، اما ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای مقابله با آن و حفظ حریم خصوصی و امنیت استفاده کنید. یکی از راه های اصلی انجام این کار استفاده از VPN است. همزمان با Prism ، برنامه NSA’s Upstream است. بالادست در حال شنود کردن تمام کابلهای فیبر نوری زیر دریا است که برای انتقال 99٪ ارتباطات جهان استفاده می شود. با استفاده از VPN ، می توانید داده های خود را رمزگذاری کنید ، به این معنی که NSA باید قبل از اینکه این داده ها را ببیند ، ابتدا آن رمزگذاری را بشکند.

و برای کسانی که از فضای ذخیره سازی ابری مانند Google Drive یا OneDrive استفاده می کنند ، هر دو شرکت تحت پوشش Prism قرار دارند. اگر مجبور به استفاده از این سرویس های ذخیره سازی ابری هستید ، سعی کنید هر پرونده ای را که بارگذاری کرده اید از قبل رمزگذاری کنید. این بدان معناست که NSA قبل از اینکه ببیند چه چیزی در داخل است ، باید ابتدا آن را بشکند.

راه خوب دیگر برای بهبود حریم خصوصی کاهش ردیابی وب است. بسیاری از مرورگرها و برنامه های افزودنی دقیقاً به همین منظور هستند. NoScript یک مثال عالی است که به شما کمک می کند رد پای دیجیتال خود را کنترل کنید. چیزی که نه تنها توسط NSA ، بلکه حتی توسط تبلیغ کنندگان قابل ردیابی است.

hide.me VPN می تواند به شما کمک کند تا ایمن و ناشناس بمانید. میلیون ها کاربر در سراسر جهان به ما اعتماد دارند و ما به عنوان VPN بدون گزارش ثبت شده ایم. این بدان معناست که ما هیچ سوابقی نداریم و راهی برای ثبت هیچ کاری از کارهایی که بصورت آنلاین انجام داده اید نداریم. بنابراین ، حتی اگر NSA به ما مراجعه کند ، ما هیچ اطلاعاتی برای تحویل نداریم. اگر می خواهید تقسیم درخواست های اطلاعاتی را که دریافت می کنیم ، ببینید ، لطفاً گزارش های شفافیت سالانه ما را بررسی کنید ، این یکی از گزارش های مربوط به سال گذشته است.

hide.me VPN علاوه بر بهبود حریم خصوصی شما ، می تواند به شما کمک کند از اشتراک های پخش جریانی مانند Netflix یا Prime Video بیشتر بهره ببرید. ما از کتابخانه های ایالات متحده در بالا و موارد دیگر پشتیبانی می کنیم.

اگر می خواهید سرویس ما را امتحان کنید ، ما یک ردیف رایگان داریم ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید و برنامه ما را برای دستگاه خود بارگیری کنید. ما همچنین یک طرح Premium داریم که به شما امکان دسترسی به مواردی مانند کتابخانه های ایالات متحده برای خدمات پخش جریانی ، داده های نامحدود ، 10 دستگاه همزمان و موارد دیگر را می دهد. ما همچنین 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهیم ، بنابراین اگر به هر دلیلی راضی نیستید ، می توانید پول خود را پس بگیرید.

اگر س anyالی دارید ، لطفا در صورت تمایل با تیم پشتیبانی 24/7 ما تماس بگیرید. می توانید از طریق چت زنده یا ایمیل از طریق [email protected] به آنها دسترسی پیدا کنید.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،