چگونه کشور IP را تغییر دهیم

وب سایت های خاصی وجود دارد که بازدیدکنندگانی که در کشور دیگری به غیر از دفتر اصلی وب سایت اقامت دارند ، قابل دسترسی نیستند. بگویید می خواهید نمایش تلویزیونی مورد علاقه خود را بصورت آنلاین تماشا کنید اما به دلیل اینکه کاربران کشور شما از دسترسی به صفحه منع شده اند ، شما قادر به دیدن آن نبودید. آدرس های IP ما موقعیت های دقیق ما را منعکس می کنند. به این ترتیب آنها می توانند کشور مبدا شما را تشخیص دهند. آدرس IP اساساً شناسایی هر رایانه در سراسر جهان است.

اما چگونه می توانید به وب سایت خاصی دسترسی پیدا کنید که دسترسی شما به صفحه آنها را منع می کند زیرا شما متعلق به یک کشور بیگانه هستید؟ بله ، این کار فقط با نشستن راحت در خانه خود انجام می شود. این کار با کمک یک سرویس شبکه خصوصی مجازی یا به اختصار VPN امکان پذیر است. مفهوم VPN ساده است. آدرس IP واقعی شما توسط یک آدرس IP دیگر نشان داده می شود که برای وب سایتی که از آن فیلم مشاهده می کنید قابل قبول است. این مانند فریب سرور است که شما در واقع ساکن کشوری هستید که در آن مشغول به کار هستند.

همچنین هنگام مرور اینترنت ، سرویس VPN به شما امنیت بیشتری می بخشد. به عنوان مثال هنگام استفاده از موتور جستجوی گوگل بگویید. هرچه در سالهای گذشته جستجو کرده اید در پایگاه داده آنها ثبت می شود. به طور خلاصه ، آنها می توانند از کجا درخواست ها را ردیابی کنند. اما تا زمانی که سرویس VPN داشته باشید ، آدرس IP شما هرگز ردیابی نخواهد شد. آنها می توانند آدرس IP مخفی را که می خواهند ردیابی کنند و وقت خود را برای این کار تلف می کنند.

شما می توانید با VPN مقیم ایالات متحده باشید. شما می توانید از همه نمایش های مورد علاقه خود لذت ببرید بدون اینکه توسط وب سایت های خاصی مسدود شوید. شما می توانید Hulu ، پروکسی iPlayer و غیره را به صورت آنلاین و هر آنچه می خواهید تماشا کنید.

اینترنت بی حد و حصر را تجربه کنید

اگر حتی نمی توانید به همه سایت ها دسترسی پیدا کنید ، جوهر "شبکه جهانی وب" چیست؟ اینترنت اختراع شد تا همه ما حتی اگر کیلومترها از هم فاصله داشته باشیم بتوانیم اطلاعات یا داده ها را به اشتراک بگذاریم. بنابراین محدود کردن کاربران از سایر کشورها چه فایده ای دارد؟

نمونه ای از دسترسی بسیار سخت به اینترنت ، عربستان سعودی است. دولت ساکنان آنها را در موارد قابل دسترسی در اینترنت و موارد ممنوع کنترل و محدود می کند. اگر شما به کشوری مانند عربستان سعودی تعلق دارید ، استفاده از VPN بسیار سودمند خواهد بود.

با نحوه تغییر کشور IP ، مخفی کردن IP خود و "با استفاده از اتصال VPN" در کشور دیگر "به طور واقعی اقامت" بیاموزید. همه چیزهای خوبی که اینترنت ارائه می دهد را تجربه کنید. همین حالا یک سرویس VPN دریافت کنید و از حد مجاز فراتر بروید.

دسته‌هاGuides، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ،