در اینجا بهترین نمایش های جنایی Netflix وجود دارد

 جرم نتفلیکس را نشان می دهد

ارتکاب جرم همیشه خلاف قانون است. با این حال ، از زمان اختراع تلویزیون برای تماشای نمایش های جنایی از راحتی خانه ، لذت ما بوده است. برخی از بهترین مجموعه های تلویزیونی جنایی را می توان در Netflix یافت. اما بهترین نمایش های جنایی Netflix کدامند؟ این فقط همان چیزی است که امروز می خواهیم حل کنیم.

بیشتر بخوانید : بهترین نمایش های نت فلیکس

لیست ما شامل بهترین نمایش های تلویزیونی در تمام دوران ها ، جرایم یا موارد دیگر است. این لیست همچنین لیستی از نمایش های قدیمی و سری جدید Netflix اصلی است. یک چیز مسلم است: تماشای جرم و جنایتکاران هنوز هم بسیار سرگرم کننده است. با پیگیری 30 روزه رایگان برای مشترکان جدید ، می توانید در Netflix ثبت نام کنید. 19659010] از بین مجموعه های جنایی قدیمی Netflix ، این نمایش ممکن است بیشترین بهره را از حضور در این سرویس ببرد. بریکینگ بد در مورد یک معلم شیمی دبیرستان است که برای تهیه هزینه های درمان سرطان خود به آرامی با پخت و پز مواد مخدر به شر تبدیل می شود. این نمایش برای اولین بار در AMC پخش شد ، اما پس از اینکه در Netflix شروع به اجرا کرد ، مورد توجه گسترده قرار گرفت.

این می تواند بهترین نمایش تلویزیونی در دوره Netflix باشد و برخی معتقدند که این بهترین نمایش تلویزیونی است که تاکنون ساخته شده است. بازی برایان کرنستون از والتر وایت یکی از بهترین بازی های بازیگری در تلویزیون ، تلویزیون یا موارد دیگر است. او توسط یک بازیگر عالی حمایت کننده ، از جمله آرون پاول ، که به خوبی شریک تهیه کننده وایت ، جسی پینکمن است ، به او کمک می کند.


Peaky Blinders

 Netflix Peaky Blinders

ما تعداد زیادی جرایم سازمان یافته در ایالات متحده نشان می دهد ، اما آنچه در بالا در سایر کشورها وجود دارد؟ Peaky Blinders این کار را انجام می دهد. درست پس از جنگ جهانی اول در انگلیس ، به ویژه در بیرمنگام تنظیم شده است. این بر اساس باند واقعی جنایی Peaky Blinders است که در آن زمان در آن شهر فعالیت می کرد. یکی از جالب ترین قسمت های این مجموعه این است که وینستون چرچیل ، نخست وزیر آینده انگلیس ، یک شخصیت فرعی است ، زیرا وی متهم به تلاش برای پاکسازی بیرمنگام از جنایت ، از جمله باند Peaky Blinders است. سیلیان مورفی با بازی در نقش رئیس باند ، توماس "تامی" شلبی کار بسیار خوبی انجام می دهد. این قطعاً یکی از بهترین نمایش های جنایی در نتفلیکس است.


Narcos

بر اساس یک داستان واقعی ، Narcos یک سریال درام جنایی است که داستان پادشاه مخدر پابلو اسکوبار و عوامل DEA را دنبال می کند. شما می توانید ماهیت خشونت آمیز اسکوبار و افرادش ، نحوه ساخت و هزینه های او و همچنین نحوه تعامل او با کارتل های دیگری را که در این مدت کشور را آزار می داد ، ببینید.

Narcos پس از سه فصل به پایان رسید ، اما یک چرخش سری -off ، Narcos: Mexico ، به سرعت دنبال شد. اگرچه خوب است اما به اندازه سریال اصلی Narcos جالب نیست. این یکی از بهترین سریال های جنایی Netflix است.


Dexter

 dexter showtime show

نمایش در مورد یک قاتل زنجیره ای که قاتلان زنجیره ای را می کشد ، همچنان یکی از بهترین جرایم است درام هایی که تاکنون ساخته شده اند ، بیشتر به دلیل بازی مایکل سی هال از شخصیت عنوان. او نقش یک قاتل زنجیره ای را بازی می کند که پدر ناتنی اش برای کشتن قاتلان زنجیره ای دیگر تربیت کرده است. این یکی از جالب ترین موارد برای یک نمایش تلویزیونی است ، خصوصاً از آنجا که دکستر با داشتن یک متخصص پزشکی قانونی پلیس جنایات خود را پنهان می کند. هال در بازی با شخصی که شخصیت هیولایی واقعی خود را درون پوسته انسانی پنهان می کند ، بسیار عالی عمل می کند. این یکی از به یاد ماندنی ترین سریال های جنایی Netflix است. این پیش فرض این نمایش جنایی فوق العاده Netflix است. جیسون بیتمن در نقش یک مشاور مالی شیکاگو بازی می کند که ظاهرا زندگی کاملی دارد. مشکل این است که او در واقع مشاور یک کارتل مواد مخدر مکزیکی است. شریک مالی او پس از گرفتن مقداری از پول کارتل کشته می شود و شخصیت بیتمن ادعا می کند که می تواند به پولشویی کارتل کمک کند و پول بیشتری را در Ozarks بدست آورد. آنچه در پی می آید ، نزول عمیق به جنایت و قتل برای او و خانواده اش است. این یک سریال عالی است و متأسفانه در سال 2021 با چهارمین فصل خود به پایان می رسد.

Mindhunter

داستان جنایی واقعی درباره چگونگی متهم شدن و محاکمه شدن ستاره فوتبال ایالات متحده برای قتل دو نفر همچنان یکی از قدرتمندترین سریال های محدود تلویزیونی است که تاکنون ساخته شده است. این قطعاً برای بهترین لیست نمایش های جنایی Netflix ضروری است. O.J. به نظر می رسد سیمپسون بعید است مظنون به قتل همسر سابق خود و مرد دیگری باشد که اجساد آنها در خانه سیمپسون پیدا شده است. با این حال ، شواهد علیه بازیکن سابق فوتبال طرفدار شروع می شود و پلیس سرنوشت ساز سیمپسون ، برونکو ، پرونده را علیه وی ادامه می دهد.

این مینی سریال بسیار عالی کار می کند و دوباره دیوانه رسانه ای را که این پرونده قتل واقعی را احاطه کرده بود ، دوباره ایجاد می کند. واقعاً تلاش نمی کند طرف شود. در عوض ، دادستان و دفاعیات به طور یکسان رفتار می کنند ، زیرا آنها نسخه های خود را از پرونده به هیئت منصفه و همه جهان ارائه می دهند.

باور نکردنی

این مجموعه محدود Netflix با الهام از یک داستان واقعی از یک زن جوان از اقیانوس آرام شمال غربی که مورد تجاوز قرار گرفت. وی این جنایت را به پلیس گزارش داد ، اما سرانجام ، آنها از پیگیری پرونده خودداری کردند و در واقع زن را به خاطر دروغ گفتن به آنها متهم کردند. داستان سپس نشان می دهد که چگونه دو کارآگاه زن ، با بازی تونی کولت و مریت وور ، پرونده ای را بازگو می کنند که یک متجاوز زنجیره ای در واقع به طور مخفیانه در منطقه فعالیت می کند و تلاش های آنها برای یافتن و دستگیری وی است.

این چیزهای بسیار قدرتمندی است ، و این با اجرای عالی کولت ، وور و کیتلین دور به عنوان قربانی جوان قدرتمندتر شده است. این فقط یکی از بهترین سریال های جنایی Netflix نیست ، بلکه یکی از بهترین سریال های محدود در دوره خدمات است.


این نگاه ما به بهترین نمایش های جنایی Netflix است. ما در آینده این مقاله را با نمایش های جذاب بیشتری در این سبک به روز خواهیم کرد.

دسته‌هاNetFlix، Streaming، The Best، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،