بهترین آنتی ویروس برای آیفون چیست؟ هیچ کدام!

شما می توانید آنتی ویروس برای آیفون و یا iPad نیاز ندارد. در واقع هر “” برنامه های آنتی ویروس شما آگهی برای اپل حتی آنتی ویروس نرم افزار نیست. آنها فقط برنامه های “امنیتی” که در واقع از بدافزارها محافظت می کند.

وجود دارد نه واقعی برنامه های آنتی ویروس برای آیفون

سنتی نرم افزار آنتی ویروس برای ویندوز یا macOS دسترسی کامل به سیستم عامل خود را دارد و استفاده می کند که دسترسی به برنامه های خود را اسکن و فایل برای اطمینان از نرم افزارهای مخرب بدون در حال اجرا است.

اجرای برنامه های شما نصب بر روی آی فون خود را در گودال ماسهبازی است که محدودیت های آنها می توانند. برنامه می تواند تنها دسترسی داده که شما به آن اجازه دسترسی به داد. به عبارت دیگر هیچ نرم افزار بر روی آی فون خود را می توانید در چه شما در برنامه بانکداری آنلاین اسنوپ. آنها می تواند عکس های خود را دسترسی به عنوان مثال–اما اگر شما به آنها اجازه دسترسی به عکس های خود را.

در سیستم عامل iOS اپل هر برنامه “امنیت” نصب شما مجبور به اجرا در همان گودال ماسهبازی به عنوان همه شما برنامه های دیگر. آنها حتی نمی تواند یک لیست از برنامه های شما نصب شده از فروشگاه App اسکن بسیار کمتر کاری را در دستگاه خود را برای نرم افزارهای مخرب را مشاهده کنید. حتی اگر شما تا به حال یک برنامه به نام “ویروس خطرناک” نصب شده بر روی آی فون خود را, این برنامه امنیتی آی فون قادر به دیدن آن نخواهد بود.

چرا تنها مثال ما تا به حال دیده ایم از آیفون برنامه امنیتی مسدود کردن یک قطعه از نرم افزارهای مخرب از آلوده کردن آی فون وجود ندارد. اگر یکی وجود داشت به این سازندگان نرم افزار امنیتی آی فون می ترومپت آن مطمئن هستیم–اما آنها ندارند و از آنجا که آنها نمی توانند.

مطمئنا اپل گاهی نقص های امنیتی مانند شبح است. اما این مشکلات می تواند تنها از طریق به روز رسانی سریع امنیتی حل و داشتن نرم افزار امنیتی نصب شده برای محافظت از شما کاری نخواهد کرد. فقط آی فون خود را با آخرین نسخه از iOS به روز نگه دارید.

مرتبط با: چگونه به روز رسانی چگونه آی فون خود را در حال حاضر شما

آی فون خود را در حال حاضر محافظت از آیفون و یا iPad به iOS 11

یک دسته از ویژگی های امنیتی یکپارچه است. آن فقط می تواند برنامه را از فروشگاه App اپل نصب و قبل از آنها در حال اضافه شده به فروشگاه اپل این برنامه ها برای نرم افزارهای مخرب و چیزهای بد دیگر چک. اگر مخرب در فروشگاه برنامه نرم افزار به نظر می رسد پیدا شده است، اپل می توانید آن را از فروشگاه حذف و آی فون خود را بلافاصله حذف برنامه برای ایمنی خود را. اپل

“پیدا کردن آیفون من” قابليت کار می کند از طریق iCloud شما از راه دور اجازه قرار دادن قفل یا پاک کردن از دست رفته یا دزدیده شده آیفون است. شما می توانید نرم افزار ویژه امنیتی با ویژگی های “ضد سرقت” لازم نیست. برای بررسی یافتن آیفون من فعال شده است، سر به تنظیمات، نام خود را در بالای صفحه نمایش، و سپس iCloud ضربه بزنید > یافتن آیفون من.

مرورگر سافاری در آیفون خود ویژگی “وب سایت متقلب و کلاهبردار هشدار” که به فیلتر ضد فیشینگ است. اگر شما در نهایت در یک وب سایت طراحی شده برای فریب شما را به دادن اطلاعات شخصی — شاید سایت جعل هویت خود بانک بانکداری آنلاین صفحه است — هشدار را ببینید. سر به تنظیمات صفری به چک کنید اگر این قابلیت فعال است، > و به دنبال گزینه “وب سایت متقلب و کلاهبردار هشدار” تحت امنیت & حریم خصوصی.

چه آن انجام برنامه های امنیت موبایل

با توجه به این برنامه ها نمی تواند عملکرد به عنوان نرم افزار آنتی ویروس, شما ممکن است تعجب به آنچه انجام می دهند دقیقا. خوب، نام آنها نشانه هستند: این برنامه ها چیزهایی مانند “روش موبایل امنیت,” “مک آفی امنیت موبایل،” به نام “نورتون امنیت موبایل” و “امنیت موبایل مواظب.” اپل به وضوح می تواند این برنامه ها استفاده از کلمه “آنتی ویروس” در نام آنها اجازه نمی دهد.

برنامه های امنیتی آی فون اغلب شامل ویژگی های است که نمی کمک به محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب, مانند ویژگی های antitheft است که از راه دور اجازه می دهد تعیین محل تلفن–درست مثل iCloud. برخی عبارتند از ابزار رسانه طاق”است که عکس ها بر روی تلفن خود را با رمز عبور را پنهان کنید. دیگر شامل مدیران کلمه عبور برنامه تماس و vpn ها, که شما می توانید در برنامه های دیگر. برخی از برنامه ها ممکن است “مرورگر امن” با فیلتر فیشینگ خود را ارائه دهد اما کسانی که به طور مشابه به یکی در حال حاضر ساخته شده به صفری کار.

بعضی از این برنامه ها هشدار سرقت هویت است که اتصال به یک سرویس آنلاین است که به شما اخطار می دهد اطلاعات خود را فاش شده است. اما شما می توانید استفاده از خدمات مانند در Pwned شده است؟ به اعلان نشت اواخر دو آدرس ایمیل بدون این برنامه ها را دریافت می کنید. سرنوشت اعتباری ارائه می دهد نقض رایگان اعلامیه های علاوه بر اطلاعات گزارش اعتبار رایگان بیش از حد.

این برنامه ها در حال انجام برخی از توابع مربوط به امنیت می باشد که به همین دلیل است که اپل اجازه می دهد آنها را به فروشگاه App. اما برنامه های “آنتی ویروس” یا “antimalware” نیستند و آنها لازم نیست.

مرتبط با: نحوه بررسی اگر شما رمز عبور شده است صندلی

فرار از زندان آی فون خود را

نیست همه توصیه های بالا فرض شما نه jailbreaking آیفون خود هستید. Jailbreaking اجازه می دهد تا برنامه های آی فون خود را خارج از گودال ماسهبازی امنیت عادی اجرا. آن جایگاه شما در نصب برنامه ها از خارج از فروشگاه App، که به معنی آن برنامه ها را بررسی نمی شوند برای رفتار مخرب توسط اپل اجازه می دهد.

مثل سیب، برابر jailbreaking آیفون شما توصیه می کنیم. اپل همچنین از راه خود را برای مبارزه با jailbreaking می رود و آنها آن بیشتر و سخت تر انجام داده ام.

فرض کنید شما با استفاده از آی فون جیل بریک شده، تئوری حس استفاده از نوعی از نرم افزار آنتی ویروس می تواند آن را. با کاربران عادی است شکسته، برنامه های آنتی ویروس تئوری اسکن می تواند نظر پس از jailbreaking تلفن خود نصب کرده اید ممکن است. با این حال، چنین برنامه antimalware نیاز فایل تعریف برنامه های بد را به تابع.

هر چند این امر می تواند امکان ایجاد آنها ما آگاه از هر برنامه های آنتی ویروس برای آیفون جیلبریک نیست.

مرتبط با: Jailbreaking توضیح داد: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد Jailbreaking iPhones و iPads

می گوییم آن دوباره: شما می توانید نرم افزار آنتی ویروس برای آی فون خود را نیاز ندارد. در واقع هیچ چیز مانند نرم افزار آنتی ویروس برای iPhones و iPads وجود دارد. حتی وجود ندارد.

تصویر های اعتباری: Nierfy / Shutterstock. کام.