TunnelBear تونل های جدیدی به آرژانتین اضافه می کند

به نظر می رسد همه این روزها سرگرمی جدیدی دارند و خرس ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنها شروع به آموختن دروس تانگو کرده اند و خبر جالب این است که می توانید با استفاده از تونل های جدید ما به آرژانتین به آنها بپیوندید!

چگونه می توانم به آرژانتین تونل بزنم؟

آخرین نسخه را نصب کنید

شما می توانید جدیدترین ها را نصب کنید. نسخه TunnelBear برای ویندوز یا macOS از وب سایت ما. برای Android ، می توانید برنامه را از Google Play دریافت کنید.

برای Windows و macOS

پس از بارگیری برنامه ، بر روی فایل نصب دو بار کلیک کنید و گزینه های مربوط را دنبال کنید. وقتی برای اولین بار برنامه را باز می کنید باید وارد سیستم حساب TunnelBear خود شوید.

برای Android

Google Play با تمام شدن برنامه به طور خودکار برنامه را نصب می کند. وقتی برای اولین بار برنامه را باز می کنید ، باید وارد حساب TunnelBear خود شوید.

اگر برنامه شما به روز شده است ، تونل جدید آرژانتین باید بطور خودکار در لیست کشورها ظاهر شود. همچنین اگر به سمت آمریکای جنوبی بروید ، می توانید آن را در نقشه پیدا کنید.

TunnelBear for iPhone & iPad

اگر آخرین نسخه های iPhone یا iPad را قبلاً بارگیری نکرده اید ، می توانید آنها را از فروشگاه App بارگیری کنید.

پس از بارگیری برنامه TunnelBear ، با اطلاعات حساب TunnelBear خود وارد سیستم شوید و موافقت کنید اجازه دهید TunnelBear یک پروفایل VPN را تنظیم کند. پنجره بازشونده iOS باز خواهد شد که از شما سؤال می کند آیا دوست دارید TunnelBear "پیکربندی VPN" را اضافه کند یا خیر. روی "مجاز" و نصب TunnelBear نصب را تمام کنید.

اگر برنامه شما از قبل به روز شده است ، تونل جدید آرژانتین باید بطور خودکار در لیست کشورها و روی نقشه ظاهر شود.

تونل زنی مبارک ، [19659015] تیم TunnelBear “/>

دسته‌هاnews & updates، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،