نحوه تماشای Black Is King در دیزنی + از هرجای سال 2020

به عنوان مشترک با پرداخت دیزنی + ، من واقعاً ناامید کننده هستم که وقتی خارج از ایالات متحده هستم نمی توانم نسخه های جدیدی مانند Black King را تماشا کنم.

پس از انجام تحقیقات و آزمایشات ، متوجه شدم که ساده ترین و مطمئن ترین راه دسترسی به دیزنی + از هرجایی استفاده از VPN است. به پنهان کردن موقعیت واقعی شما کمک می کند تا Disney + فکر کند که از یکی از کشورهای دارای مجوز آن در جریان هستید. اما همه VPN ها نمی توانند جغرافیایی خود را بدست آورند ، بنابراین شما باید یک مورد مطمئن را داشته باشید که اثبات شده است.

برای صرفه جویی در وقت و هزینه ، من 39 ارائه دهنده را آزمایش کردم تا 5 بهترین VPN را که می توانند لیست کنند. به طور مداوم به Disney + دسترسی پیدا کنید ، بنابراین می توانید Black King را تماشا کنید (با سرعت بسیار زیاد!). بهترین قسمت – همه آنها تضمین های برگشت پول را ارائه می دهند ، بنابراین می توانید آنها را کاملا رایگان امتحان کنید.

شروع به تماشای سیاه امروز پادشاه است!

راهنمای سریع: تماشای سیاه پادشاهی است از هر مکانی در 3 مرحله آسان

  1. یک VPN را بارگیری کنید. ExpressVPN هیچگاه مرا با سرعت سریع و جریان بی باک از بین نبرد (بعلاوه می توانید 30 روز آن را به صورت رایگان امتحان کنید).
  2. VPN خود را تنظیم کنید و به یک سرور در یک کشور دیزنی + وصل شوید. من همیشه از یک سرور آمریکایی استفاده می کنم و به سرعت وصل می شود.
  3. شروع به تماشای Black is King! کافیست وارد حساب دیزنی + خود شوید ، فیلم خود را انتخاب کنید و از نمایش لذت ببرید.

Watch Black is King With ExpressVPN Today!

چرا شما به یک VPN برای تماشای سیاه احتیاج دارید King On Disney +

دیزنی + فقط در 12 کشور مانند ایالات متحده ، استرالیا ، کانادا ، هلند ، انگلیس ، هند ، پورتوریکو و چند انتخاب موجود است. در اروپا.

از Geoblocks سخت استفاده می کند تا کاربران را به دلیل مشاهده مجوز از محتوای آنها در خارج از این مناطق متوقف کند. اگر سعی می کنید محتوای آن را از هر منطقه دیگری مشاهده کنید ، می توانید در مقابل یک بلوک قرار بگیرید و پیام زیر را مشاهده کنید:

"متأسفم ، دیزنی + در منطقه شما موجود نیست."

برای دور زدن این محدودیت های جغرافیایی به یک VPN احتیاج دارید. یک VPN قابل اعتماد از مکان واقعی شما ماسک می زند و به شما امکان می دهد تا به هر سرور متصل شوید ، اینگونه به نظر می رسد که در آن کشور ساکن هستید. این به شما امکان می دهد دسترسی به Disney + را بدست آورید و تماشای Black Black King را به راحتی آغاز کنید.

ExpressVPN را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید

بهترین VPN برای تماشای مشکی پادشاه است از هر کجای سال 2020

 مجموعه کوچک دستگاههای تکنولوژیکی سازگار با ExpressVPN.

  • سرعت بسیار زیاد رعد و برق برای تماشای بلک بسیار عالی است King بدون تاخیر است
  • 1000+ سرورهای موجود در دیزنی + کشورها برای دور زدن جغرافیای بلوک به راحتی
  • تماشا کنید دیزنی + حداکثر 5 دستگاه را به طور همزمان و بدون کند کردن
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول برای امتحان کردن بدون ریسک
  • همچنین با این نسخهها کار می کند: Netflix ، HBO Go ، Hulu ، Netflix ، Prime Video ، Showtime و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows، Android، iOS، macOS، Chrome، Linux، Firefox، روترها و موارد دیگر

ExpressVPN دارای سرعت های سریعی است که به طور منظم سرعت شما را تضمین می کند و تضمین می کند تماشای Black Black King را بدون بافر است. با بیش از 1000 سرور موجود در کشورهای دیزنی + ، هیچ ازدحام بیش از حد وجود نداشت و سرعت پایدار در ساعات اوج و خارج از اوج داشتم.

در طول آزمایشات من ، چیزی که من را شگفت زده کرد این بود که سرور ایالات متحده در واقع به من 12.9٪ سرعت می دهد. (31.32 Mbps تا 35.61 Mbps) از سرعت پایه من! به طور کلی ، شما فقط نیاز به 5 مگابیت بر ثانیه برای پخش در HD دارید ، بنابراین این سرعت ها بیش از حد کافی برای یک تجربه صاف و راحت جریان دیزنی + دارند.

شبکه سرور بزرگ همچنین به این معنی است که شما قادر خواهید بود برای از حالت مسدود کردن دیزنی + از هرجای دیگر ، یک اتصال مطمئن داشته باشید. در جهان. من سرورهای ایالات متحده ، انگلستان ، آلمان و فرانسه را آزمایش کردم و هرگز لازم نیست بیش از 5 ثانیه برای دسترسی به دیزنی + صبر کنم. همه سرورهایی که امتحان کردم می توانند به فیلم ها و نمایش هایی که می خواهم بدون هیچ مشکلی دسترسی داشته باشند [(برخلافبرخیارائهدهندگانکوچکترVPNکهدرآنضربهوضربهبیشتریدارند)

به طور کلی ، سرعت های VPN کندتر می شوند. با اتصال دستگاههای بیشتر من این کار را با اتصال ExpressVPN به مک بوک ، آیفون و رایانه لوحی خود در همان زمان آزمایش کردم – و از اینکه متوجه شدم سرعت من به طور مداوم سریع و پایدار است شگفت زده شدم! من تماشا کردم که بلک کینگ هنگام بارگیری چند نمایش دیگر برای لیست تماشای من است ، و هیچ افت آهسته ای در جلسه پخش من نداشت .

من همیشه توصیه می کنم قبل از اینکه بخواهید VPN را آزمایش کنید. آی تی. ExpressVPN یک ضمانت برگشت پول را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید 30 روز آن را کاملا بدون ریسک امتحان کنید. من سیاست بازپرداخت را آزمایش کردم و فهمیدم که این موضوع واقعا ساده و بدون دردسر است. نماینده پشتیبانی مشتری از من پرسید که چرا من فسخ می کنم ، اما بعد از اینکه دلیل آنها را دادم بلافاصله بازپرداخت را پردازش کردند و من پول خود را فقط در 4 روز برگشت دادم!

Watch Black is King with ExpressVPN اکنون!

 مجموعه ای کوچک از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با NordVPN.

  • سرعتهای سریع برای اتصالات صاف هنگام تماشای مشکی ، King است
  • 5،390 سرورهای موجود برای پخش قابل اعتماد
  • 6 دستگاه هایی که باید به طور همزمان وصل شوند و نمایش های دیزنی + را مشاهده کنند
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • همچنین مسدود می شوند: Netflix ، iPlayer پراکسی ، Hulu ، Amazon Prime Video ، HBO Go و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows، Android ، iOS ، macOS ، Chrome ، Linux ، Firefox ، Routers

NordVPN دارای 5،390 سرور در 62 کشور جهان است ، بنابراین همیشه یک اتصال در دسترس برای پخش دیزنی + از هر نقطه وجود دارد. من سرورها را در لندن ، سوئد و نیوزلند و آزمایش کردم و هر زمان فوراً با هیچ مشکلی ارتباط برقرار می شدم .

شبکه سرور بزرگ همچنین به معنی سرعت فوق العاده سریع بود ، بنابراین می توانستم سیاه را تماشا کنم. پادشاه در HD بدون تاخیر . از آنجا که در استرالیا قرار داشتم ، به چند سرور مختلف ایالات متحده و انگلیس متصل شدم و تعجب کردم که آنها سرعت بسیار خوبی به من دادند (فقط یک قطره 8 مگابیت بر ثانیه) با توجه به اینکه هزاران مایل دورتر هستم.

با 6 دستگاه به طور همزمان به هم وصل شوید ، من این آزادی را داشتم که ارتباط خود را با سایر اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارم. این بدان معنی است که همه ما می توانیم دیزنی + را در دستگاه های جداگانه تماشا کنیم و می توانستیم فیلم های مورد علاقه خود را بدون اینکه از راه دور درگیری کنیم دوباره مکث کنیم یا دوباره تماشا کنیم. تضمین برگشت پول روزانه ، بنابراین می توانید آن را کاملا رایگان امتحان کنید . من مجبور شدم در طی مراحل لغو به چند سؤال پاسخ دهم ، اما پس از درخواست فقط 4 روز بازپرداخت کامل خود را دریافت کردم.

Watch Black is King With NordVPN Now!

 مجموعه ای کوچک از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با Surfshark.

  • پهنای باند نامحدود برای ساعت های بیشمار جریان با سرعت های سریع
  • از اتصال قابل اعتماد به دیزنی + با 1،040 سرور در سراسر جهان لذت ببرید [19659020] Watch Black پادشاه است بر روی چندین دستگاه به لطف اتصالات نامحدود
  • 30 روز ضمانت برگشت پول
  • همچنین مسدود می کند: Netflix ، iPlayer پراکسی ، Hulu ، Amazon Prime Video ، HBO Go و موارد دیگر
  • سازگار با : Windows، Android، iOS، macOS، Chrome، Linux، Firefox، Routers

Surfshark دارای شبکه جهانی 1،040 سرور است که به من امکان دسترسی به مناطق سرویس دیزنی + را برای تماشای مشکی پادشاه با حداقل تنظیمات فراهم می کند. من سرورهای 20+ را در ایالات متحده ، نیوزلند و فرانسه آزمایش کردم و همه آنها دارای سرعت قابل اعتماد و بدون افت ارتباط بودند. من تعجب كردم كه سرعت من فقط با فاصله ها كاهش يافت و به من اجازه داد بدون هيچ گونه وقفه از فيلم لذت ببرم. برای اشتراک مشترک ماهانه بسیار مقرون به صرفه ، می توانم حساب خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارم (بعلاوه ، حتی با برخی از آخرین معاملات موجود در اینترنت حتی بیشتر نیز صرفه جویی کردم.)

همچنین می توانید Surfshark را برای خود کاملاً ریسک پذیر با استفاده از با ضمانت برگشت 30 روزه پول. فهمیدم که تیم آنها همیشه آماده است و آماده کمک است. نماینده در گفتگوی زنده 24/7 مقداری از وقت را صرف تلاش برای عیب یابی کرد و سپس به من اطمینان داد که بازپرداخت من پردازش شده است. من پس از تنها 5 روز انصراف ، تمام پول را به حساب خود برگردانید.

Watch Black is King With Surfshark Now!

 مجموعه ای کوچک از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با CyberGhost.

 مجموعه ای کوچک از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با دسترسی به اینترنت خصوصی.

  • سرعت های خوب با حداقل بافر
  • شبکه بزرگی از 1500 سرور آمریکایی که به دیزنی وصل می شوند + قابل اطمینان
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول ، بنابراین می توانید آن را بدون خطر
  • نیز امتحان کنید: Unflock: Netflix ، iPlayer پراکسی ، Hulu ، Amazon Prime Video ، HBO Go و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows، Android، iOS ، macOS ، Fire TV ، روترها

دسترسی به اینترنت خصوصی یک ویژگی برجسته دارد: 3.266 سرور در سطح جهان ، از جمله 1500+ در ایالات متحده – که دسترسی به Disney + بسیار عالی است. با اتصال به این شبکه بزرگ سرورها ، ازدحام بیش از حد کمتر است بنابراین لازم نیست نگران سرعت آهسته باشید .

من 30+ سرور تصادفی ایالات متحده را آزمایش کردم تا مطمئن شوم سرورهای آن سریع بوده و قابل اعتماد. در کل ، من فقط تاخیر جزئی را تجربه کردم در حالی که در ابتدا به چند سرور آمریکایی متصل شدم ، اما بعد از چند دقیقه می توانستم دیزنی + را تماشا کنم بدون بافر یا قطع شدن بیشتر .

تنظیم VPN نیز فوق العاده ساده بود. سریع من می توانم فقط به چند دقیقه پس از نصب ، به یک سرور متصل شوم تا شروع به تماشای Black is King از دستگاه های خود کنم.

اگر شما حاضر به انجام این کار نیستید ، دسترسی به اینترنت خصوصی 30 روز ضمانت برگشت پول را ارائه می دهد تا بتوانید این کار را برای خود کاملاً بدون ریسک آزمایش کنید. من مجبور شدم در حالی که بازپرداخت خود را دریافت می کردم به چند سؤال پاسخ دهم اما سرراست بود و من پول خود را در مدت 7 روز پس گرفتم.

Watch Black is King With PIA Now!

آیا می توانم از VPN رایگان برای تماشای سیاه استفاده کنم که King On Disney + است؟

از نظر فنی بله ، اما من آن را توصیه نمی کنم . بیشتر VPN های رایگان که تست کردم ، دیسنی + را برای من از حالت مسدود نکردن ، و هنگامی که می توانم غیرقابل اعتماد باشم و اتصالاتم به طور مداوم قطع شود.

بزرگترین مسئله این است که می تواند یک خطر امنیتی بزرگ باشد . اکثر VPN های رایگان داده های شما را رمزگذاری نمی کنند که فعالیت آنلاین شما را در معرض بدافزار قرار می دهد. ممکن است اطلاعات شخصی شما بدون اطلاع شما به اشخاص ثالث فروخته شود و شما را در معرض خطر سرقت هویت قرار دهد و در معرض خطر هکرها و گلزارها باشد. با VPN رایگان همراه شوید ، پس می توانید از هر VPN در لیست من استفاده کنید بدون اینکه خطری برای شما باشد . با ExpressVPN سرعت و قابلیت اطمینان و ویژگیهای امنیتی پریمیوم سریع و قابل اعتماد را کسب می کنید ، فقط با 30 روز ضمانت برگشت پول آن را به صورت رایگان امتحان کنید.

ExpressVPN را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید!

سؤالات متداول در مورد تماشای مشکی پادشاه است با VPN

– آیا Black King در سایر سایتهای پخش مانند Netflix موجود است؟ یک ترفند وجود دارد که برای دیزنی + از هر جای دنیا ثبت نام کنید تا بتوانید به آخرین جدیدترین تلنگرهای دیزنی دسترسی پیدا کنید ، اما برای دسترسی به جغرافیایی می توانید به یک VPN معتبر نیاز داشته باشید.

تماشای سیاه در پادشاه در آفریقا است؟

از لحاظ فنی هیچ ، اما می توانید از VPN استفاده کنید تا در این منطقه قرار بگیرید.

Black is King فقط در دیزنی موجود است + این بدان معنی است که شما فقط 12 کشور برای تماشای آن دارید. لیست کامل کشورها ایالات متحده ، کانادا ، هلند ، استرالیا ، نیوزلند ، پورتوریکو ، اتریش ، آلمان ، ایرلند ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، سوئیس ، هند و انگلیس است. تنها راهی که می توانید Black King را تماشا کنید ، استفاده از VPN (مانند ExpressVPN) برای تغییر مکان مجازی است ، بنابراین می توانید Black King را از هرجای کشور ، از جمله آفریقا تماشا کنید.

آیا دسترسی به Disney + با VPN غیرقانونی است؟ [19659087] خیر ، دسترسی به دیزنی + با VPN غیرقانونی نیست. با این حال ، برخی کشورها وجود دارند که دسترسی شهروندان به آن را محدود یا محدود می کنند ، یا اینکه از چه VPN هایی استفاده کنند. به عنوان مثال ، روسیه و چین فقط VPN های مصوب دولت را برای استفاده دارند.

آیا یک VPN می تواند سرعت جریان را کند کند؟

با استفاده از VPN های پیشنهادی در این لیست برای Black King ، شما هیچ اثر قابل ملاحظه ای نخواهید داشت جریان. در حقیقت ، گاهی اوقات شما سرعت بیشتری را تجربه خواهید کرد زیرا VPN مانع از پهنای باند پهنای باند از ISP شما می شود.

اما این امکان وجود دارد که سایر VPN های با اطمینان کمتر سرعت سرعت جریان شما را کند کنند. یک VPN اطلاعات شما را رمزگذاری می کند ، بنابراین می تواند با اطمینان به یک سرور سفر کند ، یک اتصال برقرار کند و به شما امکان دسترسی به کتابخانه کشور دیگری را می دهد که می تواند سرعت شما را در این روند کند کند.

The Bottom Line

اگر هستید مشترک مشترک با پرداخت دیزنی + ، باید بتوانید از هر کجا به محتوای آن دسترسی پیدا کنید ، حتی اگر خارج از 12 کشوری باشید که اجازه ورود به آن را دارید.

از طریق تمام آزمایش های من ، ExpressVPN را توصیه می کنم زیرا دارای سرعت های غیر قابل باور و قدرتمندی است توانایی های جابجایی جغرافیایی ، و اتصالات ثابت برای تماشای مشکی از هر کجای پادشاه را فراهم می کند.

ExpressVPN را به صورت رایگان اکنون امتحان کنید!

به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای تماشای سیاه پادشاه هستند:

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،