پشتیبانی IKEv2 برای اندروید و آمازون اضافه شد

در جدیدترین نسخه های IPVanish برای کاربران اندرویدی و آمازون می توانید نوع اتصال VPN خود را بر روی IKEv2 تنظیم کنید ، در مجموع انواع پروتکل های پشتیبانی شده را به چهار می رساند.

درباره پروتکل های VPN که در IPVanish از آنها پشتیبانی می کنیم اطلاعات بیشتری کسب کنید تا نوع ارتباط مناسب برای فعالیت شما باشد.

مدت زمان زیادی رسیده است ، اما خوشحالیم که اعلام کنیم IPVanish از پروتکل IKEv2 VPN در کلیه سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. خط بین امنیت و سرعت. از نظر داخلی ما واقعاً از این نوع اتصال استقبال می کنیم زیرا دارای یک پایه محکم سنگی است که دارای قابلیت عمده است. به عنوان ارائه دهندگان VPN ، ما می توانیم رمزگذاری را بهبود بخشیم یا اتصالات را با IKEv2 سرعت بخشیم. پروتکل های دیگر به عنوان اجرایی نیستند. یا همانطور که یکی از معماران شبکه ما گفته است ، "[i] OpenVPN را در اکثر موارد از آب بیرون می کشد."

با استفاده از چارچوب رمزگذاری طولانی مدت IPSec ، IKEv2 برای اولین بار در اواسط دهه ی0000 توسعه یافت. سیسکو و مایکروسافت برای کاربران اینترنت موبایل. امروزه تکرارهای منبع باز IKEv2 مانند strongSwan وجود دارد ، که تا همین اواخر روش اجرای ما برای کاربران اندرویدی در IPVanish بود.

اگرچه IKEv2 فقط در دستگاه های تلفن همراه جدیدتر در دسترس است ، اما یک پروتکل امن تر پروتکل IPSec محسوب می شود زیرا دستگاه ها می توانند بدون ایجاد اختلال در اتصال VPN بین یک شبکه Wi-Fi و تلفن همراه جابجا شوند. تنظیم ساده است: جابجایی بین پروتکل ها درست در تنظیمات اتصال برنامه IPVanish. اما اگر یک دست اضافی را دوست دارید ، ما راهنمای تنظیم Android ما را داریم تا در این راه به شما کمک کنیم.

دسته‌هاAll Posts، VPN Apps، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،