Wyze Now از تأیید هویت دو عاملی از طریق Google و Microsoft پشتیبانی می کند – Review Geek

 یک دوربین Wyze Black Wyze به طور خم شده است.
جاش هندریکسون

Wyze آماده است برای دوربین عالی در فضای باز خود از پیش سفارشات بگیرد ، اما آماده نیست که استراحت کند. پس از آنکه در دسامبر گذشته با نقض اطلاعات روبرو شد ، مشخص شد که اجرای مفرد Wyze از تأیید هویت دو عاملی پیام کوتاه کافی نیست. اکنون Wyze برای پشتیبانی از برنامه های تأیید هویت Google و Microsoft خوانده می شود.

اگر از هر دوربین امنیتی با دسترسی از راه دور استفاده می کنید ، باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید. همانطور که با دوربین های رینگ نشان داده شده است ، استفاده از مهندسی اجتماعی بسیار آسان است تا بتوانید به یک دوربین امنیتی شکسته شوید و ویرانی ایجاد کنید.

Wyze بیش از یک سال است که از تأیید هویت دو عاملی مبتنی بر پیام کوتاه پشتیبانی می کند و اگرچه این از هیچ چیزی بهتر نیست ، نیست. به عنوان یک راه حل تأیید اعتبار مبتنی بر برنامه ایمن نیست. می توان برای ردیابی کد احراز هویت ، شماره ای را تغییر داد یا پیامك های اس ام اس را تغییر مسیر داد.

و همانطور كه ​​Wyze در سال گذشته فهمید ، وقتی همه به یك سیستم متكی هستند ، بارگیری آن سیستم آسان است. Wyze دچار نقص داده شد و به عنوان بخشی از این کاهش ، رمزهای عبور و کدهای احراز هویت دو مرحله ای را دوباره تنظیم کرد. این باعث شد متن سیستم همه به یکباره انجام شود و وزن آنرا بالا ببرد. کاربران نمی توانند وارد سیستم شوند زیرا نمی توانند کد را بازیابی کنند.

علاوه بر این ، سیستم پیامکی Wyze فقط از شماره تلفن های مستقر در ایالات متحده پشتیبانی می کند. اگر در سطح بین المللی زندگی می کنید یا از یک شماره تلفن بین المللی استفاده می کنید ، نمی توانید از اعتبار Wyze خود با تأیید هویت دو عاملی اطمینان حاصل کنید.

Wyze امروز در یک نامه الکترونیکی ، پشتیبانی از برنامه های تأیید کننده Google و Microsoft را اعلام کرد. این اجازه می دهد تا کدهای تولید شده به طور تصادفی تولید شود که هر 60 ثانیه یکبار تازه می شوند. و هر دو برنامه در چندین کشور موجود هستند ، یک قدم جلوتر از سیستم مبتنی بر پیام کوتاه.

براساس پرونده های راهنمایی Wyze ، اگر از تأیید هویت مبتنی بر پیام کوتاه استفاده می کنید ، نمی توانید مستقیماً به یک برنامه تأیید اعتبار تغییر دهید. شما باید تأیید هویت دو عاملی را غیرفعال کنید و مجدداً مراحل تنظیم را اجرا کنید.

گزینه جدید تأیید اعتبار در دسترس است و ما آن را در دستگاه های خود مشاهده می کنیم.

منبع: Wyze

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،