نحوه تماشای همیلتون در دیزنی + هرجای دیگر

نام شما چیست ، مرد؟

الكساندر هامیلتون!

درست است ، موسیقی بلاکچین همیلتون اکنون برای پخش با دیزنی + در دسترس است. با این حال ، دیزنی + فقط در 15 کشور قابل دسترسی است .

بنابراین ، آیا شما باید به برادوی یا West End سفر کنید تا اگر در جایی زندگی می کنید که دیزنی + در دسترس باشد ، به برادوی یا West End سفر کنید تا بتوانید موسیقی برنده جایزه تونی را ببینید. خیر ، همه آنچه شما نیاز دارید VPN است.

با یک VPN حق بیمه ، می توانید دیزنی + و جریان هامیلتون را از هر جایی آسان کنید.

بهتر است ، شما می توانید ] تمام تضمین های VPN من را بصورت رایگان با ضمانت نامه بازگشت پول خود امتحان کنید. نظر خود را در طول مدت ضمانت تغییر دهید و بازپرداخت کامل برای شما باشد ، بدون دردسر.

نحوه تماشای همیلتون از هرجایی که در کمتر از 2 دقیقه باشد

  1. یک VPN را با سرور در یک یا چند مکان + دیزنی انتخاب کنید. انتخاب برتر من NordVPN به دلیل ویژگی های عالی در جریان و سرعت های بسیار سریع است.
  2. VPN خود را نصب کنید و در یکی از مکان های موجود Disney + به یک سرور وصل شوید. اتصال در ایالات متحده یا استرالیا به شما بیشترین دسترسی را می دهد.
  3. وارد شوید یا ثبت نام کنید.

نکته راهنما را شروع کنید: اگر هنگام ورود به سیستم دیزنی + به یک سرور ایالات متحده وصل شوید ، برای خرید اشتراک خود به کارت اعتباری آمریکا ، کارت هدیه آمازون یا Google Play یا اشتراک Hulu نیاز دارید.

جریان همیلتون با NordVPN امروز!

چرا شما به تماشای یک VPN برای تماشای همیلتون

دیزنی با استفاده از فناوری geoblocking برای جلوگیری از دسترسی شما به محتوای آن – از جمله همیلتون – اگر در کشور شما در دسترس نباشد ، [19659002] یک VPN ممتاز مکان واقعی شما را مخفی می کند و یک آدرس IP را از کشوری که Disney + در آن موجود است به شما اختصاص می دهد. از طریق انگلستان ، ایالات متحده ، استرالیا ، فرانسه ، آلمان ، اتریش ، کانادا ، نیوزیلند ، پورتوریکو ، اسپانیا ، ایرلند ، ایتالیا ، سوئیس یا هلند به سرور متصل شوید.

این موقعیت مکانی مجازی شما را تغییر می دهد. ، بنابراین به نظر می رسد که دیزنی + از یک کشور دیگر در حال اتصال هستید. اکنون می توانید هامیلتون را از هر کجا که هستید جریان دهید.

بهترین VPN ها برای پخش هامیلتون با دیزنی + – تجزیه و تحلیل کامل (به روز شده 2020)

برای پخش کردن همیلتون از خارج از کشورهای تأیید شده دیزنی ، به یک VPN قابل اعتماد نیاز دارید. می تواند geoblocks را ضرب و شتم کند و سرعت سریع را فراهم کند. پس از آزمایش گسترده بیش از 300 VPN ، توصیه های برتر من در اینجا ذکر شده است.

 مجموعه کوچکی از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با NordVPN.

  • 5،390 سرور در سراسر جهان ، بیش از 3000 در دیزنی + مکان ها.
  • SmartPlay به ضرب و شتم geoblocks
  • سرعت های قابل اشتعال و پهنای باند نامحدود
  • 6 اتصال دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برگشت پول
  • با: دیزنی + ، نتفلیکس ، هولو ، iPlayer پراکسی ، آمازون نخست ویدیو ، HBO
  • سازگار با: Windows، Android، macOS، iOS، مرورگرها، لینوکس، روترها

مشکلی برای پخش هامیلتون از هر کجا که هستید با NordVPN گسترده شبکه جهانی ، سرعت رعد و برق و عملکرد برتر ندارید.

NordVPN را قبل از انجام تعهد با 30 روز ضمانت برگشت پول برای خودتان آزمایش كنید.

آیا به ضمانت های بیشتری نیاز دارید؟ شما تضمین خواهید کرد که می توانید Hamiton را از هر کجا که بخواهید به لطف سرورهای 3000++ در کشورهای دیزنی + پخش کنید. بعلاوه ، فناوری [SmartPlay] NordVPN SmartPlay اطمینان خواهد داد كه شما به طور خودکار به یك سرور شكاف geoblock در محل انتخابی خود متصل شوید. مکانها ، و همکاران من در سراسر جهان

با دسترسی به چنین تعداد گسترده ای از آدرس های IP ، بعید است که شما توسط فناوری ضد VPN دیزنی + مسدود شوید . بعلاوه ، با انتخاب سرورهای بسیار زیاد ، خطر اتصال شما به یک سرور پر ازدحام کم است و سرعت پایدار را تضمین می کند.

NordVPN واقعاً در طول تست سرعت تحت تأثیر قرار گرفت. هر سروری که به آن متصل شدم – از جمله در ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا – از سرعت بارگیری بیش از 25 مگابیت بر ثانیه مورد نیاز برای پخش همیلتون در 4K برخوردار بود. هر چه کتابخانه دیزنی + را که هامیلتون را با آن تماشا کردم ، هیچ وقفه ای در بافر یا تاخیر ایجاد نکرد.

اتصال پینگ (ms) سرعت دانلود (Mbps) سرعت بارگذاری (Mbps)
پایگاه موقعیت مکانی انگلستان 11 62.45 18.76
سرور سریع US Connect 82 61.77 17.87
Quick Connect Germany Server 31 57.70 [19659039] 17.41
سرور سریع اتصال Aus 222 42.39 17.49

هیچ محدودیتی در تعداد دفعات پخش هامیلتون یا هر چیز دیگری برای این موضوع وجود ندارد – به لطف پهنای باند داده ها و پهنای باند . به همان اندازه که می خواهید بدون نگرانی در مورد از دست دادن اتصال NordVPN خود ، جریان داشته باشید.

جریان همیلتون را در خانه یا در حال حرکت ، با اتصالهای اتصال همزمان NordVPN . برنامه NordVPN با تمام سیستم عامل های اصلی سازگار است و می تواند در روترها نصب شود تا موقعیت مجازی کلیه دستگاههای متصل به شبکه خانگی شما را تغییر دهد. این به شما امکان می دهد هامیلتون را به راحتی با هر دستگاه خود جریانی کنید.

تیم دوستانه 24/7 گپ زنده تیم با من در طی مراحل نصب روتر در کمتر از ده دقیقه با من صحبت کرد.

می خواهید. بیشتر دانستن؟ برای دیدن نتایج کامل تحقیق و آزمایش ما ، بررسی NordVPN ما را کاوش کنید.

امروز بزرگ صرفه جویی کنید – 70٪ تخفیف از محبوب ترین برنامه NordVPN

جریان همیلتون با NordVPN!

  • 3000 سرور در سرتاسر جهان ، از جمله مکان هایی که بیشتر کشورهای دیزنی + کشور دارند
  • سرعت فوق العاده و پهنای باند نامحدود
  • با دستگاه های ناسازگار با MediaStreamer
  • 5 اتصال دستگاه همزمان
  • 30 روز تضمین برگشت پول
  • کار خود را تماشا کنید. با: دیزنی + ، Netflix ، Hulu ، Amazon Prime Video ، iPlayer پراکسی ، Sling TV
  • سازگار با: Windows، Android، macOS، iOS، مرورگرها، Linux، روترها

VPN عالی برای پخش جریان، ExpressVPN تحت تأثیر آزمایشات من با سرعت فوق العاده و ویژگی های عالی.

یکی از چنین ویژگی های MediaStreamer است ، که امکان پخش در برخی از دستگاه هایی که از برنامه ExpressVPN پشتیبانی نمی کنند ، مانند بسیاری از تلویزیون های هوشمند و کنسول های بازی با دنبال کردن یک آموزش ساده در وب سایت VPN ، من MediaStreamer را در تلویزیون هوشمند LG خود راه اندازی کردم و در حال اجرا بودم و هیچ وقت همیلتون را روی صفحه بزرگ تماشا نمی کردم.

از یک پول بدون خطر 30 روز استفاده کنید. ضمانت بازگشت برای آزمایش کردن MediaStreamer و چیزهای دیگر ExpressVPN ارائه شده است. اگر در هر زمان ضمانت هر زمان را لغو كنید ، بازپرداخت كامل خواهد بود.

من و همكاران من در سراسر جهان و من ده ها سرور را در 10 كشور دیزنی + آزمایش كردیم و می توانیم با هر كدام از آنها geoblocks را قایق كنیم. 19659002] سرور ExpressVPN سرعتی تحت تأثیر قرار دادن هر دو اتصال از راه دور و مجاور نزدیک. من سرورها را در مکانهای بیشمار Disney + آزمایش کردم و با هر اتصال ، سرعت بارگیری بیش از 5 مگابیت در ثانیه برای پخش صاف از همیلتون در HD بود.

اتصال پینگ (ms) سرعت بارگیری ( Mbps) سرعت بارگذاری (مگابیت در ثانیه)
موقعیت مکانی پایگاه داده [UK] 11 62.45 18.76
اتصال سریع سرور US 89 46.98 17.01
سرور اتصال سریع آلمان 32 42.12 17.73
سرور سریع اتصال Aus 252 32.81 17.33

حتی سرورهای سراسر جهان در ایالات متحده و استرالیا به اندازه کافی سریع برای بخار دادن همیلتون در 4K بود. هر آهنگ و هر صحنه عاری از بافر و تاخیر بود ، و تصویر کاملاً واضح بود.

من همیلتون را بارها و بارها – حتی در مصرف 4K داده ها – بدون قطره اتصال من به ExpressVPN ، به لطف تماشا کردم. پهنای باند و داده های نامحدود . بعلاوه ، با جلوگیری از ضرب و شتم ISP از پهنای باند من ، سرعت به طور مداوم زیاد بود.

با استفاده از حدس بزنید که از یافتن سرور برای جریان 4K جریان هامیلتون در انتخابی دیزنی + کشور خود استفاده کنید. تست سرعت داخلی برای دستگاه های ویندوز و مک.

ExpressVPN به 5 اتصال دستگاه همزمان با یک اشتراک واحد اجازه می دهد ، بنابراین تمام خانواده می توانند همیلتون – یا سایر موارد علاقه + دیزنی خود را – در در همان زمان.

اگر در اتصال دستگاه خود مشکلی دارید ، تیم پشتیبانی از طریق شبانه روزانه 24/7 چت زنده در دسترس است. وقتی از ویژگی های امنیتی ExpressVPN پرسیدم ، خیلی سریع پاسخ دادم.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای دیدن نتایج کامل تحقیق و آزمایش ما ، بررسی ExpressVPN ما را کاوش کنید.

تخفیف زمانی محدود: حداکثر 49٪ تخفیف از اشتراک خود را

جریان همیلتون با ExpressVPN امروز!

 مجموعه ای کوچک از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با Surfshark.

  • 1،040 سرور جهانی ، بیش از 30 مکان فقط در ایالات متحده ، انگلیس و Aus
  • سرعت قابل اعتماد [19659009] داده ها و پهنای باند نامحدود
  • اتصالات نامحدود دستگاه
  • 30 روز ضمانت برگشت پول
  • با: دیزنی + ، Netflix ، Hulu ، iPlayer پراکسی ، آمازون Prime Video ، HBO
  • سازگار با: ویندوز ، اندروید ، macOS ، iOS ، مرورگرها ، لینوکس ، روترها

سریع ، قابل اعتماد و با شبکه گسترده جهانی ، Surfshark گزینه ای عالی برای پخش همیلتون از هر جایی است.

حرف من را نزنید. برای آن ، توانایی های جریان Surfshark را با ضمانت 30 روزه برگشت پول تجربه کنید. شما می توانید اتصالات نامحدود دستگاه را با اشتراک خود دریافت کنید ، بنابراین می توانید VPN را در تمام ابزارهای خود یکباره آزمایش کنید. سازگاری دستگاه بسیار عالی است ، بنابراین چرا از یک مهمانی تماشایی همیلتون لذت نمی برید و اتصال Surfshark خود را با تمام دوستان خود به اشتراک می گذارید.

با کمک تیم من از محققان در سراسر جهان ، ما سرورها را در 10 کشور دیزنی + کشور آزمایش کردیم – از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، و آلمان – و توانستند با هر یک از این مکان ها geoblocks را دور بزنند.

من توانستم هامیلتون را بدون هیچ گونه تنظیم کننده ، تاخیر یا پیکسل های یخ زده از چند طرف به جریان بیاندازم. مکانهای دیزنی + ، از سرعت بارگیری قابل اعتماد Surfshark. در حالی که من برخی از سرورهای آمریکایی کندتر از 25 مگابیت بر ثانیه مورد نیاز برای پخش صاف 4K از همیلتون را پیدا کردم ، آزمایش بیشتر نشان داد که چندین سرعت مورد نیاز برای بارگیری وجود دارد.

اتصال پینگ (ms) سرعت دانلود (Mbps) [19659035] سرعت بارگذاری (مگابیت در ثانیه)
موقعیت مکانی پایگاه داده [UK] 11 62.45 18.76
US Server 82 26.03 17.56
Germany Server 33 33.62 17.41
Aus Server 275 30.55 17.22

همانطور که هیچ درپوش در پهنای باند یا داده وجود دارد ، من توانستم جریان دهم. هامیلتون ، و همچنین Frozen 2 و چند قسمت از سیمپسون ها ، بدون اتصال به هم ریخته.

می خواستم درباره ویژگی تونل سازی اسپلیت Surfshark بیشتر بدانم ، بنابراین می توانم همیلتون را از دیزنی + ایالات متحده پخش کنم و به همان خدمات آنلاین دسترسی پیدا کنم. زمان. تیم عالی 24/7 چت زنده تمام اطلاعات مورد نیاز من را فقط در چند دقیقه ارائه داد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای دیدن نتایج کامل تحقیقات و آزمایش های ما ، بررسی Surfshark ما را کاوش کنید.

ماندگاری طولانی نخواهد شد – 84٪ از اشتراک خود را تخفیف نخواهید داد

جریان همیلتون با Surfshark امروز!

 مجموعه ای کوچک از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با CyberGhost.

When stream ورود همیلتون با سرور دیزنی + سرعت بارگیری 17.88 مگابیت بر ثانیه به معنای عدم وجود بافر یا تاخیر در برای خراب کردن آواز خواندن من است. مهم نیست چه مدت با CyberGhost جریان برقرار کردم ، به لطف پهنای باند و داده های نامحدود ، اتصال پایدار بود.

اگر احساس سخاوتمندی می کنید ، می توانید 7 اتصال دستگاه همزمان با خانواده و دوستان خود من همزمان و هامیلتون را روی رایانه لوحی ، لپ تاپ و گوشی های هوشمند خود پخش کردم و عملکردی را تجربه نکردم.

پشتیبانی چت زنده در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در روز یا شب سریع پاسخ می دهد.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای دیدن نتایج کامل تحقیقات و آزمایش های ما ، بررسی CyberGhost را بررسی کنید.

معامله شگفت انگیز – 79٪ تخفیف!

جریان همیلتون با CyberGhost امروز!

 مجموعه ای کوچک از دستگاه های تکنولوژیکی سازگار با دسترسی به اینترنت خصوصی.

  • 3،266 سرور ، بیش از 2،900 در دیزنی + مکان
  • سرعت و پهنای باند نامحدود
  • 10 اتصال دستگاه به طور همزمان
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • با: دیزنی + ، Netflix ، Amazon Prime Video ، HBO Max ، Sky Go ، NBC
  • سازگار با: Windows، Android، macOS، iOS، مرورگرها ، لینوکس ، روترها

من اغلب دسترسی به اینترنت خصوصی را برای حفظ حریم خصوصی آنلاین توصیه می کنم ، اما با قدرتهای بزرگ انسداد ، همچنین گزینه مناسبی برای پخش همیلتون از هرجای دیگر است.

نظر خود را در مورد خصوصی شکل دهید. دسترسی به اینترنت با ضمانت 30 روزه برگشت پول . با 10 اتصال دستگاه همزمان با یک اشتراک واحد مجاز ، کل خانواده می توانند محتوای جهانی مورد علاقه خود را از حالت انسداد خارج کنند ، در حالی که شما همیلتون را با آرامش پخش می کنید.

همه سیستم عامل های اصلی و سیستم عامل ها از برنامه دسترسی به اینترنت خصوصی پشتیبانی می کنند. بنابراین هیچ کس نباید مشکلی در ارتباط باشد.

Geoblocks Disney + برای سرورهای دسترسی خصوصی 2،900+ در اینترنت + در محل های دیزنی + هیچ تطبیقی ​​ندارد. من موفق شدم هامیلتون را از چندین کتابخانه دیزنی + جابجا کنم ، همانطور که می توانم از محققان خارج از کشور نیز استفاده کنم.

سرعت بارگیری سرورها در دیزنی + مکان ها بین 15 و 25 مگابیت بر ثانیه متغیر بود ، که پخش بدون دردسر همیلتون در HD ، با بدون بافر یا تاخیر. با این حال ، در بیشتر موارد ، امکان پخش هامیلتون در 4K امکان پذیر نبود.

به لطف داده ها و پهنای باند نامحدود ، شما می توانید ساعت ها با دیزنی + کار کنید – مانند من – با سرعت پایدار و اتصال قابل اعتماد.

برنامه های دسترسی خصوصی به اینترنت برای نصب و راه اندازی آسان است ، اما اگر مشکل دارید ، پشتیبانی چت زنده 24/7 در دسترس است و من همیشه یک پاسخ سریع از یک نماینده دوستانه.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای مشاهده نتایج کامل تحقیقات و آزمایش های ما ، به بررسی دسترسی به اینترنت خصوصی ما بپردازید.

امروز ثبت نام کنید و 78٪ صرفه جویی کنید

جریان همیلتون با دسترسی به اینترنت خصوصی امروز!

سؤالات متداول

❓ VPN چه کاری دیگری می تواند انجام دهد؟

یک VPN می تواند از هر کجا که باشد به شما اجازه دسترسی به همیلتون را بدهد ، اما فواید بیشتری دارد. VPN ممتاز به شما می دهد:

  • محافظت کامل از حریم خصوصی آنلاین خود با ویژگی های امنیتی پیشرفته از جمله رمزگذاری در سطح نظامی ، سوئیچ کشتن خودکار و سیاست ورود به سیستم صفر.
  • گشت و گذار ناشناس ، جریان و تورنت ناشناس ، حتی در کشورهای دارای مانیتورینگ و سانسور آنلاین.
  • هنگام اتصال به شبکه های WiFi نا امن ، از اطلاعات حساس شما در برابر هکرها و سایر تهدیدهای سایبری محافظت می شود.
  • اتصال اینترنتی بهتری با جلوگیری از پرتاب پهنای باند ISP.
  • پهنای باند نامحدود و داده ها
  • دسترسی به شبکه های گسترده سرور جهانی

🚧 من نمی توانم با VPN خود به همیلتون دسترسی داشته باشم ، چه اشتباهی است؟

این ممکن است به گاه اتفاق بیفتد اگر دیزنی + آدرس IP شما را شناسایی کند از یک VPN است. نگران نباشید ، یک راه حل آسان وجود دارد. نگران نباشید ، از سرور فعلی خود جدا شوید و به یک مکان دیگر در همان مکان یا کشور دیگری از Disney + وصل شوید. آدرس IP جدید شما اکنون باید به شما امکان دسترسی به همیلتون را بدهد.

اگر هنوز مسدود شده اید ، حافظه پنهان و کوکی های خود را پاک کرده و دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید.

📱 آیا می توانم همیلتون را بر روی تلفن همراه خود پخش کنم؟

مطلقاً! توصیه VPN من همه دارای برنامه های دسک تاپ و موبایل عالی است ، برای پخش هامیلتون در خانه و در حال حرکت. با ویژگی های امنیتی قفسه بالا ، هنگام پخش همیلتون با شبکه های WiFi عمومی نا امن ، از داده های حساس و حریم خصوصی شما محافظت می شود.

اگر آزادی بخار در حال حرکت را دوست دارید ، به بهترین راهنمایی های وی پی ان برای آی فون و Android.

🆓 آیا می توانم همیلتون را با یک VPN رایگان پخش کنیم؟

هیچ یک از VPN های رایگان که آزمایش کرده ام نتوانسته است geoblocks Disney + را شکست دهد. حتی اگر یک VPN رایگان قدرت انسداد دسترسی به Disney + را داشته باشد ، احتمالاً با فروش داده های خود و قرار گرفتن در معرض نرم افزارهای مخرب و نرم افزارهای تبلیغاتی ، حریم خصوصی شما را به خطر می اندازد.

اتصال قابل اعتماد به دیزنی را تضمین می کنید و با ناخوشایند بودن آنلاین خود را حفظ می کنید. VPN حق بیمه. فراموش نکنید ، می توانید تمام توصیه های VPN من را به صورت رایگان برای مدت زمان محدود با ضمانت بازگشت پول امتحان کنید.

درباره خطرات احتمالی VPN های رایگان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Bottom Line

Stream Hamilton from در هر نقطه با حق بیمه VPN – مانند NordVPN – برای ضرب و شتم geoblocks Disney +.

از طریق آزمایش ، من می توانم تأیید کنم که هر یک از توصیه های VPN من می تواند geoblocks Disney + را ضرب و شتم کند و سرعتی سریع برای پخش بدون دردسر همیلتون هر یک از VPN های موجود در این لیست را امتحان کنید ، بدون ریسک و با ضمانت برگشت پول.

به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای پخش همیلتون در سال 2020…

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،