چگونه محدود کردن ردیابی GPS تلفن خود را محدود کنید

همه ما تلفن های هوشمند خود را با خود حمل می کنیم ، و این احتمال وجود دارد که تلفن شما دارای GPS داخلی باشد که به شما امکان می دهد از چیزهایی مانند Google Maps استفاده کنید تا مسیر خود را در اطراف منطقه مورد نظر خود پیدا کنید. در حالی که این کار بسیار مفید است. به آن احتیاج دارید ، بارها برنامه ها از موقعیت مکانی شما به عنوان روشی برای ردیابی شما استفاده می کنند ، به طور معمول برای ارائه تبلیغات یا فروش این داده ها به اشخاص ثالث. خوشبختانه ، روش هایی برای محدود کردن ردیابی GPS تلفن شما وجود دارد ، و در این مقاله ما فقط نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

مرور تنظیمات موقعیت مکانی

هر دو سیستم عامل Android و iOS موقعیت مکانی شما را ردیابی می کنند ، اما برخی از تنظیمات وجود دارد که می توانید آنها را به حداقل برسانید. اغلب ، این سیستم عامل های تلفن همراه مکان های مکرر شما ، مانند خانه و محل کار شما را ردیابی می کنند. می توانید این را خاموش کنید و حتی سابقه موقعیت مکانی خود را پاک کنید. در اینجا آمده است: [

iOS

در اینجا نحوه غیرفعال کردن این تنظیمات و پاک کردن سابقه خود در دستگاه های iOS آورده شده است.

  1. به "تنظیمات" و سپس "حریم خصوصی" بروید.
  2. سپس به "خدمات موقعیت مکانی" بروید و به "خدمات سیستم" بروید.
  3. از اینجا ، "مکان های قابل توجه" را انتخاب کنید ، این به شما نشان می دهد که کجا بوده اید ، و در اینجا گزینه ای برای چرخاندن آن نیز وجود دارد. عازم.
  4. سپس می توانید با ضربه زدن به "پاک کردن تاریخ" در همان صفحه ، تاریخ خود را پاک کنید.

Android

و برای کاربران اندرویدی در خارج ، در اینجا سریع به نحوه غیرفعال کردن این تنظیمات می پردازیم.

  1. به "تنظیمات" بروید و به دنبال "مکان" باشید.
  2. از این صفحه ، می توانید استفاده از موقعیت مکانی خود را در بالا غیرفعال کنید. برای خاموش کردن "استفاده از موقعیت مکانی" کافیست روی آن ضربه بزنید.
  3. برای حذف سابقه موقعیت مکانی ، به سمت پایین صفحه "Advanced" ضربه بزنید و سپس "سابقه موقعیت مکانی Google" را بزنید و مراحلی را که دستگاه شما به شما می دهد دنبال کنید.

خوشبختانه ، همانطور که مشاهده می کنید ، صرف نظر از دستگاهی که شما استفاده می کنید ، محدود کردن ردیابی GPS تلفن شما چندان دشوار نیست.

مجوزهای برنامه را قبل از نصب بررسی کنید

اگر می خواهید کنترل بیشتری در مورد استفاده از GPS دستگاه شما داشته باشید ، بسیار مهم است که هنگام نصب آن ، همیشه مجوزهای درخواست شده توسط یک برنامه را مرور کنید. در حالی که منطقی است که چیزی مانند Google Maps به آن اطلاعات نیاز داشته باشد ، چیزی مانند یک بازی نباید به آن اطلاعات نیاز داشته باشد.

این فراتر از GPS نیز می رود ، بسیاری از برنامه ها با وجود عدم استفاده واقعی از آنها ، به چیزهایی مانند میکروفون و دوربین شما می خواهند. اگر به برنامه هایی برخوردید که این کار را انجام دهند ، بهتر است آنها را نصب نکنید. زیرا آنها می توانند تهدیدی برای حریم خصوصی شما باشند. برنامه هایی که به خوبی توسعه یافته اند و هیچ انگیزه ای در جهت ظاهری ندارند ، حداقل تا به حال مجبور به دریافت حداقل بارگیری مجوزهای مورد نیاز خواهند بود. شما باید تصمیم بگیرید که کدام برنامه ها مستحق مجوزهای خاصی هستند ، اما انتخاب همیشه در نهایت به عهده شماست.

دسته‌هاTutorials، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،