چگونه می توان پول خود را از طرح تقاضای آهسته آیفون اپل مطالبه کرد

 آیفون شکسته و برخی صورتحساب دلار.
Olga Steckel / Shutterstock.com

به خاطر دارید که باتری آیفون در سال 2017 اخبار جدیدی را به صدا در می آورد؟ اگر اپل آیفون شما را آهسته کند ، ممکن است واجد شرایط درخواست دادخواست 500 میلیون دلاری "حدود 25 دلار" باشید.

براساس وب سایت رسمی تسویه حساب ، چه کسی واجد شرایط است:

ممکن است شما حق دریافت مزایای تسویه حساب را داشته باشید. (1) یک مالک آیفون 6 ، 6 پلاس ، 6 اس ، 6 اس پلاس ، 7 ، 7 پلاس و / یا دستگاه SE (2) متعلق به ایالات متحده (1) بودیم که iOS 10.2.1 یا بالاتر را داشت و یا در مورد دستگاه های آیفون 7 و 7 پلاس ، که iOS 11.2 یا بالاتر از آن قبل از 21 دسامبر 2017 اجرا شد ، و (3) عملکرد دستگاه کاهش یافته را در دستگاه (ها) خود تجربه کردید.

اگر این مورد برای شما صدق کند ، می توانید به وب سایت تسویه حساب بروید. و یک ادعا را بصورت آنلاین یا از طریق پست ارسال کنید. شما به شماره سریال آیفون آسیب دیده نیاز خواهید داشت ، اما یک فرم در وب سایت وجود دارد که به شما امکان می دهد آن را با اطلاعاتی نظیر Apple ID ، نام و نشانی که در آیفون استفاده کرده اید جستجو کنید.

شما باید ادعای خود را ارسال کنید. قبل از 6 اکتبر 2020.

متأسفانه هیچ تضمینی برای 25 دلار از این تسویه حساب دریافت نمی شود. اینگونه است که معمولاً این کارها انجام می شود – شرکت ها مبلغ مشخصی را "پرداخت می کنند" اما با افزایش تعداد افراد بیشتر ، میزان پرداخت آن برای همه کاهش می یابد. یک گلدان ثابت پول وجود دارد که همه می توانند از آن مطالبه کنند. با این حال ، اگر واجد شرایط باشید ، چیزی به دست می آورید – و این چیزی بیشتر از آنچه پیش از طرح این دادخواست دریافت می کردید می باشد.

البته اپل هرگونه تخلف را رد کرده است. به این ترتیب این شهرکها کار می کنند.


به هر حال ، این مشکل در نسخه های جدیدتر سیستم عامل iOS آیفون حل شده است: اکنون اپل به شما اطلاع می دهد که آیا iPhone شما به دلیل باتری قدیمی کند شده است و به شما امکان می دهد انتخاب کنید.

ارتباط: چگونه CPU آیفون خود را در iOS 11.3 غیرفعال کنید

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،