محصولات برتر SIEM

اطلاعات مربوط به امنیت و مدیریت رویداد (SIEM ، تلفظ "سیم") یک فناوری امنیتی مهم سازمانی است ، با قابلیت اتصال سیستم ها به منظور مشاهده کامل امنیت فناوری اطلاعات.

SIEM چیست؟

یک سیستم SIEM از داده های ورود و رویداد از طیف گسترده ای از منابع مانند نرم افزارهای امنیتی و لوازم خانگی ، دستگاههای زیرساختی شبکه ، برنامه ها و نقاط انتهایی مانند سرورها و رایانه های شخصی استفاده می کند تا به تیم های امنیتی IT ابزاری متمرکز برای شناسایی و واکنش به حوادث امنیتی دهد.

نحوه عملکرد SIEM

یک SIEM دارای دو هدف نزدیک است: جمع آوری ، ذخیره ، تجزیه و تحلیل ، تحقیق و گزارش در مورد ورود و سایر داده ها برای پاسخ به حادثه ، پزشکی قانونی و اهداف انطباق نظارتی. و تجزیه و تحلیل داده های رویداد مورد استفاده در زمان واقعی برای تسهیل در تشخیص زودهنگام حملات هدفمند ، تهدیدهای پیشرفته و نقض داده ها.

یک SIEM با استفاده از استعلام و تفسیر کلیه داده ها و ترکیب اطلاعاتی در معرض خطر و تجزیه و تحلیل پیشرفته در ارتباط با وقایع که می تواند نشانه حمله سایبری باشد در حال انجام است. سپس این سیستم تیم های امنیتی را از تهدید هشدار می دهد و به طور بالقوه پاسخ هایی را برای کاهش حمله می دهد ، مانند خاموش کردن دسترسی به داده ها یا دستگاه ها و استفاده از یک وصله یا به روزرسانی مفقود شده ،. با دسترسی به داده های حساس ، شاید در مکان های مختلف ، اسکن کنید ، بنابراین زمینه ای را برای آنچه در غیر این صورت ممکن است غیر مرتبط به نظر برسند ، اسکن نمی کنید.

چرا SIEM مهم است؟ حوادث امنیتی و داده های مربوط یک شرکت بزرگ ممکن است بیش از 25000 رویداد در هر ثانیه (EPS) ایجاد کند و به 50 TB یا بیشتر از ذخیره اطلاعات نیاز داشته باشد.

توانایی SIEM برای فیلتر کردن تمام داده ها و اولویت بندی بحرانی ترین مسائل امنیتی باعث می شود امنیت کنترل شود. SIEM مؤثر در زمان صرفه جویی شده در کارکنان ، هزینه خود را پرداخت می کند ، حتی اگر سیستم به مدیریت و تنظیم نیاز دارد.

در جستجوی بهترین راه حل های SIEM

محصولات SIEM با توجه به هزینه ، ویژگی ها و سهولت استفاده متفاوت هستند. . به طور کلی هرچه هزینه بیشتری بپردازید ، قابلیت ها و دامنه پوشش بیشتر می شود ، بنابراین خریداران باید هنگام تصمیم گیری در مورد سیستم SIEM ، نیازها ، بودجه و تخصص خود را وزن کنند. ممکن است یک تجارت کوچک روی اتوماسیون ، سهولت استفاده و هزینه متمرکز شود ، در حالی که یک شرکت با مرکز عملیات پیچیده امنیتی (SOC) ممکن است وسعت تهدیدها و داراییهای تحت پوشش و قابلیتهای یادگیری ماشینی را برای کشف تهدیدات جدید و نوظهور متمرکز کند. صرف نظر از اندازه سازمان ، استقرار و ادغام چنین فناوری پیچیده ای می تواند به زمان نیاز داشته باشد ، بنابراین اغلب به کمک مشاوران و بنگاه های خدمات نیاز است.

علیرغم بلوغ نسبی ، بازار SIEM هنوز با نرخ دو رقمی رو به رشد است. روند اصلی استفاده روزافزون از تجزیه و تحلیل رفتاری و اتوماسیون رفتاری برای فیلتر کردن هشدارهای کم اهمیت است تا تیم های امنیتی بتوانند روی بزرگترین تهدیدات تمرکز کنند ، در حالی که قابلیت های پیشرفته UEBA و SOAR رایج تر شده است. تحلیلگران ابر را به عنوان وسیلهای در حال تحویل برای خدمات SIEM ، هم برای SMBs و هم برای سازمان های ترکیبی به دنبال راه های آسان تر برای پیگیری محیط های پیچیده خود می دانند.

بسیاری از محصولات خوب SIEM در آنجا وجود دارد. 11 رتبه برتر ما در 5 امتیاز از یکدیگر در مقیاس 100 نقطه ای دریافت کرده اند ، بنابراین تصمیم خرید شما باید توسط یک محصول به خوبی نیازهای خاص شما هدایت شود. برای این منظور ، ما در تجزیه و تحلیل خود از 115 نقطه داده استفاده کردیم ، از جمله ویژگی های محصول ، تجربیات کاربر ، آزمایش مستقل در دسترس ، گزارش های تحلیلگر ، داده های قیمت گذاری و موارد دیگر. ما محصولات SIEM را در هفت زمینه به ترتیب وزن بندی رتبه بندی کردیم: تشخیص ، پاسخ ، مدیریت ، سهولت استفاده ، پشتیبانی ، ارزش و استقرار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند ارزیابی ما ، به لیست ویژگی های کلیدی SIEM که در نظر گرفته ایم و بخش مربوط به روش شناسی مراجعه کنید.

محصولات برتر SIEM

Securonix

Keyay takeayay: Securonix نادر SIEM است محصولی با درخواست جذاب برای تیم های امنیتی پیشرفته و همچنین افرادی که به راحتی سهولت استفاده و ارزش دارند. مدل

منفی:

  • IDPS ، EDR ، کشف دارایی و پزشکی قانونی هزینه اضافی است
  • پشتیبانی میانگین است

سیستم های SIEM به دلیل ارزان بودن یا استفاده آسان یا استقرار آن شناخته نمی شوند. گفتنی است ، Securonix ، که با LogRhythm و IBM به مقام اول دست پیدا کرده بود ، توانست در تعدادی از زمینه ها امتیاز بالایی کسب کند: ارزش ، استقرار ، سهولت استفاده و تشخیص در رده های بعدی با پاسخ و مدیریت درست پشت سر گذاشتند. درمورد تنها محلی که متوسط ​​شرکت در پشتیبانی بود. رفتاری ، کاربری و نظارت بر داده ها ویژگی های standout هستند. خدمات ارسالی ابر براساس تعداد کارمندان قیمت گذاری شده است و آن را به یکی از ساده ترین طرح های قیمت گذاری در بازاری که در آن اطلاعات و حجم حادثه غالب است ، تبدیل می کنند. این برنامه کاملاً برجسته است و تنها یادداشتهایی که در این زمینه وجود دارد این است که IDPS ، EDR ، پزشکی قانونی و کشف دارایی با هزینه اضافی همراه هستند.

شرکت

به طور کلی

ارزش

استقرار

سهولت [19659007] استفاده

پشتیبانی

پاسخ

تشخیص

مدیریت

مدیریت

Securonix

4.8

4.9

4.7

4.7

4.3

4.3

4.3

4.3

4.3

4.3

4.3

4.3

4.3

4.8

4.7

LogRhythm

takeayay Key: LogRhythm یک سیستم SIEM برای تیم های امنیتی است که مایل هستند کمی بیشتر برای توانایی های برتر امنیتی ، پاسخ و مدیریت بپردازند [19659007] جوانب مثبت:

  • بهترین پاسخ ها ، ردیابی و مدیریت – عناصر امنیت سازمانی
  • استقرار و سهولت استفاده امتیازات شگفت آور بالایی را برای یک محصول امنیتی کلاس سازمانی ارائه می دهد
  • کاملاً برجسته – پیشنهادات کاربران تقریباً درباره همه چیز ممکن در یک محصول SIEM

منفی:

  • UEBA و نظارت بر شبکه هزینه اضافی
  • می توانید کمی گران قیمت داشته باشید

LogRhythm تقریباً در همه زمینه ها امتیاز بالایی کسب کرد ، با یک استثنای بالاترین رتبه سوم در ارزش تنها استثناست. پاسخ ، ردیابی و مدیریت همه امتیازات برتر بودند و استقرار و سهولت استفاده نیز از امتیاز بالایی برخوردار بودند. این تقریباً به عنوان یک محصول SIEM کاملاً برجسته است ، با تمام 37 ویژگی اصلی که ما به دنبال آن هستیم ، اگرچه UEBA و نظارت بر شبکه هزینه های اضافی دارند. در مورد تنها چیزی که خدمات فاقد خدمات مدیریتی هستند ، گرچه خدمات پشتیبانی و حرفه ای نمرات بالایی را کسب می کنند. در نسخه های ابری ، نرم افزاری ، سخت افزاری و ترکیبی موجود است. کاربران از لحاظ قابلیت تشخیص ، پاسخ ، انطباق و مدیریت محصول بسیار بالا هستند.

شرکت

به طور کلی

ارزش

استقرار

سهولت

استفاده از

پشتیبانی

Detection

مدیریت

LogRhythm

4.8

4.3

4.7

4.7

4.5

4.9

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

IBM QRadar

آماده سازی اصلی: تنوع غنی از ویژگی های استاندارد و سهولت نسبی در استفاده ، QRadar را برای شرکت های کوچک تر گزینه ای قرار داده است ، اما قابلیت های پیشرفته تشخیص و پاسخ آن را در بین شرکتهای دارای محبوبیت بالا می بخشد. نیازها و تخصصهای امنیتی شدید.

جوانب مثبت:

  • محصولی غنی و کاملاً برجسته با گزینه های زیادی برای موارد استقرار و موارد استفاده
  • سهولت استفاده برای یک محصول پیشرفته
  • خوب برای امنیت بالا نیازهای

منفی:

  • هزینه های تحقیق و مدیریت رویداد اضافی است [19659021] فقدان EDR بومی
  • مجوزها می توانند پیچیده باشند

Big Blue در ردیابی ، مدیریت ، استقرار و سهولت استفاده ، و در رده بالاتر در پاسخ و ارزش قرار گرفت. تنها منطقه ای که شرکت در آن عقب مانده بود پشتیبانی بود ، جایی که تقریباً در میانه پایین بود. استقرار SIEM به طور کلی ساده نیست ، اما دو سوم از کاربران QRadar گزارش می دهند که کار در کمتر از 6 ماه انجام می شود. استقرار فقط به راحتی نیست ، و این همان جایی است که IBM امتیاز بالایی را کسب کرده است. این شرکت تعدادی گزینه برای استقرار – لوازم خانگی ، مجازی ، ابری ، ترکیبی – و تعدادی تنظیمات ممکن در داخل آن ، به علاوه پشتیبانی گسترده برای برنامه های شخص ثالث ارائه می دهد. ما 34 ویژگی را به عنوان بخشی از این بررسی مورد بررسی قرار دادیم و IBM یکی از تنها پنج فروشنده SIEM است که تمام 34 ویژگی را ارائه می دهد ، و تنها یکی از آنها – بررسی و مدیریت حوادث – هزینه های اضافی دارد. سایر 34 ویژگی شامل Splunk ، Securonix ، LogRhythm و Fortinet هستند و تنها LogRhythm همه آنها را به صورت استاندارد ارائه می دهد. عدم وجود IBM از محصول EDR برخی از چالش ها را ایجاد می کند ، اما پشتیبانی شخص ثالث در آنجا وجود دارد. شاید جای تعجب نباشد ، محصولی که این همه کاره و پیچیده داشته باشد می تواند با چالش های مجوز همراه باشد.

شرکت

به طور کلی

ارزش

استقرار

سهولت

استفاده از

پشتیبانی

19659028] Detection

Management

IBM

4.8

4.5

4.8

4.8

4.2

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

4.8

19659005] مدیر امنیت شرکت McAfee

پیش گیری کلید: کسانی که به دنبال سهولت استفاده و پاسخ خودکار هستند و مغازه های McAfee بیشترین بهره را از ESM می گیرند.

جوانب تبلیغاتی:

  • استفاده از
  • ویژگی های پاسخ خودکار
  • قابلیت های جامد در صفحه

منفی:

  • قابلیت های رفتاری نیاز به پیشرفت دارند
  • بدون نظارت اقامت داده ها
  • IDPS ، EDR و نظارت بر تمامیت پرونده هزینه اضافی دارد

McAfee یکی از سه فروشنده در ردیف دوم نتایج ما بود – به همراه Splunk و Exabeam – b لازم به ذکر است که تفاوت بین اول و دوم در این حالت 1 امتیاز از 100 است. مک آفی در سهولت استفاده با ویژگی های پاسخ خودکار قوی ، بدون توجه به SMB ها و تیم های امنیتی شرکت با تجربه کمتر در صدر قرار گرفت. استقرار یکی دیگر از امتیازات برجسته دیگر بود ، و پاسخ ، ردیابی و مدیریت همه بالاتر از حد متوسط ​​بود. پشتیبانی و ارزش تقریباً متوسط ​​بود. قابلیت های محصول در سطح سخت و محکم است ، اما تجزیه و تحلیل رفتار یکی از زمینه های بهبود است. مک آفی اکثر ویژگی های SIEM را ارائه می دهد ، و اقامت داده ها تنها مانع از توجه قابل توجه و حذف IDPS ، EDR و نظارت بر یکپارچگی پرونده می شود. هزینه اضافی.

شرکت

به طور کلی

ارزش

استقرار

سهولت

پشتیبانی

پاسخ

ردیابی

مدیریت

مک آفی

4.7

4.3

4.7

4.8 [1965902828] 4.8 [1965902828] 4.8 [1965902828] 4.8

] 4.7

4.7

Splunk

غذای اصلی: سازمان هایی که به دنبال امنیت درجه یک و انعطاف پذیری استقرار هستند ، دوست دارند چیزهای زیادی در Splunk پیدا کنند ، حتی اگر ممکن است قیمت گذاری یک چالش باشد. [19659007] جوانب مثبت:

  • تقریباً همه چیز صحیح است: استقرار ، امنیت و مدیریت همه چیز در صدر است
  • انعطاف پذیری در استقرار و ویژگی های
  • گزارش و هشدار از امتیازات بالایی برخوردار است

منفی: دریافت هزینه [

  • IDPS ، EDR ، نظارت بر پایگاه داده ، یکپارچگی پرونده و مانیتور آسیب پذیری ING هزینه اضافی
  • پیشنهادات SIEM Splunk در استقرار و مدیریت در رده های بعدی قرار گرفت و در ثانی برای سهولت استفاده – در پیشرفتی در تکنولوژی که به دلیل پیچیدگی شناخته شده است ، دستاورد کمی نیست. Splunk Enterprise Security تقریباً به هر روشی قابل تصور است: IaaS ، میزبان ابر ، نرم افزار ، لوازم خانگی ، ترکیبی. Splunk همچنین با استفاده از گزارش ، تجسم داده ها ، هشدار ، نظارت بر برنامه ها و ورود به سیستم و تجزیه و تحلیل برخی از ویژگی های مورد تحسین کاربران ، در تشخیص و پاسخگویی موفق به کسب امتیاز بالا شد. ارزش و پشتیبانی دو منطقه ای بودند که شرکت در آن عقب مانده است. کاربران یادآور می شوند که Splunk می تواند گران شود ، و هنوز هم می توان دید که آیا گزینه های جدید قیمت گذاری به کاهش آن مسئله کمک می کند یا خیر. امنیت سازمانی با ارائه هزینه های اضافی در دسترس UBA و راه حل Phantom SOAR اصلی ترین پیشنهاد است. IDPS ، EDR ، مانیتورینگ پایگاه داده ، نظارت بر یکپارچگی پرونده ها و پایش آسیب پذیری برخی از ویژگی هایی هستند که هزینه های اضافی دارند.

    شرکت

    به طور کلی

    ارزش

    استقرار

    سهولت

    استفاده از

    پاسخ

    ردیابی

    مدیریت

    Splunk

    4.7

    3.7

    4.8

    4.6

    3.8

    4.8

    ] 4] 4.8

    Exabeam

    غذای اصلی: ترکیبی از سهولت استفاده و یک رویکرد مدولار باعث می شود که Exabeam برای تجارت های کوچکتر تا شرکت های بزرگتر و تیم های امنیتی پیشرفته انتخاب مناسبی باشد.

    جوانب مثبت:

    • تجزیه و تحلیل رفتاری شدید
    • سهولت استفاده و ویژگی های اتوماسیون
    • قیمت گذاری مبتنی بر کاربر

    منفی:

    • برخی از ویژگی های رایج موجود ، مانند EDR ، IDPS ، مانیتورینگ آسیب پذیری [19659021] استقرار می تواند ساده تر باشد

    بستر های نرم افزاری مدیریت امنیت Exabeam Securonix را برای تی مقدار op هنگام ارسال نتایج جامد در هر دسته ، محصولی زیبا و متعادل را رقم می زند. همراه با نمرات بالا در پشتیبانی و سهولت استفاده ، این محصول خوب SIEM است که برای شرکتهای کوچکتر یا کمتر پیشرفته در نظر گرفته شود ، اما قابلیت های افزودنی آن را به یک محصول خوب برای شرکتهای بزرگتر و تیمهای پیشرفته امنیتی تبدیل می کند. طیف گسترده ای از گزینه های استقرار و یک رویکرد مدولار (ابر ، تجزیه و تحلیل ، واکنش حادثه ، شکار تهدید) باعث تجدید نظر Exabeam در مورد هر شرکت و سطح پیچیدگی می شود. آنالیز رفتار قوی ، اتوماسیون و کارکردهای یادگیری ماشین به محصول SIEM تعادل خوبی بین امنیت و سهولت استفاده می دهد ، اما چند ویژگی مشترک وجود ندارد ، مانند EDR ، IDPS ، نظارت بر آسیب پذیری ، نظارت بر مجازی سازی ، نظارت بر یکپارچگی پرونده ها ، نظارت بر اقامت داده ها و پزشکی قانونی قیمت گذاری مبتنی بر کاربر یک شفافیت و سادگی است.

    شرکت

    به طور کلی

    ارزش

    استقرار

    سهولت

    استفاده از

    پشتیبانی

    پاسخ

    تشخیص [19659028] مدیریت

    Exabeam

    4.7

    4.9

    4.7

    4.7

    4.4

    4.7

    4.7

    4.4

    ] 19659 19659006] آماده سازی کلید: انتخاب خوبی برای کسانی که می خواهند امنیت قدرتمندی داشته باشند ، خصوصاً برای مشتریان موجود Fortinet.

    جوانب مثبت:

    • امنیت شدید
    • کامل با ویژگی
    • سازگاری ، کشف دارایی و هوش تهدید نقاط قوت خاصی است

    منفی:

    • EDR ، IDPS و نظارت بر آسیب پذیری هزینه های اضافی
    • پشتیبانی دارای فضای بهبودی است

    Fortinet بیش از سایر فروشندگان در این مورد آزمایش های شخص ثالث را انجام داده است. لیست – قابلیت نقض و جلوگیری از نفوذ آن ، قابلیت دروازه و EDR توسط آزمایشگاههای NSS آزمایش شده است – بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که خرید امنیتی شدید دارید. جای تعجب نیست که FortiSIEM در ردیابی ، پاسخ و مدیریت بالاترین امتیاز را کسب کرد ، سه مقوله که بیشتر با امنیت هماهنگ هستند. استقرار و سهولت استفاده نیز جامد است ، در حالی که ارزش و پشتیبانی زمینه هایی برای پیشرفت بودند. انطباق ، كشف دارایی و اطلاعات تهدید ، مناطق ویژه ای هستند. کاربران از قابلیت های نظارت بر زمان واقعی محصول SIEM برخوردار هستند و نظارت بر رفتار یکی از مناطقی است که می تواند محصول را بهبود ببخشد. Fortinet هر یک از 34 ویژگی SIEM را که ما برای این بررسی بررسی کردیم ارائه می دهد ، اگرچه EDR ، IDPS و نظارت بر آسیب پذیری هزینه های اضافی دارند.

    شرکت

    به طور کلی

    ارزش

    استقرار

    سهولت

    استفاده از

    ] پشتیبانی

    ] پاسخ

    پاسخ

    تشخیص

    مدیریت

    Fortinet [194590016] ] 4.6

    3.8

    4.6

    4.6

    4

    4.7

    4.7

    4.7

    Dell / RSA

    Key takeayay: ] تیم های امنیتی شدید با نیاز به یک محصول جامع ، می توانند بسترهای نرم افزاری RSA NetWitness را در نظر بگیرند.

    جوانب مثبت:

    • ارائه جامعی از یکی از بهترین مارک های امنیتی مشهور
    • یادگیری ماشین ، پزشکی قانونی و شکار تهدید به ویژه قوی هستند

    منفی:

    • IDPS ، EDR ، رفتار تجزیه و تحلیل و هزینه های کشف دارایی اضافی
    • نظارت بر تمامیت فایلها یک ویژگی از دست رفته است
    • ارزش و سهولت استفاده زمینه هایی برای بهبود است

    با استفاده از سیاهههای مربوط به NetWitness ، شبکه ، Endpoint ، UEBA و ارکستر ، RSA تقریباً نزدیک است. می توانید به یک مرحله خرید بپردازید. روند نزولی آن تعدادی از ویژگی های مشترک SIEM است که هزینه اضافی دارند ، مانند IDPS ، EDR ، تجزیه و تحلیل رفتاری و کشف دارایی. با این وجود ، ارائه کل کاملاً کامل است ، با یکپارچگی پرونده ، تنها ویژگی مشترک موجود در آن را کنترل می کند. یادگیری ماشین ، پزشکی قانونی و شکار تهدید از تواناییهای ویژه ای برخوردار هستند. محصول SIEM در ردیابی و پاسخ بالاترین امتیاز را کسب کرده است ، در حالی که ارزش و سهولت استفاده زمینه هایی برای بهبود است.

    شرکت

    به طور کلی

    ارزش

    استقرار

    سهولت

    استفاده

    پاسخ

    تشخیص

    مدیریت

    RSA

    4.6

    3.5

    4.6

    4.6

    4.3

    4.8

    4.7] 4.7

    Rapid7

    غذای اصلی: InsightIDR انتخاب خوبی برای SMB ها است که به دنبال سادگی و یک سرویس مدیریت شده برای پشتیبان گیری از آنها هستند.

    جوانب مثبت:

    • استقرار مبتنی بر SaaS
    • نظارت بر رفتارهای شدید
    • خدمات مدیریت شده و محصولات امنیتی اضافی موجود

    منفی:

    • بانک اطلاعات ، ایمیل ، اقامت داده ها و نظارت IoT از ویژگی های موجود نیستند
    • مدیریت آسیب پذیری ، امنیت برنامه و SOAR به محصولات اضافی احتیاج دارید

    InsightIDR Rapid7 نمرات جامد در سراسر بو منتشر کرد ard ، با ارزش منطقه ای که محصول SIEM بالاترین امتیاز را از آن خود کرده است. استقرار محصول SaaS نسبتاً بدون درد است و با محصولی به اندازه یک سیستم SIEM ، چیزی را بیان می کند. Rapid7 علاوه بر ارائه هسته اصلی SIEM / UEBA ، محصولات دیگری نیز دارد که به مدیریت آسیب پذیری ، امنیت برنامه ها ، SOAR و موارد دیگر می پردازد. این کاملترین پیشنهاد در بازار نیست – بانک اطلاعات ، ایمیل ، اقامت داده ها و. نیازهای نظارت بر IoT باید به روشهای دیگری برآورده شود – اما این انتخاب مناسب برای SMB هایی است که به سادگی نیاز دارند ، به خصوص اگر می خواهند خدمات مدیریتی ارائه دهند تا بتوانند شکافها را پر کنند.

    Company

    [

    ] [ارزش [19659028] استقرار

    سهولت استفاده

    استفاده

    پشتیبانی

    پاسخ

    ردیابی

    مدیریت

    مدیریت

    Rapid7

    4.6

    4.3

    ] [4]

    4.6

    4.3

    4.6

    4.6

    4.7

    AT&T Cybersecurance (AlienVault)

    آماده سازی کلیدی: یک انتخاب خوب برای SMB ها استقرار بدون درد.

    جوانب مثبت:

    • استقرار سریع
    • EDR ، تشخیص نفوذ و پشتیبانی از مدیریت آسیب پذیری
    • تیم اطلاعاتی تهدید شدید

    منفی:

    • تعدادی از ویژگی های مفقود شده USM را محدود می کند. سودمندی برای شرکت ها

    مدیریت امنیتی یکپارچه AT & T در هر کجا (USM) یکی از سریعترین S است راه حل های IEM برای استقرار ، با کاربران زمان استقرار کمتر از سه ماه را گزارش می کنند. راه حل SaaS با پشتیبانی یک تیم اطلاعاتی تهدیدآمیز ، امنیت کاملی را ارائه می دهد ، اما با داشتن پایگاه داده ، برنامه ، شبکه ، ایمیل ، ERP و IoT از ویژگی های از دست رفته ، کاملترین محصول SIEM در بازار نیست. هنوز ، با استفاده از EDR ، تشخیص نفوذ و توابع مدیریت آسیب پذیری ، USM گزینه ای مناسب برای SMB ها است که به دنبال بازی امنیتی خود هستند.

    Company

    به طور کلی

    ارزش

    استقرار

    سهولت

    ] استفاده

    پشتیبانی

    پاسخ

    ردیابی

    مدیریت

    AT&T

    4.5

    3.7

    4.5

    4.7

    3.8

    4.6 [19659028] 4.6

    4.7

    Micro Focus

    غذای اصلی: مخصوص شرکت های توزیع کننده و ارائه دهندگان خدمات بسیار خوب است.

    جوانب مثبت: محصول SIEM

  • مدیریت قوی ورود و نظارت بر زمان واقعی
  • مقیاس پذیری قوی و قابلیت های مصرف داده
  • منفی:

    • بدون ارائه SaaS
    • بدون پشتیبانی ERP

    Micro Focus ArcSight کاملاً برجسته است ارائه SIEM ، با ادغام ERP تنها ویژگی قابل توجه از دست رفته است. عدم ارائه SaaS محصول را برای شرکتهای بزرگ و ارائه دهندگان خدمات محدود می کند ، اما قابلیت مقیاس پذیری آن و قابلیت های استفاده از داده ها باعث شده تا این محصول برای محیط های توزیع شده مطلوب باشد. مدیریت گزارش و گزارش گیری و نظارت در زمان واقعی نقاط قوت خاصی است.

    شرکت

    به طور کلی

    ارزش

    استقرار

    سهولت

    استفاده از

    پشتیبانی

    پاسخ

    مدیریت

    Micro Focus

    4.5

    3.5

    4.6

    4.5

    3.4

    4.7

    4.7

    4.7

    ]

    ] رهبران اضافی SIEM در بازار

    علاوه بر 11 فروشنده برتر SIEM که در بالا ذکر شد ، چهار فروشنده دیگر دیگر نیز به اندازه کافی بالا بردند تا شایسته توجه جدی خریداران SIEM باشند.

    FireEye Helix امنیت کاملاً مهمی را ارائه می دهد. ارائه ویژه SaaS که به طور هماهنگ با سایر پیشنهادات امنیتی FireEye خوب کار می کند.

    LogPoint محصول SIEM کاملاً برجسته را با قیمت گذاری های مبتنی بر دارایی و قابلیت های انطباق قوی ، با قدرت ویژه در بازارهای اروپا ارائه می دهد.

    مدیریت برنامه provi امنیت مناسب برای SMB ها ، اما نبود تعدادی از ویژگی های پیشرفته ، جذابیت آن را برای شرکتها محدود می کند.

    SolarWinds استقرار آسان و امنیت جامد را ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب مناسب برای SMB ها و مشتریان SolarWinds موجود ، اما تعدادی از ویژگی های مفقود شده جذابیت آن برای شرکت ها را محدود می کند.

    ویژگی های کلیدی SIEM

    ما بیش از 30 ویژگی و قابلیت SIEM اصلی را در تجزیه و تحلیل خود بررسی کردیم. آنها شامل موارد زیر می شوند: [ID659656] IDPS

  • EDR
  • کشف دارایی
  • گزینه های استقرار: در محل ، ابر / SaaS ، ترکیبی ، مجازی ، لوازم
  • مدیریت یکپارچه
  • بررسی و مدیریت حوادث
  • تشخیص تهدید پیشرفته
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته
  • تجزیه و تحلیل رفتاری
  • همبستگی خودکار
  • اولویت بندی خودکار ریسک
  • ادغام اطلاعات تهدید
  • شاخص های خودکار سازش
  • پاسخ خودکار
  • گردش کار
  • مانیتورینگ پایگاه داده
  • مانیتورینگ برنامه
  • مانیتورینگ شبکه
  • مانیتورینگ ایمیل
  • مانیتور IoT
  • مانیتورینگ آسیب پذیری
  • نظارت بر یکپارچگی پرونده
  • مانیتورینگ اقامت داده
  • مدیریت قابلیت های خدمات
  • سیستم های مدیریت هویت
  • ادغام ERP
  • ادغام بستر های نرم افزاری داده های بزرگ
  • ادغام SOAR
  • نظارت IaaS
  • sui office office نظارت
  • نظارت مجازی سازی
  • پزشکی قانونی
  • شکار تهدید
  • گزارش انطباق
  • روش شناسی

    ما داده های آزمون شخص ثالث ، بررسی کاربر ، ویژگی های محصول ، گزارش های تحلیلگر و فروشندگان و فروشندگان را تجزیه و تحلیل کردیم. قیمت گذاری را ارائه داد ، و لیست اولیه ای از 30 فروشنده SIEM را به دست آورد تا لیست ما را با 11 فروشنده برتر و چهار رهبر دیگر بازار در اختیار ما قرار دهد.

    در اینجا توضیحاتی در مورد دسته بندی های رتبه بندی ما ، به منظور وزن خود آورده ایم:

    • ردیابی: نه تنها اینکه محصول SIEM درصد بالایی از تهدیدات را متوقف کند ، بلکه این امکان را برای پاسخ به تهدیدهای پیشرفته و در حال ظهور ، و نظرات کاربران در مورد قابلیت های محصول ارائه می دهد.
    • پاسخ: چقدر محصول تهدیدها را از بین می برد ، به تیم های امنیتی هشدار می دهد و راهنمایی می کند.
    • مدیریت: سهولت استفاده در اینجا نقش ایفا می کند ، اما ویژگی های مهم تر این است که یک تیم امنیتی بر یک کنترل قدرتمند کنترل می کند. دامنه تبلیغاتی سطوح و بردارهای حمله.
    • سهولت استفاده: هرچه نمره بالاتر باشد ، محصول مناسب تر ممکن است برای SMB ها یا تیم های امنیتی با تجربه کمتری باشد.
    • پشتیبانی: هرکسی که با پشتیبانی تماس می گیرد ، مشکلی دارد که نیاز به حل آن دارد ، بنابراین پاسخگویی اهمیت دارد
    • ارزش: ارزش فقط قیمت نیست ، بلکه در ویژگی های پیشرفته و امنیت بالا نیز یافت می شود که هزینه کمتری نسبت به محصولات رقیب و صرفه جویی در هزینه های نقض داده های شرکت ها و زمان کارکنان امنیتی را در این فرایند.
    • استقرار: نه تنها اجرای یک محصول بسیار ساده است ، بلکه همچنین چگونه با محیط های کاربر یکپارچه می شود.

    {
    "siem_brand_content": [
    {
    “Table”: {
    “A”: [
    {
    “Order”: “Solarwinds”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem solarwinds”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “1”,
    “Version”: “A”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662588;s=9477;x=7936;f=201903131149320;u=j;z=TIMESTAMP;cn=1&dn=ESP&tp=C3&pt=TC&cp=1&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=A;k=https%3A%2F%2Ftry.solarwinds.com%2Flp%2Fsecurity-event-manager%3FCMP%3DSYN-BAD-QNSRT-SW_NA_X_RR_CPC_FT_EN_SEMLCH_DWA-SEM-X_TRY_X-X%20%26cn%3D1%26dn%3DESP%26tp%3DC3%26pt%3DTC%26cp%3D1%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DA”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/3169/solar.png”,
    “UseCases”: “Best all around option with full log management and SIEM capabilities.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    },
    {
    “Order”: “ManageEngine”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem manageengine”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “2”,
    “Version”: “A”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662631;s=9477;x=7936;f=201903131429090;u=j;z=TIMESTAMP;cn=8&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=2&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=A;k=https%3A%2F%2Fwww.manageengine.com%2Fproducts%2Feventlog%2Fdownload.html%3Fcn%3D8%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D2%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DA”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/6637/manageenginelogo.jpg”,
    “UseCases”: “Threat detection and IT operations monitoring for Windows-centric and AWS/Azure environments.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    },
    {
    “Order”: “IBM”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem ibm”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “3”,
    “Version”: “A”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662611;s=9477;x=7936;f=201903131337140;u=j;z=TIMESTAMP;cn=4&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=3&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=A;k=https%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Faccount%2Freg%2Fus-en%2Fsignup%3Fformid%3Durx-30209%26cn%3D4%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D3%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DA”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/6894/9_IBMQradar.png”,
    “UseCases”: “A unified platform that handles multiple security monitoring and operational technologies.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    }
    ] ،
    "ب": [
    {
    “Order”: “ManageEngine”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem manageengine”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “1”,
    “Version”: “B”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662631;s=9477;x=7936;f=201903131429090;u=j;z=TIMESTAMP;cn=8&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=1&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=B;k=https%3A%2F%2Fwww.manageengine.com%2Fproducts%2Feventlog%2Fdownload.html%3Fcn%3D8%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D1%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DB”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/6637/manageenginelogo.jpg”,
    “UseCases”: “Threat detection and IT operations monitoring for Windows-centric and AWS/Azure environments.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    },
    {
    “Order”: “Solarwinds”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem solarwinds”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “2”,
    “Version”: “B”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662588;s=9477;x=7936;f=201903131149320;u=j;z=TIMESTAMP;cn=1&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=2&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=B;k=https%3A%2F%2Ftry.solarwinds.com%2Flp%2Fsecurity-event-manager%3FCMP%3DSYN-BAD-QNSRT-SW_NA_X_RR_CPC_FT_EN_SEMLCH_DWA-SEM-X_TRY_X-X%20%26cn%3D1%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D2%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DB”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/3169/solar.png”,
    “UseCases”: “Best all around option with full log management and SIEM capabilities.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    },
    {
    “Order”: “IBM”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem ibm”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “3”,
    “Version”: “B”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662611;s=9477;x=7936;f=201903131337140;u=j;z=TIMESTAMP;cn=4&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=3&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=B;k=https%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Faccount%2Freg%2Fus-en%2Fsignup%3Fformid%3Durx-30209%26cn%3D4%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D3%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DB”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/6894/9_IBMQradar.png”,
    “UseCases”: “A unified platform that handles multiple security monitoring and operational technologies.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    }
    ] ،
    "ج": [
    {
    “Order”: “IBM”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem ibm”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “1”,
    “Version”: “C”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662611;s=9477;x=7936;f=201903131337140;u=j;z=TIMESTAMP;cn=4&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=1&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=C;k=https%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Faccount%2Freg%2Fus-en%2Fsignup%3Fformid%3Durx-30209%26cn%3D4%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D1%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DC”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/6894/9_IBMQradar.png”,
    “UseCases”: “A unified platform that handles multiple security monitoring and operational technologies.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    },
    {
    “Order”: “Solarwinds”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem solarwinds”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “2”,
    “Version”: “C”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662588;s=9477;x=7936;f=201903131149320;u=j;z=TIMESTAMP;cn=1&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=2&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=C;k=https%3A%2F%2Ftry.solarwinds.com%2Flp%2Fsecurity-event-manager%3FCMP%3DSYN-BAD-QNSRT-SW_NA_X_RR_CPC_FT_EN_SEMLCH_DWA-SEM-X_TRY_X-X%20%26cn%3D1%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D2%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DC”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/3169/solar.png”,
    “UseCases”: “Best all around option with full log management and SIEM capabilities.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    },
    {
    “Order”: “ManageEngine”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem manageengine”,
    “ButtonPlacement”: “Table”,
    “ButtonOrder”: “3”,
    “Version”: “C”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662631;s=9477;x=7936;f=201903131429090;u=j;z=TIMESTAMP;cn=8&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=3&clr=gr&cta=dl&bpos=r1&gph=1&cnl=3&t=C;k=https%3A%2F%2Fwww.manageengine.com%2Fproducts%2Feventlog%2Fdownload.html%3Fcn%3D8%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D3%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dr1%26gph%3D1%26cnl%3D3%26t%3DC”,
    “VendorLogo”: “/imagesvr_ce/6637/manageenginelogo.jpg”,
    “UseCases”: “Threat detection and IT operations monitoring for Windows-centric and AWS/Azure environments.”,
    “Pricing”: “Free Trial Available”,
    “Wheretobegin”: “DOWNLOAD FREE TRIAL”
    }
    ]
    ،
    "لیست":
    "الف": [
    {
    “Order”: “Solarwinds”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem solarwinds”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “1”,
    “Version”: “A”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662588;s=9477;x=7936;f=201903131149320;u=j;z=TIMESTAMP;cn=1&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=1&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=A;k=https%3A%2F%2Ftry.solarwinds.com%2Flp%2Fsecurity-event-manager%3FCMP%3DSYN-BAD-QNSRT-SW_NA_X_RR_CPC_FT_EN_SEMLCH_DWA-SEM-X_TRY_X-X%20%26cn%3D1%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D1%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DA”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    },
    {
    “Order”: “ManageEngine”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem manageengine”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “2”,
    “Version”: “A”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662631;s=9477;x=7936;f=201903131429090;u=j;z=TIMESTAMP;cn=8&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=2&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=A;k=https%3A%2F%2Fwww.manageengine.com%2Fproducts%2Feventlog%2Fdownload.html%3Fcn%3D8%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D2%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DA”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    },
    {
    “Order”: “IBM”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem ibm”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “3”,
    “Version”: “A”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662611;s=9477;x=7936;f=201903131337140;u=j;z=TIMESTAMP;cn=4&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=3&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=A;k=https%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Faccount%2Freg%2Fus-en%2Fsignup%3Fformid%3Durx-30209%26cn%3D4%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D3%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DA”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    }
    ] ،
    "ب": [
    {
    “Order”: “ManageEngine”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem manageengine”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “1”,
    “Version”: “B”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662631;s=9477;x=7936;f=201903131429090;u=j;z=TIMESTAMP;cn=8&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=1&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=B;k=https%3A%2F%2Fwww.manageengine.com%2Fproducts%2Feventlog%2Fdownload.html%3Fcn%3D8%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D1%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DB”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    },
    {
    “Order”: “Solarwinds”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem solarwinds”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “2”,
    “Version”: “B”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662588;s=9477;x=7936;f=201903131149320;u=j;z=TIMESTAMP;cn=1&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=2&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=B;k=https%3A%2F%2Ftry.solarwinds.com%2Flp%2Fsecurity-event-manager%3FCMP%3DSYN-BAD-QNSRT-SW_NA_X_RR_CPC_FT_EN_SEMLCH_DWA-SEM-X_TRY_X-X%20%26cn%3D1%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D2%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DB”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    },
    {
    “Order”: “IBM”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem ibm”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “3”,
    “Version”: “B”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662611;s=9477;x=7936;f=201903131337140;u=j;z=TIMESTAMP;cn=4&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=3&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=B;k=https%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Faccount%2Freg%2Fus-en%2Fsignup%3Fformid%3Durx-30209%26cn%3D4%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D3%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DB”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    }
    ] ،
    "ج": [
    {
    “Order”: “IBM”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem ibm”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “1”,
    “Version”: “C”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662611;s=9477;x=7936;f=201903131337140;u=j;z=TIMESTAMP;cn=4&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=1&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=C;k=https%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Faccount%2Freg%2Fus-en%2Fsignup%3Fformid%3Durx-30209%26cn%3D4%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D1%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DC”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    },
    {
    “Order”: “Solarwinds”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem solarwinds”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “2”,
    “Version”: “C”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662588;s=9477;x=7936;f=201903131149320;u=j;z=TIMESTAMP;cn=1&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=2&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=C;k=https%3A%2F%2Ftry.solarwinds.com%2Flp%2Fsecurity-event-manager%3FCMP%3DSYN-BAD-QNSRT-SW_NA_X_RR_CPC_FT_EN_SEMLCH_DWA-SEM-X_TRY_X-X%20%26cn%3D1%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D2%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DC”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    },
    {
    “Order”: “ManageEngine”,
    “Button”: “Free Trial Download”,
    “Quad name”: “TC clz trial high siem manageengine”,
    “ButtonPlacement”: “List”,
    “ButtonOrder”: “3”,
    “Version”: “C”,
    “FinalURLforFreeDownloadButton”: “https://o1.qnsr.com/cgi/r?;n=203;c=1662631;s=9477;x=7936;f=201903131429090;u=j;z=TIMESTAMP;cn=8&dn=ESP&tp=S1&pt=TC&cp=3&clr=gr&cta=dl&bpos=l2&gph=2&cnl=3&t=C;k=https%3A%2F%2Fwww.manageengine.com%2Fproducts%2Feventlog%2Fdownload.html%3Fcn%3D8%26dn%3DESP%26tp%3DS1%26pt%3DTC%26cp%3D3%26clr%3Dgr%26cta%3Ddl%26bpos%3Dl2%26gph%3D2%26cnl%3D3%26t%3DC”,
    “VendorLogo”: “N/A”,
    “UseCases”: “N/A”,
    “Pricing”: “N/A”,
    “Wheretobegin”: “N/A”
    }
    ]
    }
    }
    ]
    }

    .

    دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،