جبران هزینه های پلیس و گزینه های دیگر

تقریباً 5 دقیقه خواندن

جبران پول پلیس ایده جدیدی نیست. محکومین زندان و طرفداران اصلاح عدالت خواهان کاهش بودجه پلیس و در برخی موارد نزدیک به 50 سال از بین بردن کامل نیروهای پلیس بودند. امروزه ، نگاه عمومی پلیس به آنها یا به عنوان محافظان جامعه مدنی یا مأمورین سیستم سرکوبگرانه ای که برای نجات فقیران فقیر طراحی شده اند ، نقاشی می کند.

مهم نیست که نظر شما درباره اجرای قانون باشد ، مهم است که بدانیم چگونه به اینجا رسیدیم. ما امیدواریم که با توضیح استدلال های مربوط به جبران خسارت ، مردم بفهمند که چرا جبران خراب شدن به یک ایده محبوب تر تبدیل می شود ، و اینکه چگونه ساختن ساختارهای حمایتی در جوامع می تواند صدمات را کاهش دهد.

منظور از تقصیر پلیس به معنای

برای بسیاری از افراد ، دفاع دقیقی است. به نظر می رسد ، از بین بردن بخش های پلیس و از بین بردن سیستم پلیس فعلی. بیش از نیم قرن ، ایالات متحده آمریكا با جرم "در جنگ" بود. اخیراً ، این جنگ بر روی مواد مخدر در دهه 70 و ترور در 00s متمرکز شده است. برای مبارزه با این جنگ ها بودجه پلیس به طور پیوسته افزایش یافته است در حالی که بودجه هایی برای دسترسی به جامعه ، خدمات اجتماعی و آموزش کاهش یافته است.

برخی افزایش هزینه را برای استخدام پلیس بیشتر ، به روز کردن آموزش و تجهیزات آنها مجهز می دانند. آخرین فن آوری. برخی دیگر استدلال می کنند که سرمایه گذاری در برنامه های حمایت از جامعه و اصلاحات عدالت تحول گرا تأثیر طولانی مدت مثبت تری خواهد داشت.

تاریخ پلیس جدید

در طول تاریخ ، پلیس وظایف متنوعی را انجام داده است. در بعضی از نقاط جهان ، "پلیس" اولیه مسئولیت چیزهای دنیوی مانند نگه داشتن وزن و اندازه گیری ، سرشماری و نقشه برداری از زمین را بر عهده داشت.

اولین پلیس در اروپا توسط گروه های کوچکی از شهروندان تشکیل شده بود که وظیفه آنها ترتیب نظم بود. در آمریكا ، نیروهای اولیه پلیس از شبه نظامیان سازمان یافته یا گروه های خصوصی پلیس مانند بردگان گیر ، و آژانس كارآگاه خصوصی پینكرتون ، پول پرداخت می كنند. با بزرگ شدن شهرها ، نیاز آنها به نیروهای پلیس بزرگتر و سازمان یافته تر نیز افزایش یافت. در پایان قرن نوزدهم ، بسیاری از دولتها ادارات پلیس خود را به طور رسمی تشكیل دادند و پایه و اساس آنچه را امروز می بینیم ، قرار دادند.

با این حال ، تا سال 1965 نگذشته بود كه رئیس جمهور جانسون دفتر كمكهای اجرای قانون را برای تأمین بودجه به ایجاد كرد. پلیس در سراسر ایالات متحده برای آموزش بیشتر و تجهیزات بهتر. این ایده جانسون بود که پلیس باید سربازانی باشد که شهروندان را از جنایتکاران محافظت می کنند و برای انجام این کار به منابع نیاز داشتند. بودجه های پلیس از آن زمان به طور پیوسته افزایش یافته است.

جنگ علیه چیزی مبهم و جنایت ، توجیه بیشتر بودجه پلیس را آسان می کند زیرا جنایات همیشه حضور دارد. با این حال ، این نیز به طور فزاینده ای استفاده از نظامی گری از زور ، آموزش ، اسلحه ، و برای برخی از افراد ، ذهنیت "ما در مقابل آنها" را در جوامعی که برای محافظت از آنها قسم خورده اند ، تشویق می کند. 19659005] يك رويكردي كه همه آنها با هم توافق دارند كاهش آسيب

بسياري قيام زندان آتيكا را در سال 1971 به عنوان آغاز جنبش لغو زندان عنوان مي كنند. زندانیان 42 نفر را به گروگان گرفتند تا از شرایط وحشتناک زندگی در بسیاری از زندانهای سراسر آمریکا آگاه شوند. مانند جنبش جبران خسارت ، محاصره کنندگان زندان عقاید مختلفی در مورد آنچه در اصلاحات زندان به نظر می رسد در عمل دارند. یک رویکرد که همه آنها با هم توافق دارند کاهش آسیب ها و یافتن راههای جدید برای انجام عدالت است.

یکی از نمونه های سازمانی که طرفدار محکومیت زندان است آنجلا دیویس و روت ویلسون گیلمور ، مقاومت بحرانی. آنها مقاومت بحرانی را بنیاد نهادند "برای ایجاد یک جنبش بین المللی برای پایان دادن به مجتمع صنعتی زندان با به چالش کشیدن این باور که کنترل و کنترل مردم ما را ایمن می سازد." هدف آنها "ایجاد واقعا سالم ، با ثبات است. جوامعی که بدون تکیه به حبس و مجازات ، به آسیب ها پاسخ می دهند. "

چرا اکنون بحث و گفتگوهای مهم در حال حاضر بسیار مهم است

ظلم و ستم سیستمی یک بحران واقعی و کاملاً مستند است که در سطح جهان مردم را تحت تأثیر قرار می دهد. یكی از واضح ترین نمونه های این ظلم در پلیس مدرن دیده می شود و نحوه برخورد با جرایم غیرقانونی صورت می گیرد. بسیاری از قوانین از دهه 80 ، 90 و 00 به طور غیرحرفه ای تا به امروز بر جوامع در معرض خطر و نژادپرستانه تأثیر می گذارند و منجر به انفجار در جمعیت زندان در دهه های 90 تا 00 می شوند.

در کتاب خود با عنوان "تقسیم: ناعادلانه آمریکا در عصر شکاف ثروت ، "مت طیبی درباره نابرابری ها در سیستم دادگستری آمریکا می نویسد. طیبی استدلال می کند که دو سیستم حقوقی متفاوت برای آمریکایی ها وجود دارد. یک سیستم به منظور ویران کردن زندگی افراد نژادپرستانه با ریختن وزن تمام قانون به افراد متهم به جرایم غیر خشونت آمیز طراحی شده است. سیستم دیگر عملاً فعالیت جنایی که باعث بروز بحران جهانی مسکن و سقوط اقتصادی شده بود را نادیده گرفت ، زیرا افراد درگیر عمدتاً سفیدپوست ، بانکداران ثروتمند و بازرگانان متعلق به شرکتهایی بودند که "برای شکست بسیار بزرگ بودند".

دستگیری و سیستم دادگاه. تنها بخشی از مشکل است. در آمریكا ، سیاهپوستان بیش از دو برابر پلیس سفیدپوستان احتمال شلیك گلوله را دارند. بسیاری از مقامات دولتی پیشنهاد کرده اند که آموزش مجدد نیروهای پلیس خود ، خشونت نامتناسب علیه مردم سیاه را متوقف خواهد کرد. هنوز بسیاری از اقدامات پیشنهادی در تعدادی از حوزه های پلیس کشور در حال اجرا هستند. به عنوان مثال ، پلیس مینیاپولیس در چهار مورد از هشت مرحله کاهش آسیب آسیب دیده آموزش دیده است ، اما در هنگام قتل جورج فلوید هیچکدام از این مراحل دنبال نشده است.

 مینیاپولیس-پلیس-8-نمی تواند-صبر-امتیاز

تصویر از 8cantwait.org

موارد فوق تنها چند دلیل است که چرا تعداد فزاینده ای از مردم خواستار رویکرد جدیدی در مورد جرم و مجازات هستند. استدلال جبران خسارت نشان می دهد که کاهش بودجه پلیس باعث می شود پول به جای مجازات ارتجاعی و زندان ، برای رویکردهای جامع تر در پیشگیری از جرم و ایجاد اجتماع ، پول به دست آورد. کاهش آسیب. انجمن بهداشت روان کانادا کاهش آسیب را توضیح می دهد ، [ "یک رویکرد مبتنی بر شواهد ، مشتری محور که در پی کاهش سلامت و آسیب های اجتماعی مرتبط با اعتیاد و مصرف مواد است. . . " کاهش مضرات فقط مربوط به سوء مصرف مواد و اعتیاد نیست. وکلا استدلال می کنند که سیاست های جدید که تأثیر رفتارهای قانونی و غیرقانونی را کاهش می دهد ، به کاهش تعداد بازداشت ها کمک می کند و به بهبود زندگی افراد در جوامع در معرض خطر کمک می کند.

یوجین اورگن برنامه ای را اجرا کرده است که آنها را CAHOOTS می نامند. (کمک به بحران کمک کردن در خیابانها) برای چند سال. هدف CAHOOTS ارائه مداخله در زمینه بحران همراه در قالب مشاوره ، پیشگیری از خودكشی ، دسترسی به مسكن و بسیاری از رویكردهای مبتنی بر جامعه برای سلامتی است.

یك آمبولانس در سال اول خود به بیش از 1000 نفر كمك كرد

برنامه "PAM" سوئد اولین آمبولانس سلامت روان در جهان بود و از سال 2015 اجرا می شود. طبق گفته PAM ، بیشتر تماس هایی که به آنها پاسخ می دهند مربوط به ایده خودکشی و فرار از آن است. ژورنال بین المللی بهداشت روانی نشان داد که فقط یک دستگاه آمبولانس در سال اول فعالیت خود به بیش از 1000 نفر کمک کرده است.

اطلاعات بیشتر

منبع بی پایان منابع وجود دارد که می توانید درمورد زندان ، کاهش آسیب ، تحول آمیز اطلاعات بیشتری کسب کنید. عدالت ، اصلاح زندان و جبران پلیس. بسیاری از آنها در مقاله ای هستند که شما اخیراً خوانده اید ، اما می توانید با دنبال کردن لینک های زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

8 Can't Wait
مقاومت بحرانی
موضوع زندگی سیاه
متحد دفتر مواد مخدر و جرم ملل (پیوند پی دی اف)
ویکی عدالت تحول گرا

با احترام ،

 تیم TunnelBear

دسته‌هاnews & updates، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،