چگونه می توان Google وب و سابقه موقعیت مکانی خود را حذف کرد

 فعالیت حذف شده در سن بیش از 18 ماه در حساب Google شما.
Google

Google اطلاعات مربوط به فعالیت شما ، از جمله وب ، جستجو و سابقه موقعیت مکانی شما را جمع آوری و به یاد می آورد. اکنون Google پس از 18 ماه ، تاریخچه را برای کاربران جدید حذف می کند ، اما اگر قبلاً این ویژگی را با گزینه های پیش فرض فعال کرده باشید ، تاریخ را به خاطر می آورد. باید وارد تنظیمات فعالیت خود شوید و این گزینه را تغییر دهید. همچنین می توانید به Google بگویید که فعالیت خود را بعد از گذشت سه ماه حذف کنید یا مجموعه فعالیت را به طور کامل متوقف کنید.

برای یافتن این گزینه ها ، به صفحه Activity Controls بروید و در صورتی که از قبل وارد سیستم نشده اید ، با حساب Google خود وارد شوید. گزینه "حذف خودکار" تحت فعالیت وب و برنامه ها.

 فعال کردن

وقتی می خواهید داده ها را حذف کنید ، بعد از 18 ماه یا 3 ماه انتخاب کنید. "بعدی" را کلیک کنید و برای ادامه تأیید کنید.

آگاه باشید: Google از این تاریخچه برای شخصی سازی تجربه شما ، از جمله نتایج و توصیه های جستجوی وب شما استفاده می کند. حذف آن باعث می شود تجربه Google شما کمتر "شخصی سازی شده" شود.

 فعالیت حذف خودکار بیش از 3 ماه در یک حساب Google.

روی صفحه بروید و این روند را برای سایر انواع تکرار کنید. داده هایی که ممکن است بخواهید خودکار حذف کنید ، از جمله سابقه موقعیت مکانی و سابقه YouTube.

 کنترل خودکار حذف سابقه YouTube را در یک حساب Google حذف کنید.

همچنین می توانید فعالیت ("مکث") را غیرفعال کنید. مجموعه تاریخ با کلیک کردن بر روی نوار لغزنده در سمت راست یک نوع داده. اگر آبی باشد ، فعال است. اگر خاکستری باشد ، غیرفعال است.

اگر گزینه "حذف خودکار" برای یک نوع از داده های تاریخ خاکستری شده است ، به این دلیل است که شما مجموعه آن داده ها را متوقف کرده اید (غیرفعال کرده اید).

 سابقه موقعیت مکانی برای یک حساب Google.

همچنین می توانید به صفحه My Activity بروید و از گزینه "حذف فعالیت با" در نوار کناری سمت چپ استفاده کنید تا به صورت دستی انواع مختلفی از داده های ذخیره شده در حساب Google خود را حذف کنید. [19659016] مطمئن باشید که این فرآیند را برای هر حساب Google که استفاده می کنید تکرار کنید.

مرتبط: Google با حذف پیش فرض برای کاربران جدید ، قادر به حذف خودکار خودکار تاریخ است.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،