Google Android 11 Beta را با اعلامیه بهتر و حباب مکالمه منتشر می کند – نقد و بررسی Geek

 آرم شماره گیر اندروید 11
Google

امروز ، گوگل نسخه جدید Android 11 Beta را گرفت. به طور معمول ، این شرکت از Google I / O برای نشان دادن ویژگی های برجسته جدید خود استفاده می کند ، اما امسال آن رویداد را لغو کرد. در عوض ، ما شروع به اجرای ساکت تر می کنیم ، اما گوگل بتا را با ویژگی های جدید برای اعلان ها ، مکالمات و کنترل های خود بسته بندی می کند.

Google در وبلاگ توسعه دهندگان Android خود ، بتا را به سه موضوع ، افراد ، کنترل ها ، و حریم خصوصی با شروع کار در آنجا ، تغییر در ویژگیهای موجود و ویژگیهای سایر برنامه ها را در بر می گیرد.

 سایه جدید اعلان ، اولویت ها و گروه بندی ها را نشان می دهد.
Google

اطلاعیه ها تغییر قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید کرد. Google تصمیم گرفت با ارائه بخش مکالمه ای در سایه اعلان ، سازمان گروه بندی را که قبلاً دیده شده است گسترش دهد. این شامل توانایی تنظیم یک بحث خاص به عنوان اولویت است ، بنابراین در لیست اعلان های شما بالاتر ظاهر می شود. و از سایه ، می توانید حباب هایی را راه اندازی کنید.

اگر از Facebook Messenger در Android استفاده می کنید ، قبلاً با Bubbles آشنا نیستید. گوگل در اصل ویژگی "سر چت" فیس بوک را به دست آورد و آن را به گزینه ای برای همه برنامه های پیام رسانی تبدیل کرد. توسعه دهندگان برای پشتیبانی از ویژگی جدید حباب ها باید به روزرسانی کنند ، اما این شرکت می گوید انجام این کار نباید چالش برانگیز باشد.

شما همچنین به دسترسی یکپارچه صفحه کلید خواهید رسید و Voice Access Now "شامل یک قشر بصری روی دستگاه است که محتوا و متن صفحه را درک می کند ، و برچسب ها و نقاط دسترسی را برای دستورات دستیابی ایجاد می کند.

 موضوع کنترل جدید ، به همراه گزینه های صوتی برای تغییر منابع.
Google

تمرکز Google روی کنترل ها به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را ببرید خانه هوشمند شما با استفاده از Android 11 Beta می توانید دکمه روشن و خاموش را فشار داده و نگه دارید تا کنترل دستگاه ها باز شود. برای کنترل و خاموش کردن دستگاه های خود مانند لامپ های هوشمند ، یک منطقه کنترل Google Home دریافت خواهید کرد.

کنترل رسانه های جدید باعث می شود انتقال بین منابع صوتی مانند اسپیکرهای تلفن یا هدفون شما آسانتر شود.

 صفحه نمایش مجوزها با یک بار دسترسی و حذف خودکار.
Google

سرانجام ، گوگل گزینه های جدید حفظ حریم خصوصی را که در Android 11 Beta وجود دارد ، برجسته کرد. با استفاده از بروزرسانی ، می توانید یک بار به یک برنامه اجازه دهید از میکروفون ، دوربین یا مکان خود استفاده کند. دفعه بعد که برنامه را باز می کنید ، مجبور است دوباره بپرسید. اگر مدت طولانی از برنامه استفاده نمی کنید ، آندروید 11 به طور خودکار مجوز برنامه را مجدداً تنظیم مجدد می کند ، بنابراین مجبور است مجدداً درخواست دسترسی کند.

فوریه گذشته ، Google اعلام کرد کلیه برنامه نویسان لازم برای درخواست تأیید را برای دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی پس زمینه ، این شرکت مهلت اعمال برنامه های موجود را تا سال 2021 تمدید می کند.
Android 11 Beta امروز خاتمه یافته است ، و هم اکنون می توانید آن را از سایت توسعه دهنده Android بارگیری کنید.

منبع: Google

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،