بهترین پروتکل ها جاسازی شده

دارم کانون ورایزون Mifi 6620 ریشه دار و من تلاش برای اجرا همه چیز را از طریق یک شبکه اختصاصی مجازی. من می خواهم آن را به همان سرعتی که ممکن. مشکل است که آن msm9x25 به عنوان آن SoC اصلی است که به طور معمول به عنوان تراشه مودم داخل گوشی استفاده می شود و جایی ها بین 300-500 MHz اجرا می شود.

ماژول کرنل قدح است که کار می کند و سعی کردم openvpn نیاز دارم اما تنها 10mbps بدون توجه به سرعت LTE یخ میتوانیم. Wireguard کامل خواهد بود اما هسته 3.4.0 در آخرین به روز رسانی بنابراین من نمی تواند آن را اجرا کنید و من منبع هسته را نداشته است. بنابراین من با استفاده از vpn ها است که استفاده از قدح گیر هستم اما من نمی دانم اگر حد 10mbps گسل openvpn نیاز است و یا فقط در این واقعیت است که من VPN در userspace در حال اجرا در آهسته تعبیه SoC.

من می AC791 که با استفاده از هسته 3.10 خرید و است منبع در وب سایت NETGEAR است، اما هستند استفاده می شود حداقل 50 دلار و من نمی خواهم به صرف که اگر من می تواند کمک.

هر پروتکل های دیگر من باید امتحان کنید؟

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “بهترین پروتکل ها جاسازی شده”

  1. The protocol doesn’t matter much. The encryption does. Its performance is bound to the instruction set of the embedded device CPU due to different optimization of calculation. I’ve heard good stories of chacha20 on embedded devices and bad of AES. Maybe you can dive deep from that direction.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.