Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

Vertoz, شرکت تبلیغاتی برنامه ریزی شده است اعلام همکاری خود را با GeoEdge. مقابله با سری جدید حملات اینترنتی این مشارکت را فراهم دید و محافظت از ناشر و کاربر علاقه.

به عنوان زنجیره تامین فروشندگان و صادر کنندگان تبدیل به مجتمع بازاریابان سختی برای پیگیری کجا هستند تبلیغات خود را واقع monetized بودن و اگر آنها به اندازه کافی برای رسیدن به گروه هدف صحیح خود خرج پیدا کردن هستند. آگهی تقلب، malvertising، و غیره موازی با رشد تبلیغات دیجیتال در حال گسترش است.

Vertoz تبلیغات و کسب درآمد مجموعه کامل که تضمین درآمد های بالا از ابزار قدرتمند جهان برنامه ریزی شده است. Vertoz تسهیل تبلیغ برای اجرای کمپین برای نمایش کانال های موبایل کلیپ و بومی در موجودی ناشر در سراسر دستگاه های مختلف مانند میز کار، تلویزیون، تلفن همراه و قرص. این تبلیغ کنندگان و ناشرین به دریا پتانسیل درآمد خود کمک می کند.

اظهار نظر در این توسعه Ashish شاه بنیانگذار مدیر عامل & Vertoz گفت: “ما به همکاری با GeoEdge است. با صنعت دیجیتال پررونق در هند و در سراسر جهان، این نیز بسیاری از ویروس ها جذب است و بنابراین در کسب و کار مانند خودمان که درگیر بودجه بزرگ, حفاظت از تقلب های مخرب و تبلیغ برای صاف عملکرد کسب و کار ضروری است.”

“GeoEdge دارد شریک ایده آل برای ما آنها را صرفا در شرکت AdTech تمرکز. آنها درک چالش های منحصر به فرد و مسائل موثر بر اکوسیستم های همکاران و ارائه راه حل های جامع مورد نیاز اعم از هدر مناقصه، باز آن آگهی های بومی و تصویری در راستای کسب و کار ما. آنها همچنین موتور بهترین در کلاس اینگونه که کمک می کند به ما نگه داشتن صندوق امانات شریک ما ارائه.” شاه اضافه شده.

فضای دیجیتال آگهی در معرض و vulnerable.txt دو از بازیگران مخرب تهدید. ما خوشحال هستند به همکاری با Vertoz شرکت متعهد به بدافزار رایگان و آگهی بالا کیفیت آگهی خدمت برای شرکای خود “گفت Amnon Siev مدیر عامل شرکت GeoEdge .

(اول را منتشر شده در ژوئیه 7, 2017 در exchange4media. com)

.