Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

در دوران برنامه هیچ محدودیت های بیشتر برای ناشران در خدمت تبلیغات ویدئویی وجود دارد. واحد تبلیغات ویدیویی outstream است که به طور گسترده ای رسیدن به آگهی های تصویری را با قرار دادن آنها در مناطقی که قبلا از حد گسترش ناشران بدون محتویات ویدئویی هنوز تبلیغات ویدئویی خدمت می کنند. 

Outstream کلیپ های تبلیغاتی اجازه ناشر برای درج آگهی های تصویری به فضاهای استاتیک نمایش آگهی, واقع به طور معمول بین پاراگراف متن یا تصاویر، ساخت آن را بسیار انعطاف پذیرتر قالب آگهی. آگهی های وسایل پخش خودکار فیلم ها به طور معمول در خدمت بدون صدا هستند. طراحی شده است که 100% قابل مشاهده، آنها magically استقرار و بازی هنگامی که واحد را بر روی صفحه نمایش است. طبیعت کمتر سرزده از این تبلیغات–کاربران به راحتی می تواند حرکت با آنها-همراه با دسترسی گسترده خود آنها را بسیار با ارزش می سازد.


با تشکر محبوبیت به توانایی های منحصر به فرد خود را به صفحات وب بدون ویدیو، بصورت پول در اوردن outstream فن آوری سرعت لون جای پایش برای موجودی تبلیغ ناشر است. بسیاری از ناشران برتر در حال حاضر فرمت از جمله واشنگتن پست، فوربس، سی بی اس، Conde Nast، زمان شرکت، تریبون، Mashable، و غیره را اتخاذ کرده اند.  

فروش برخی از ناشران outstream دادن CPM تا ارتفاع 45 دلار، قرار دادن آنها را در همان دسته برای قیمت گذاری تبلیغات قبل از رول و در یوتیوب و Hulu.

شبکه های آگهی نیز به بازی گرفتن. گوگل و Outbrain قربانی outstream دادن و Taboola به دست آورد فقط outstream راه اندازی ConvertMedia. 77 درصد از آگهی نمایندگی در سراسر جهان اعتقاد قالب جدید می گذرد، برای تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است را برای مشتریان خود در آینده ای نزدیک.  برخی از 37 درصد از علامت تجاری متخصصان بر این باورند که outstream هزینه آگهی تصویری حتی که instream سبقت گرفتن خواهد شد. 


مزایای Viewability: تبلیغات اغلب نگران اگر آگهی های تصویری خود را در واقع توسط مشاهده شدن هستند. چون outstream تبلیغات هر نقطه را می توان قرار داد و تنها وقتی در بازی طراحی شده اند، آنها قادر به دستیابی به viewability 100%. اگر کاربر دور کتیبه ها، تبلیغ مکث کرده است تا زمانی که کاربر به پیمایش می کند.

مشاهده دیگر: مردم نیز مشاهده outstream فیلم دیگر. تحقیقات نشان می دهد که مردم نیز مشاهده آگهی های تصویری برای 25% بیشتر از آنهایی که در outstream.

Outstream کسب درآمد: تبلیغات می تواند توسط ناشران تمام monetized به راحتی می شود. از آنجا که دیگر لازم برای وب سایت های میزبان محتویات ویدئویی به جای کلیپ های تبلیغاتی، ناشران قادر به کیک خود و خوردن آن را بیش از حد است. 

کمتر تقلب: Outstream آگهی واحد تنها راه اندازی صورت صفحه در به ثبت نام اقدام کاربر. این اقدامات سخت برای رباتها به جعلی هستند.

بیشتر آگاهی: تحقیقات نشان می دهد که در outstream تبلیغات آسانسور 10 درصد منجر به آگاهی نام تجاری بیش از سایر فرمت های آگهی ویدئویی.


معایب چند

بازی موبایل: Outstream آگهی نیست همیشه بازی نیز در دستگاه های تلفن همراه. از آنجا که بسیاری از دسترسی به اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه، که مشکل ساز است.

صدا: اگر کاربران خود صدا, نمی شنوند آگهی است که می تواند گمراه کرد. تعمیر سریع برای این زیرنویس است.

از خریداران پنهان: با توجه به سردرگمی در مورد چگونه به بهترین آنها را ارائه می دهد، دشوار است برای پیدا کردن در بازار آگهی هستیم. در نتیجه، بسیاری از کمپین باید outstream درخواست پیشنهاد در مورد به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری با پیش دادن رول و بنر واحد.

KPIs: قالب نسبتا جدید آگهی KPIs دشوار برای پیگیری از آنجا که بسیاری از سیستم عامل عدم کافی outstream تجزیه و تحلیل است.

پخش خودکار: از آنجا که این پخش خودکار، برخی از کاربران پیدا کردن آنها را آزار دهنده.

خطرات Outstream تبلیغات تصویری
با وجود پیشرفت نشان داد توسط outstream آگهی های تصویری و امکان و حتی احتمال، از تبلیغات noncompliant لیز از طریق همچنان شدید است. 

GeoEdge محافظت ناشران از مشکل کلیپ های تبلیغاتی، از جمله malvertising و محتوای نامناسب. در واقع GeoEdge اسکن و مانیتور آگهی های تصویری برای نرم افزارهای مخرب، عدم رعایت در طول فیلم سترگ/VPAID زمان بارگذاری، پشتیبانی رسانه ها، نرخ فریم فیلم های بیشتر. تنها GeoEdge می تواند اسکن و تجزیه مشخصات کامل برای آگهی های تصویری VPAID & سترگ. و تنها GeoEdge می تواند تجزیه و تحلیل مسیر تحویل کل “داخل” سترگ و VPAID / یا مشخصات.

مبارزات در نقض سیاست شرکت به سرعت تشخیص داده و ما بلافاصله ارائه عملی اطلاعات از جمله هدف تاثیر منبع و ضبط زنده از آگهی تصویری-برای خاموش کردن مبارزات انتخاباتی به سرعت. اطلاعات بیشتر در مورد ما تبلیغات ویدیویی اسکن راه حل

.