Malvertising، تروجان & تبلیغ کیفیت

محبوبیت بومی تبلیغات مداوم نظارت به رشد، با ناشران به طور فزاینده ای بیشتر خوب دوست پذیرش قالب. در واقع پذیرش آگهی های بومی می تواند به 41% در 2017 انتظار می رود. اما در حالی که ناشران از مزایای قالب آگهی-آنها کمتر از هزینه های بالا مربوط به تبلیغات بد بومی به ویژه کسانی که حاوی نرم افزارهای مخرب و خطرات آن آگاه هستند. اینجا ما را به آگهی های بومی هستند و نگاه به آن خطرات شیرجه می خواهد شد.

101 تبلیغات بومی
بنابراین، بومی تبلیغات-تعریف توسط: “نوع تبلیغات که منطبق بر شکل و عملکرد از بستر های نرم افزاری که بر اساس آن به نظر می رسد”.

به طور کلی معنی آن که تجربه کاربر خواهد شد طبیعی تمیز و هنوز ناخوانده.
امروز، 6 واحد اصلی در بومی تبلیغات-
• اجتماعی در جریان واحد
• جستجو پرداخت واحد
• توصیه ویدجت
• Promoted • لیست
در آگهی واحد
• سفارشی واحد

[وجوددارد اجتماعی در جریان واحد
این را می توان در Tweets توییتر ترویج و پست های فیس بوک را حمایت. آنها ادغام یکپارچه به خوراک و تنها واژه “تبلیغ” و یا “حمایت مالی کنار تبلیغ” می تواند آن را شناسایی. 

واحد جستجو پرداخت
این نوع آگهی بومی امر دو نتیجه جستجو مانند آنهایی که در گوگل، بینگ، یاهو، و غیره می بینیم. بازار تبلیغات واقع پرداخت می شود همه آنها به عنوان “تبلیغات” اجازه می دهد کاربر به درک که آنها در واقع واحد جستجو بومی و نه نتیجه موتور جستجوی منظم عمومی پرداخت.

توصیه های ویدجت
این به معمولا در پایین صفحه وب تحت عنوان نظر می رسد “از سراسر وب” یا “شما ممکن است نیز مانند…”. این تبلیغات معمولا توسط شخص ثالث امكانات انتشار آنلاين رانده.  ویدجت معمولا ترویج لیست مربوطه تا مقالات که تبلیغ (چه تصویر یا متنی) سادگی با محتوای منظم صفحه ادغام می کند.

ترویج لیست

این نوع آگهی را می توان در eBay و آمازون، چهار ضلعی، و غیره، نمایش تبلیغ لیست محصولات در سایت های خرید.

در آگهی واحد
در تبلیغ است ظرف IAB استاندارد است که دارای لینک مطالب و مربوطه contextually مربوط به صفحه متشکرم. اینها امروز رسانه رسانه مارتینی و بیشتر استفاده می شود. 

واحد های سفارشی
آگهی جاسازی شده سفارشی در داخل محصول با اندازه گیری های منحصر به فرد خاص قرار دارد. این می تواند در وب سایت یا نرم افزار. اینها امروز Spotify پاندورا هرست Tumblr و بسیاری دیگر استفاده می شود. 

پیاده سازی فنی
حالا که ما می دانیم که واحد استفاده & ما اعمال تمام جنبه های اخلاقی به ما آگهی، ما نیاز به دانستن نحوه پیاده سازی فنی.

سه نوع اصلی از سیستم عامل بومی وجود دارد.

بسته سیستم عامل
در اینجا علامت های تجاری خود را ترویج مطالب (یا محتوای مارک) خود را وب سایت های خود را. خطرات اینجا جزئی هستند و در هر محیط بسته کنترل بالا است.

سیستم عامل
محتوای آگهی های بومی می آید از باز خارج از وب سایت خاص یا برنامه، و توسط یک شخص ثالث فروشنده بیش از سایت های مختلف منتشر می شود.  یکی ممکن است ایجاد بسیاری از خطرات ناشناخته با توجه به تبلیغات یا صفحات فرود نهایی ارائه شده به کاربران و خطرات زیادی با این سیستم عامل وجود دارد.


ترکیبی سیستم عامل
محتوای آگهی های بومی پلت فرم هیبریدی در صورت برنامه ریزی شده که در آن تبلیغ در موجودی از طریق فروش مستقیم یا مناقصه زمان واقعی پیشنهاد می توانید اعمال می شود.

گزینه 3 زیر در بالا ما نشان می دهد که در واقع وجود دارد خطر هنگامی که برنامه ریزی برای کار با آگهی های بومی. ما در حال حاضر تمرکز بر روی گزینه های باز & هیبرید-به عنوان آنها بالا ترین مسائل خطر.

عدم از ناشر کنترل
از آنجایی که ناشران ترک کنترل در سیستم عامل های باز و هیبرید، این در حال حاضر بالاترین خطر. •
در این سیستم عامل واحد آگهی توسط یک اسکریپت است که برای هدف قرار دادن پارامترهای تولید شده است. ناشر هیچ کنترل بیش از این پارامترها را که ممکن است تبلیغ را به کاربر ارائه شده است.
• همه داده ها است که شامل مطالب مرتبط است میزبانی بر روی سرور است که متعلق به سکوی انتشار سرویس دهنده.
• بسیاری از مطالب است که دیده می شود واقع است میزبانی محتوا توصیه موتورهای که دوباره هر کنترل توسط ناشر را مجاز. •
با کامل زمان واقعی مناقصه (در حال حاضر ورود بومی)، سیستم عامل باز و ترکیبی کنترل هر ناشر مجاز نیست. 

با وجود همه این مشکلات هنوز هم وجود دارد بسیاری از دلایل مثبت به کار باز و ترکیبی از سیستم عامل: تبلیغات هدفمند هستند را به کاربران خود دریافت می کنید، رطب و Programmatic روش استفاده فعال درآمد بالا برای ناشر، و غیره.  اما با تمام مزایای-ناشر هنوز آزاد کنترل، و این ممکن است منجر به مسائل جدی خطر.

تهدیدات امنیتی از تبلیغات بومی
در امروز، کلیک کنید (عمل/فعالیت پس از کاربر با کلیک کردن بر روی آگهی گرفتن قسمت راست) پس از تهدیدات امنیتی بیشتر از آگهی های بومی هستند.

اجازه دهید به بررسی خطرات می بینیم امروز-
تحویل راه فساد
با تحویل راه فساد URL کلیک کنید که نشان می دهد تغییر مسیر است که کاربر از طریق خواهد شد, یخ به پایان را تحت تاثیر قرار تغییر کرده نقطه. کاربر و سپس محل پایان کاملا متفاوت و کاملا متفاوت فرود صفحه مراجعه کنید.

فرود صفحه ربودن
در فرود صفحه بالا-سرقت استفاده از مجرمان اینترنتی خودکار ابزار برای کشف شخص ثالث صفحات فرود در مبارزات انتخاباتی آگهی های بومی. آنها سپس جسمی این صفحات فرود با ویروس آلوده است. کاربران بعد از این صفحات فرود آلوده مراجعه کنید. 


حملات دستکاری مهاجم مبارزات انتخاباتی مشروع می سازد و آن را به یک موتور توصیه محتوا ارائه. کمپین است بررسی، بررسی و تایید شده توسط پلت فرم بومی. می رود زندگی می کنند و قابل اجرا بر روی سایت های ناشر. اما پس از چند روز، مهاجم کد مخرب فعال و از آن هر کاربر آلوده است.

این عفونت می تواند: •
فیشینگ تلاش
• درایو توسط بارگیری
• اسب های تروا
Ransomware

را هدف حملات
شبیه به حمله دستکاری، اما هدف حمله پیچیده است. در اینجا، همان روش اعمال می شود اما مهاجم هدف خاص تنها کاربران. این کاربران ممکن است مشخص شده توسط آی پی و موقعیت جغرافیایی و نوع مرورگر یا معیارهای دیگر.

به عنوان مثال، کاربران دیدن در حالی که کاربران از کانادا با استفاده از فایرفاکس که دیدم همین کمپین دقیق هدف را کمپین بومی خاص از طریق مرورگر کروم در فرانسه می توانست بدون مشکل در موقعیت جغرافیایی و مرورگر خود را بر اساس. این به سادگی راه پویا برای حمله به کاربران خاص است.

GeoEdge و آگهی های بومی

GeoEdge ارائه می دهد جامع نرم افزارهای مخرب محافظت برای آگهی های بومی. ما اسکن تبلیغات و یا کد شناسایی هر گونه فعالیت مخرب در آگهی های بومی–آیا آنها تهدیدات امنیتی پویا یا نرمتر تهدید تأثیر تجربه کاربر است.

صحبت می کنند به ما درباره محافظت از سایت ها و کاربران از آگهی های بومی و حتما ثبت نام برای ما webinar آینده “ بهینه سازی ویدیو تبلیغات برای تجربه بهتر کاربر .” 

_ _ _ _ _.  

.