قدرت اندیشه نظر قدرت: 20 هفته هی 2018

، با تشکر از همه برای گرفتن زمان برای نصب دیگر از نظر اقتدار اینجا بخوانید که قدرت اندیشه . نظر مقام خلاصه بارگیری جایی است که ما برخی از بهترین نظرات از شما خوانندگان ما برجسته است. این هفته ما مباحث خوبی در عرصه سیاسی با هر دو موضوع داغ از گلایه های آمریکایی ZTE است و رای برای جلوگیری از لغو بی طرفی شبکه دیدم. ما همچنین بسیاری از نظرات را در بررسی ما نوکیا 7 به همراه دیدم و شما را واقعا دوست صحبت کردن در مورد ورایزون است رمز و راز جدید شرکت نام مرئی به نظر می رسید.

با آنچه در ذهن، بیایید خواندن برخی از نظرات بهترین هفته!

وقتی که می آید به ZTE، تهمت در مشکل نقطه ZTE

قطعا 2018 خشن تا کنون داشته است. تولید کننده گوشی های هوشمند تحت محاصره ممکن است برخی از کردند را به عنوان رئیس جمهور تهمت خود را ممکن است جهت زنده نگه داشتن این شرکت پله حال، میرسد. بدون در نظر گرفتن احساسات خود را مورد جمهور ایالات متحده، شما باید اعتراف که او را در وضعیت روی حیله و تزویر است.

یک خواننده به نام balcobomber25 مبالغ تا ترجمه­ناپذيري در این نظر:

است بی طرفی شبکه واقعا چنین سیاه شماره?

استدلال برای و یا در مقابل بی طرفی شبکه ایجاد مدافعان پرشور در هر دو طرف. در حالی که اجماع عمومی در اینجا که قدرت اندیشه (و نقاط دیگر در سراسر وب) است که بی طرفی شبکه خوب است و باید حفظ شود، مقدار زیادی از خوانندگان ما مخالف. در مقاله اخیر در مورد چگونه بی طرفی شبکه در حال حاضر در یک تاریخ خاص امسال میرود، نظرات خیلی گرم کردم.

با این حال، یک خواننده توسط moniker رفتن Jawbox احساس می کند که این مسئله به عنوان بیش از حد سیاه و سفید نقاشی شده است:

UM… بتمن هستید؟

ما نوشته شده یک مقاله جاری مورد مرئی، ارائه دهنده خدمات تلفن همراه جدید که — در زمان — ما به نام MVNO ورایزون. با این حال، هنوز MVNO ورایزون حداقل با توجه به مرئی نیست. ما در مورد سردرگمی در مقاله دیگر چند روز بعد نوشت.

در حالی که مورد، هم بسته است که مرئی واقع است مالکیت و عملکرد آن توسط ورایزون یک خواننده (که مه-یا-مه-نه-درخواست بتمن نما به عنوان Britton شین ) برخی از خود را حفر کرد و شواهد برای حمایت مرئی واقع شود ممکن است در بر داشت ورایزون MVNO بعد از همه:

غیر عمدی (و یا عمدی است؟) قافیه نظر هفته

نظرات در بررسی ما جدید نوکیا 7 به همراه شد بیشتر عادی-گپی درباره مشخصات و مقایسه به دیگر دستگاه های موجود در بازار. با این حال، دفن شده در پایین لیست نظر ساده است که به توهین به دنبال ندارد و فقط می خواستم برای اضافه کردن کمی شادی را به جهان است.

این است زیرا نظر واقع قطعه، با دو stanzas قافیه است. آن سخت است بگویید اگر یا اگر آن را فقط آمد که Έλληνας در واقع به معنای برای نظر دو قافیه، اما ما فکر می کنم آن است که واقعا لذت بخش است:


آخر هفته سالم و شاد، هر کس. امید شما آماده برای Deadpool 2!