Malvertising مخرب & تبلیغ کیفیت

رشد تبلیغات تصویری مشکل ساز نظارت — بسیاری در autoplay — رئیس است دلیل کاربران اینترنت هستند استقبال مسدود کننده های آگهی. علاوه بر این، تبلیغات ideo پنجم ابزار دستی برای ارائه نرم افزارهای مخرب ثابت است و روند رو به رشد حملات فیشینگ است.

واضح است که t او ویدئویی دیجیتال فضای برخی از دردهای در حال رشد خشن آن را بالغ و ناشران است که درآمد از تبلیغات فیلم رانندگی نگه داشتن هدف باید استراتژی برای بهینه سازی و ارزیابی عملکرد دستخوش است — هر دو برای تبلیغ و کاربر نهایی.

که به همین دلیل است که ما با AdMonsters کار دو راهکار در تجربه کاربر تولید: بهینه سازی ویدیو تبلیغاتی–برای نگاهی به عوامل متعدد تجربه کاربر از جمله فرمت های امنیتی نگرانی و پوشیدگی است. راهکار نیز dives به بهترین شیوه برای ارزیابی قطعات مختلف از تکنولوژی ویدئویی از جمله پخش و سرور تبلیغ. در اینجا را به راهکار را کلیک کنید. 

رجیستری برای webinar پوشش این راهکار در سپتامبر “بهینه سازی ویدیو تبلیغات برای تجربه بهتر کاربر” آینده حتما!

و این فرصت را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد GeoEdge است کلیپ آگهی تایید راه حل که شما کاربران می توانند از آگهی های تصویری غیر سازگار با. 

.