Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

Dmexco 2017 است فقط در اطراف گوشه، که به معنی بازاریابان دیجیتال، ناشران، و حرفه ای فن آوری آگهی است آماده سازی خود برای حضور در یادگیری و تقویت روابط تجاری که برتر اروپا کنفرانس تبلیغات دیجیتال. کنفرانس امسال بزرگترین نشده است و خواهد شد از ویژگی های شرکت کنندگان 50.700 1.013 بازدید کنندگان و صنعت بیش از 570 فکر رهبران صحبت در طول 250 و + برنامه ساعت. 

اگر شما را در گذشته با حضور است، شما می دانید اگر یک مکان شما می توانید در پالس صنعت تبلیغات دیجیتال را که Dmexco است.

چه انتظار امسال غذایی؟ 5 روند صنعت است که مرکز صحنه امسال مصرف خواهد شد در اینجا:

1. شناختی رایانه

این روند توسط آی بی ام منجر می شود و یکی از پرطرفدارترین buzzwords در بازاریابی است. فن آوری های محاسبات شناختی هنوز در مراحل اولیه است و به ساختار مغز انسان طراحی شده است. هدف این فناوری این است که انجام سه تخصص اصلی در بازاریابی:

1.    بهتر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید. الکسا واتسون یا سیری فکر می کنم.

2-من داده به آگاهی مصرف کنندگان و بهتر درک مصرف کننده قصد. امروز، تقریبا نامحدود به مصرف کننده داده ها از کانال های ارتباطی بدون ساختار مانند اس ام اس پست تصویری و اجتماعی رسانه ها وجود دارد. بازاریابان ساده زمان و انرژی یا ظرفیت انسان به شانه از طریق تمام داده های موجود و تعیین بینش های عملی ندارد. 

3. به طور خودکار وظایف تکراری بازاریابی و گردش کار پیچیده. 

نیروی محرکه شناختی محاسبات تمایل به بهبود تجربه مشتری است. بازاریابان هر مشتری تعامل شخصی و با ارزش را می خواهم.

2. ترکیبی هوش مصنوعی و تبلیغات بومی

تبلیغات بومی دیده یک بار به عنوان راه حل جام مقدس به کاهش درآمد آگهی ضربه دیوار. مارک کیفیت محتوای گران برای ایجاد توزیع و مقیاس است. در نتیجه، تبلیغ کنندگان کمتر حاضر به پرداخت آن هستند و تولید آن را عمیقا به حاشیه سود ناشران می توانید برش. 

برای حل این مشکل، ناشران مانند واشنگتن پست در حال ساخت ابزار محتوا توصیه که اجازه می دهد علامت های تجاری برای تولید محتوای خود را اما viewability بالا و نرخ مشارکت اطمینان حاصل شود که می توانید. تنها به تازگی معرفی شده آن ابزار محتوا توصیه جدید به نام “خود.”

ابزار هوش مصنوعی را به خدمت تبلیغات محتوا براساس کاربران قبلی خواندن و مشاهده رفتار استفاده می کند. ربات پیام به خوانندگان است که شامل پیام خوش آمدگویی شخصی همراه با محتوا بسیار شخصی توصیه می دهد. 

که Dmexco ما بسیاری از صحبت در مورد تبلیغات بومی و چگونه آن را به تحول به منظور دیدار با خواسته ها و نیازهای تبلیغ کنندگان و ناشرین نیاز می توانید انتظار. 

3. Data-Driven استعداد کمبود

داده رانده-بازاریابی تم چند Dmexcos گذشته بوده است اما روند تنها گرم شدن است. فن آوری اطلاعات انفجار هستند و بیشتر وجود دارد و بیشتر شرکت ها راه داده برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید. با این حال، مسئله عمده صنعت اطراف داده ها باقی می ماند: استعداد به اندازه کافی وجود دارد به طور موثر مهار قدرت داده وجود ندارد. داده های بی معنی است، اگر شما استعداد به تجزیه و تحلیل و اعمال آن است. 

به عبارت ساده، کافی اطلاعات دانشمندان، مهندسین کامپیوتر و اطلاعات محور تصمیم گیران وجود دارد برای دیدار با خواسته های امروز یکم اطلاعات کسب و کار محیط زیست وجود ندارد. فن آوری اطلاعات پیچیده هستند و همواره در حال تغییر, که تیم های ساخته شده از افراد با تجربه بیش از فقط باید به معنی. آنها نیاز به سازگار و مایل به کسب مهارت های جدید را به صورت ثابت. اطلاعات بسیار مهم است اما استعداد پشت داده ها حتی بیشتر مهم است.

4. امنیت آگهی

کیسه های اخیر ransomware cyberattacks مانند WannaCry و Peyta تنها cybercriminals تهدید تقویت شده که نه تنها دو دولت و شرکت های بزرگ اما دو ناشران، تبلیغ، و آگهی شرکت های فن آوری نیز هست. هر چند مقیاس بزرگ malvertising حملات hassled ناشران و آگهی شرکت به عنوان اوایل به عنوان سال 2015، این دو حمله تازه ترین تهدید ransomware به یک سطح کاملا جدید را آورده است.  

WannaCry آلوده کامپیوتر بیش از 200.000 در 150 کشور آسیب فوق العاده ای حرکت سریع حملات تحمیل می تواند نشان دادن. حتی scarier بر خلاف بسیاری از گذشته cyberattacks WannaCry و Peyta نه برای نشان دادن آسیب پذیری های شبکه آغاز شد، آنها را صرفا برای سود مالی باعث شد.  

این صنعت به شدت جستجو برای فن آوری است که می تواند به جلوگیری از حملات آینده و حفاظت از نام تجاری و مصرف کنندگان. GeoEdge می خواهد شد برگزاری نمایشگاه Dmexco نمایش برخی از برش لبه ترین آگهی تأیید و malvertising حفاظت تکنولوژی وجود دارد. اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تکنولوژی برنامه ریزی جلسه .  

5. تکامل از زنده ویدئو

انفجار زندگی می کنند ویدئویی در محیط زیست به طور فزاینده ای در هم ریخته با بیشتر و بیشتر سیستم عامل پریدن در ارابه موسیقی زنده ویدئو منجر است. نتیجه یک تحول در تکنولوژی و رفتارهاي اطراف روند بوده است. در اینجا چگونه زنده ویدئو در حال تحول است:

برای یکی، زنده ویدئو کسب این درآمد در اروپا در حال رشد است. بر اساس گزارش از ازادی حرکت و جنبش 4 درصد نمایش آگهی در محتوای ویدیو جریان زندگی می کنند که افزایش 11 درصد از سال قبل رخ داده است. دوم، جریان خدمات شروع به استفاده از اشتراک به عنوان استراتژی اصلی کسب درآمد خود را. تحقیقات از مشورت صبح ضرب که جوانان در ایالات متحده تبدیل شدن هستند بیشتر احتمال دارد برای یک تا دو جریان خدمات پرداخت. در نهایت، فرم كوتاه اخبار زنده محتویات ویدئویی افتراق خود را در فضا پخش زنده آغاز کرده است. با توجه به دیجیتال اخبار گزارش های اخیر از رویترز، فرم کوتاه اخبار فیلم در حال حاضر محبوب ترین فرمت زنده جریان در صنعت است.  

که Dmexco 2017، انتظار زیادی از بحث در مورد ویدئو زندگی می کنند چگونه قالب می monetized و چگونه آن را به حرکت به جلو تکامل انتظار می رود است.

ملاقات کردن با GeoEdge که 2017 Dmexco

GeoEdge جمله 1.000 شرکت کنندگان از سراسر جهان در Dmexco 2017 خواهد بود.  یاد بگیرید چگونه شما می توانید موجودی آگهی خود را در برابر سرپیچی و مخرب و محتوای نامناسب و نشت اطلاعات عملیاتی، و مسائل مربوط به عملکرد نگهبان. در حال حاضر برنامه ریزی!

نیز ما در نشان دادن در سالن 6 غرفه E011 شما می توانید! به زودی میبینمت!

.