چه به موسیقی بازی گوگل اتفاقی می افتد؟

 YouTube موسیقی یوتیوب

بروز رسانی (05/18/2018): گوگل در ابتدا اعلام کرد که مشترکان گوگل بازی موسیقی ردیف موسیقی YouTube حق بیمه دریافت کنید. با این حال، موسیقی بازی گوگل مشترکین در بازارهای با YouTube قرمز معمولا قرمز رایگان نیز هست (و بالعکس) دریافت کرد. این سنت را ادامه خواهد داد در حال حاضر، می رسد.

“اگر شما در حال حاضر مشترک موسیقی بازی گوگل, شما دریافت کنید YouTube قرمز (به زودی به حق بیمه YouTube) همراه با YouTube موسیقی حق بیمه,” گفت: حساب گوگل توییتر بازی موسیقی در پاسخ به پرس و جو.

آن تا حدودی گیج کننده است اما آن در واقع تکرار می کند این شرکت در حال حاضر می دهد. است که موجود مشترکات موسیقی بازی گوگل یا یوتیوب قرمز در حق بیمه دریافت حق بیمه و حق بیمه موسیقی است که بدون هیچ هزینه اضافی. مشترکین جدید دو YouTube حق بیمه $2 بیشتر ماه خواهد پرداخت. اما سوال اصلی است هنگامی که سرانجام در بازار خود را راه اندازی کرد که آیا گوگل بازی موسیقی مشترکین در منطقه بدون YouTube قرمز/بیمه خدمات دوم دریافت کنید.

YouTube حق بیمه ارائه می دهد پخش آگهی رایگان در سراسر کل یوتیوب شبکه و همچنین کل نیست و پس زمینه پخش.

مقاله اصلی: گوگل صاحب دو تن از برجسته ترین مقصد موسیقی، صورت یوتیوب و گوگل بازی موسیقی. در حال حاضر، شرکت رسما YouTube موسیقی اساسا ترکیب آهنگ های موسیقی فیلمهای یوتیوب و برخی از ویژگی های قرمز YouTube اعلام کرد.

YouTube موسیقی است که راه اندازی در مه 22, آهنگ های موسیقی قرار می دهد و YouTube مجموعه عظیمی مربوط به موسیقی فیلم (موسیقی فیلم، موسیقی زنده و غیره) در حدود یک اصل، گوگل شما پریدن بین یوتیوب و موسیقی بازی نمیخواهد. یا یوتیوب و موسیقی اپل. یا یوتیوب و Spotify. فکر می کنید…

موسیقی YouTube به عنوان لایه رایگان, پشتیبانی در دسترس است اما ردیف بیمه چند قدرت پردازش است. برای 9،99 دلار در ماه، شما پخش آگهی رایگان نیست کل ها و پس زمینه پخش. ردیف رایگان که قطعا مثل شات برابر Spotify را سرویس رایگان به نظر می رسد.

YouTube موسیقی در ایالات متحده استرالیا نیوزلند مکزیک و کره جنوبی در ابتدا راه اندازی خواهد شد. از اینجا, آن پرتاب در: YouTube حق بیمه

اگر حق بیمه قدرت پردازش صدا آشنا آن است زیرا اتریش کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، نروژ، روسيه، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان

YouTube قرمز است قرمز YouTube در حال حاضر این ویژگی ها را ارائه می دهد. در واقع YouTube قرمز پخش آگهی رایگان، قابلیت های پس زمینه و دانلود آفلاین در سراسر YouTube ارائه می دهد — به مطالب مربوط به موسیقی مانند موسیقی YouTube محدود شده است. قرمز YouTube نیز ارائه می دهد دسترسی به محتوای اصلی و جریان بازی موسیقی.

به عنوان بخشی از گوگل “این زمان ما به این معنی” رویکرد به YouTube نشان داد شرکت قرمز YouTube را در حال حاضر به عنوان حق بیمه YouTube rebranded. سرویس تغییر نام داد، هم موسیقی YouTube و دیدن قیمت از $9.99 $11.99 ماه افزایش، گوگل می گوید. اعضای فعلی YouTube قرمز نمی متاثر از قیمت نفت.

پس چه اتفاقی می افتد به پخش موسیقی?

موسیقی بازی گوگل هنوز یک چیز است البته و تیتان جستجو سعی در مشترکین اطمینان که آن خواهید کسب و کار را به طور معمول بود. گوگل بازی موسیقی مشترکان YouTube موسیقی به عنوان بخشی از اشتراک های موجود خود را دریافت کنید. بازی و موسیقی خود را ارسال, خرید پخش تأثیری نمی گذارد، این شرکت می افزاید.

سوال واقعی این است که آیا گوگل بازی موسیقی قطع می شود. حرکت دو متاهل YouTube موسیقی دو موجود مشترکان شرکت کوه مشاهده می خواهد به انتقال کاربران نشان می دهد. در واقع Recode به گزارش آن خواهد شد گوگل بازی موسیقی “در نهایت” باشد جایگزین توسط YouTube موسیقی. مقاله مرتبط

YouTube موسیقی حتی به crib ویژگی توصیه هایی از موسیقی بازی, touting توصیه های شخصی بر اساس تاریخ خود را گوش دادن و محل به نظر می رسد. عکسبرداری با یکدیگر، این قطعا قصد ادغام ویژگی به برنامه موسیقی یوتیوب و گوگل بازی موسیقی کشتن می رسد.

ما Google برای روشن شدن اطراف گوگل بازی موسیقی تماس گرفته ام و هنگامی که ما دریافت پاسخ مقاله به روز رسانی.