بودن محصول نیست لزوما بد

آن کلیشه اینترنت است: “اگر شما برای چیزی پرداخت نمی شما مشتری، شما محصول به فروش می رسد.” و این درست است اما چرا شرکت های اینترنتی شما دائما دیده توضیح نمی دهد.

بله، شما نمی شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک را برای جستجو و شبکه های اجتماعی پرداخت. افرادی که به آنها پرداخت — مشتريان — شرکت هایی که فروش تبلیغات هستند. اما می توان “محصول بپرسید” و هنوز هم به طور کلی بهره مند شوند و همچنین ممکن است برای شرکت های پرداخت به نقض حریم خصوصی شما را در راه های وحشت زده است. وب مدرن است بسیاری از مشکلات، مطمئن شوید، اما کاربران حال محصول یک اصلی نمی باشد.

محصول جدید

نیست که تبلیغات به اینترنت باشد. رادیو و تلویزیون آگهی دهه، و برای بسیاری از آن زمان 100 درصد به عموم آزاد شد بود. روزنامه ها، در حالی که هنوز رایگان به طور کلی نمی اتهام به اندازه کافی برای پوشش چاپ و حمل و نقل: تبلیغات است که در آن پول واقعی است (یا حداقل بود.)

در تمام آن موارد مخاطب محصول بسیار زیبا از آغاز شده است و در نتیجه، مخاطب: آنها سرگرمی و اطلاعات رایگان و یا حداقل در قیمت بسیار پایین تر از آنها در غیر این صورت می کردم. مصرف کنندگان درک آنها تجارت ساخت و آن را به ارزشمند در بر داشت.

راه همان است که اینترنت: خدمات مانند گوگل و فیس بوک به دلیل تبلیغات رایگان. اگر این میلیون ها نفر از مردم دسترسی به آنها را ندارد.

در حال حاضر، مدل تبلیغات آنلاین در بدون مشکل است. تبلیغات هدفمند با ارزش تر از آنهایی که پتو هستند و بازار مشوق معنی شرکت هستند اطلاعات به همان اندازه در مورد شما جمع آوری به منظور بهتر خدمات خود را بصورت پول در اوردن. نتیجه است “نظارت در مقیاسی بی سابقه انجامید.

اما این بدان معنا است همه تبلیغات بد است؟ من هنوز استدلال می کنند. نظارت مشکل نه تبلیغات است، و آن مشکل من معتقدم که جامعه باید به طور جدی و سعی کنید آدرس. اما حذف تبلیغات پاسخ عملی نیست.

شرکت شما پرداخت همچنین Commoditize شما داده

شما ممکن است استدلال می کنند که من اشتباه و اگر پرداخت مصرف کنندگان برای محصولات به طور مستقیم برای خدمات در وهله اول می گویند که هیچ یک از این اتفاق نمی توانست. که در مورد: بسیاری از شرکت ها شما را پرداخت برای چیزهایی هستند همچنین جمع آوری اطلاعات درباره شما و با استفاده از داده های آن را بیشتر پول.

آمازون، به عنوان مثال، با دقت همه چیز را بر روی سایت و با استفاده از داده ها که به کار کردن چه نوع از چیزهایی که دوست دارید را برای خرید ساعت. این امر بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما در پرداخت آمازون نخست است.

و شما ردیابی آفلاین خرید فرار کند. هدف ساعت عادات خرید خود را به عنوان مثال، و داده های جمع آوری آنها را می توان کاملا تهاجمی. گاهی هدف که زنان باردار هستید قبل از دانستن خود زنان کار می کند.

Netflix بکشد ظاهرشان نظارت بر عادات خود را مشاهده و استفاده می کند که نشان می دهد را برای شما توصیه و تصمیم گیری در مورد نوع دهد باید آنها را. آنها حتی نشان می دهد متفاوت لیست عکسها و تریلر را نشان می دهد بر عادات تماشای خود را به بهتر متقاعد کردن شما برای نگه داشتن تماشای.

اینها همه شرکت ها که به شما پول به طور منظم و آنها همان تاکتیک های نظارت به عنوان فیس بوک و گوگل استفاده کنید. ممکن است شما محصول خود را، اما شما همه همان حال تماشا.

شما توجه است با ارزش

هیچ یک از این است که استدلال می کنند که “شما محصول” بدی را در ذهن دارد. در مقابل: من فکر می کنم ضروری است. توجه شما به همین دلیل است که شرکت های فن آوری آن را می خواهم که با ارزش، است و این است که در چیزی است که شما باید در ذهن نگه دارید.

شرکت فن آوری هر برنامه است و آنها در طراحی محصولات خود را به خدمت که دستور کار. شرکت پشتیبانی انگیزه ای به همان اندازه از توجه شما که ممکن است داشته باشد. اما گاهی اوقات چه در خدمت این شرکت بهترین واقعا بهترین محصول ممکن است طراحی است.

درک چه tes motiva شرکت فناوری مفید است، اما حتی بیشتر مهم است بدانید چه دستور کار است. هنگامی که شما در حال پیمایش از طریق فیس بوک بپرسید آنچه شما در حال گرفتن کار و کار کردن که آیا ارزش زمان خود است. آیا شما هستیم برای آن پرداخت یا نه همان برای هر یک از خدمات شما استفاده و یا رسانه های شما مصرف می رود.

عکس های اعتباری: BrAt82 / Shutterstock. com، هادریان / Shutterstock. com