جدید ایکس باکس تطبیقی کنترل طول می کشد دسترسی در بازی به جدید بررسی سطح گیک

امروز، مایکروسافت اعلام کرد نوع جدیدی از کنترل کننده بازی، ایکس باکس کنترل تطبیقی, که ویژگی های پورت 19 قابل توجه برای اتصال دسترسی به نام افزودنی.

کنترل کننده جدید که 100 دلار هزینه خواهد شد، زمانی که آن می آید بعد از این سال از زمین تا به نیازهای بازیکنان است که بتواند به راحتی با استفاده از کنترل کننده پیش فرض طراحی شده شده است. بالای دستگاه ویژگی های دو touchpads اندازه D-pad و دکمه های چند پایه. ستاره واقعی نشان می دهد، با این حال، در پشت است.

اینجا, شما یک آرایه از نوزده جک 3.5 mm طراحی شده به ورودی از انواع لوازم جانبی مانند دمیدن لوله، پدال، پا و تخصص دکمه های نصب شده در هر کجا که شما به آنها نیاز دارید را پیدا کنید. Ars Technica، به عنوان مثال، با استفاده از سفارشی تنظیم که پدال پا و دو دکمه نصب شده بر روی دو طرف زانو دو کنترل و هدایت ماشین را در لیگ موشک نشان داد.

نصب setups بسیار سفارشی است که طرح های کنترل به نیازهای خاص خیاط مشترک اما معمولا بسیار گران هستند. مایکروسافت بازی بیشتر در دسترس افراد بیشتری را که این هاب 100 دلار خواهد شد و هزینه پایین آورد برای این نوع سکوهای امیدوار است.

منبع: Ars Technica

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.