NTT مدیریت امنیت: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: Gu نهایی ایده دو امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از بالای مدیریت امنیت سرویس دهندگان

توضیحات شرکت

NTT امنیت است بخشی از نیپون تلگراف و تلفن (NTT) گروه بزرگ اینترنت و ارتباطات شرکت مستقر در توکیو. ستاد فرماندهی منطقه ای در شمال امریکا, اروپا و منطقه آسیا و اقیانوسیه است. همراه با شرکت های همکار (NTT ارتباطات NTT داده و بعد داده ها)، آن را فراهم می کند خدمات در طول چرخه زندگی امنیت.

توضیحات محصول

NTT ارائه می دهد طیف گسترده ای از خدمات حرفه ای و خدمات پاسخ به ادغام و حادثه. آنها شامل سازمانی نظارت بر امنیت, دستگاه مدیریت و مدیریت آسیب پذیری. تشخیص نقطه پایانی مدیریت و ارائه پاسخ (EDR) از طریق مشارکت با کربن سیاه و سفید، FireEye و CounterTack است.

شرکت هفده است 24/7 مدیریت امنیت خدمات مراکز عملیات امنیت (SOCs) در سطح جهان: شش نفر در منطقه آسیا و اقیانوسیه، در اروپا و شش نفر در شمال امریکا. این میان یکپارچه سازی سه سیستم عامل امنیت متمایز است. به عنوان مثال، NTT آمریکای شمالی و ژاپن مشتریان به آن جدید جهانی مدیریت امنیت خدمات پلت فرم (GMSSP) مهاجرت است. دیگران را در WideAngle قدیمی تر و سیستم عامل های مبتنی بر ArcSight ESM باقی می ماند.

بازار و موارد استفاده از

NTT توانایی خدمت طیف گسترده ای از صنایع و بازارها عمودی در سراسر geographies به دلیل حضور جهانی شرکت NTT گروه است.

معیارهای

NTT را جهانی تهدید اطلاعات بستر های نرم افزاری (GTIP) دید به 40 درصد از ترافیک جهانی اینترنت است.

تحویل در محل، انبوه، و یا خدمات ترکیبی.

پلت فرم NTT MSS هوش

یادگیری ماشینی داده های بزرگ و پیچیده رویداد تجزیه و تحلیل پردازش ترکیبی.

قیمت گذاری

بدون قیمت گذاری داده ها در دسترس.

تحلیلگر مشاهده

باغبان نام NTT به عنوان رقیب در گزارش سحر و جادو. شرکت تحلیلگر گفت NTT توانایی به بسته نرم افزاری MSS با مخابرات و زیرساخت های ارائه خدمات است. همچنین گفته GMSSP طیف وسیعی از نقش های موجود، با برخی از سفارشی سازی و قابلیت های سلف سرویس به مشتریان در دسترس است. با این حال، این شرکت در میان ادغام پلتفرم جهانی است که برخی از مشتریان ممکن است تحت تاثیر است. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

.