بی سیم خودرو اندیشه است نه بدون اندیشه P (بروز رسانی: Oreo کار ممکن است!)

به روز رسانی 5/17/2018 که 3:55 بعد از ظهر به وقت شرق: آن تبدیل کرد که دستگاه های غیر Google Oreo آندروید در حال اجرا نیز ممکن است به درو مزایای تجربه خودکار اندیشه بی سیم دریافت می کنید. با این حال، این احتمال تنها به گوشی های خاص از فروشندگان خاص آمده است.

کنوود — ماشین های محبوب صوتی سازنده — مطبوعاتی جزئیات چگونه بی سیم آندروید خودکار کار خواهد کرد با آن سیستم استریو فعلی و آینده نوشته شده. امروز، آن نوشته شده ضمیمه به آزادی است که می گوید: گوگل در حال حاضر کار با گوشی های هوشمند تولید کنندگان را بی سیم خودکار اندیشه تلفن های دو Oreo آندروید در حال اجرا. ضمیمه: کل اینجا است:

در آزادی مطبوعات ما زیر، ما نشان داد که آینده گوشی های هوشمند آندروید سیستم عامل 9.0 به سازگار با کنوود گیرنده های چند رسانه ای است که قابلیت Wireless Android Auto™ نیاز. گوگل ما است مطلع که، علاوه بر دستگاه 9.0 شرکت با چند تولید کنندگان گوشی های هوشمند بی سیم و سازگاری را دو دستگاه با 8.0 سیستم عامل آندروید کار می کند. به گفته گوگل، این سازگاری به زودی بر روی گوشی های غیر انتخاب گوگل موجود است.

شما ممکن است مجبور به ارتقاء به آندروید P (یا فروش تلفن جدید) به استفاده از خودکار اندیشه بی سیم تا میرسد. متاسفانه همه این است که در حال حاضر می دانیم. ما نگه دارید نوشته شده ما باید یاد بگیرند که دستگاه قابلیت پشتیبانی می کند و هنگامی که آن را راه اندازی خواهد شد.


مقاله اصلی: Announced در سال 2014 به عنوان گوشی های هوشمند سیستم طرح ریزی برای ماشین شما خودکار آندروید در حال حاضر اجازه می دهد تا شما گسترش قابلیت های گوشی های هوشمند خود را به واحد سر داشبورد ماشین. اگر می خواهید بی سیم گسترش این قابلیت گوشی شما باید آندروید P اجرا متاسفانه میرسد.

تا اوایل سال جاری، تنها راه برای دریافت خودکار اندیشه و در حال اجرا است به اتصال دستگاه خود را به صفحه نمایش ماشین خود یا app اندیشه خودکار استفاده کنید. در طول CES یدلایمخیرات 2018، اعلام کرد گوگل آندروید خودرو بی سیم، که forgoes استفاده از کابل و بی سیم عملکرد در برخی از واحدهای سر صفحهٔ ادغام.

کنوود کننده است که به برخی از این واحدها سر پشتیبانی شده است. در این شرکت آخرین اطلاعیه مطبوعاتی، با این حال، 9to5Google خال خال که دستگاه های غیر رابطه/پیکسل باید اندیشه P برای اندیشه بی سیم خودکار به کار اجرا.

به خاطر داشته باشید که رابطه و دستگاه پیکسل باید اندیشه Oreo 8.0 برای سازگاری با اندیشه بی سیم خودکار اجرا شود. همچنین نسخه نرم افزار خودکار اندیشه 3.1 و بالا، و همچنین یک کابل برای راه اندازی اولیه لازم است. مقاله مرتبط

این بیت از puffing در کسانی که استفاده غیر رابطه قرار داده و احتمال زیاد خواهد شد و دستگاه های پیکسل P اندیشه حق دور کنید. گوگل پروژه سه برابر، همراه با دستگاه های مختلف شخص ثالث بتا P اندیشه حمایت از امید برای سرعت بخشیدن به فرآیند به روز رسانی. هنوز هم، سازندگان خود شیرین با دستگاه های قدیمی تر

ما انتظار داریم که برای یادگیری خیلی بیشتر در مورد خودرو اندیشه و اندیشه P به عنوان گستراند Google I/O 2018 زمانبر است.