پس از قطع اتصال از VPN, من اتصال لپ تاپ به اینترنت از طریق شبکه دیگر نیست.

من سعی کردم ipconfig/flushdns امیدوار است برخی از کش ذخیره شده بود اما آن هنوز هم کار نمی کند. من به شما قول مسئله شبکه اما واقع لپ تاپ نیست. من می دانم این هر بار جستجو گوگل اگر VPN هنوز هم در حال اجرا بود چون کروم را برای اتصال به google.de، می خواهد. همچنین، اتصال به شبکه های دیگر با لپ تاپ کار می کند و دستگاه های دیگر می تواند اتصال به شبکه است که لپ تاپ من (من در پایگاه نظامی با بیش از 100 دستگاه متصل شده و همگی خوب اتصال). در انجام بازیابی سیستم و هنوز هم در تلاش است برای اتصال به google.de.

همان چیزی که به من تلفن امروز اتفاق افتاده است. من تلفن یک شبکه اختصاصی مجازی در حال اجرا بود و هنگامی که من قطع تلفن نمی تواند اتصال به اینترنت در شبکه.

با توجه به محل چگونه مشترک این است، من مطمئن هستم مشکل خاصی وجود دارد اما من فقط نمی تواند برای پیدا کردن یکی نظر می رسد. من نمی تواند به یک ظرف غذا با روتر به دلیل آن است که بر اساس آن بچه ها اجرا می شود اما هیچ پیشنهاد دیگری استقبال خواهد کرد.

خرید فیلترشکن

9 دیدگاه برای “پس از قطع اتصال از VPN, من اتصال لپ تاپ به اینترنت از طریق شبکه دیگر نیست.”

  1. What OS / what VPN provider / what client?

    My guess is you’re not getting your default route back. Happens to me pretty often, I’ve taken to just toggling my WiFi off and on because I’m too lazy/busy to properly track it down.

  2. Check your ipv4 settings, change your DNS server settings from static to “obtain automatically”. Problem (probably) solved.

  3. For windows, you can try:-

    * ipconfig /release [adapter]
    * ipconfig /renew [adapter]
    * ipconfig /registerdns

    You can create a .bat script for these cmds as well.

  4. The Best solution to this is to open Task manager and then search for openvpn.aspx. if its running end the task. Viola your Connection would be working again.

  5. Sorry, guys. My phone never got any notifications from reddit to tell me I had replies. Anyway, the problem resolved itself after a few days. If this ever happens again, I’ll come back to this thread and read the comments. Thanks for all your help.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.