واقعا با موسیقی YouTube آنچه در شود؟ قرمز در مقابل حق بیمه در مقابل موسیقی حق بیمه

گوگل YouTube حق بیمه و حق بیمه موسیقی صبح امروز اعلام کرد اما ظرف غذا گیج کننده و پیچیده و دشوار است. آنچه ما می دانیم آنچه که ما نمی و آنچه ما فکر می کنم اتفاق اینجا است.

آمار: YouTube حق بیمه و حق بیمه موسیقی چیست؟

در حال حاضر، گوگل یک سرویس موسیقی: موسیقی بازی گوگل. همچنین قرمز YouTube که اساسا آگهی رایگان یوتیوب با دسترسی به محتوای اصلی است.

YouTube قرمز یخ 10 دلار ماه در خود به عنوان موسیقی بازی گوگل است — اما اگر شما پرداخت هزینه برای پخش موسیقی، همچنین قرمز YouTube را دریافت کنید. بدون نیاز به پرداخت برای هر دو.

اما هفته آینده منتشر خواهد شد دو خدمت جدید: YouTube حق بیمه و حق بیمه موسیقی. اینجاست چه کسانی هستند: حق بیمه برای یوتیوب

  • ($ 11.99/ ماه): این سرویس به جایگزینی برای یوتیوب قرمز به نظر می رسد. آگهی رایگان YouTube دسترسی، پس زمینه پخش بارگیری برای پخش نیست و دسترسی به یوتیوب اصل آن را باشد.
  • یوتیوب موسیقی حق بیمه ($ 9.99 در ماه): این نوع مانند YouTube حق بیمه، اما آن را تنها برای موسیقی است. این شامل آگهی رایگان موسیقی گوش دادن پس زمینه و بارگیری برای پخش نیست. کلیدی در اینجا این است که این است تنها برای موسیقی است. 

بنابراین، برای روشن کردن، YouTube قرمز دور و حال دو جایگزین با خدمات جدید که یکی از تداخل با دیگر سرویس های موجود. چه بسیار گوگل.

این تغییر نیز خواهد آورد در مورد تعمیرات اساسی بسیار مورد نیاز به برنامه YouTube موسیقی (Android, iOS) که امیدوارم آن در برند برای جریان خدمات جدید را قرار داده است.

سوال: چه این تغییرات برای مشترکین موسیقی بازی چیست؟

در زمان کنونی گوگل که پخش موسیقی دور است و هیچ چیز در حال تغییر است، اما این کاملا درست نیست گفته باشد. هیچ چیز در حال تغییر با پخش موسیقی خود را، اما معلوم نیست چگونه این است رفتن به YouTube قرمز که با اشتراک موسیقی بازی گنجانده شده است را تحت تاثیر قرار است.

بیشتر به طور خاص: که نسخه جدید حق بیمه خدمات مشترکین موسیقی بازی را دریافت کنید? بسیاری از مردم این سوال در توییتر، با بسیار پاسخ مخلوط از گوگل حمایت حساب درخواست شده است:

بنابراین که به آن گوگل است? موسیقی حق بیمه YouTube و یا حق بیمه دو جواب متناقض وجود دارد. یکی می گوید در حالی که دیگر کشورهای موسیقی حق بیمه خواهد شد شامل که پخش موسیقی مشترکان YouTube حق بیمه کنید — تا که به آن است؟ چه کسی می داند.

بخش بزرگی از مشکل اینجا مسئله گوگل با نامگذاری محصولات خود است. شامل خدمات هر دو در اینجا واژه “یوتیوب” و “حق بیمه،” پس از آن بسیار آسان است برای آنها را اشتباه می شود — کلمه “موسیقی” بودن مقدماتی تنها منجر به تمایز محصول کمتر از ایده آل. اکثر مردم به شنیدن “حق بیمه یوتیوب” و آنها را برای خدمات مشابه اشتباه.

خوشبختانه، ما قادر به گرفتن برخی از روشنی به طور مستقیم از گوگل شد: مشترکان فعلی YouTube قرمز و موسیقی بازی گوگل

در ایالات متحده استرالیا کره جنوبی نیوزیلند و مکزیک به ویژگی های آنها در حال حاضر لذت ببرید در همان قیمت ادامه خواهد شد آنها امروز پرداخت. به محض این که آن وجود می شود در دسترس مشترکان گوگل بازی موسیقی در کشورهای دیگر به طور خودکار دسترسی به یوتیوب موسیقی حق بیمه داشته باشد.

داستان کوتاه است که انتقال باید برای مشترکین پخش موسیقی نسبتا ساده است — اگر ما این حال تفسیر درست، مثل تمام مشترکین فعلی پخش موسیقی باید دسترسی به یوتیوب حق بیمه پس از تغییر آن برای تلفن های موبایل. این خبر خوبی است.

آینده: چه ما شک خواهد رخ می دهد

آن زمانی که گوگل است رفتن به کشتن پخش موسیقی و آن را به نام تجاری YouTube جذب شایع شده است. ما شنیده ایم که این سرویس YouTube ریمیکس نامیده خواهد شد، اما حالا که نام تجاری نامشخص است.

اما هنوز هم همان است: اراده موسیقی بازی گوگل در برخی از بین رفتن — ما گمان پایان سال. و وقتی اتفاق می افتد که انتظار سرویس موسیقی گوگل را کاملا یوتیوب با نام تجاری به کار گرفته شود.

چه آن بخشی از حق بیمه موسیقی YouTube و یا تحت moniker مختلف می آیند، با این حال، نامشخص است. در حالی که ما می خواهم به فکر می کنم گوگل می تواند آن را زیر چتر “موسیقی حق بیمه” را قرار دهید، این است گوگل ما در حال صحبت کردن در مورد، بنابراین نباید آن را به عنوان یک شگفتی آمده اگر میشود یک نام جدید.

اما همه این گمان نیز به ارمغان می آورد حتی بیشتر سوالات. برای یکی، هنگامی که نام تجاری پخش موسیقی کشته شده است و خدمات موسیقی با نام تجاری YouTube به کار گرفته است چه قیمت خواهد بود؟ همانطور که ما تحت پوشش موارد بالا پخش موسیقی است 9،99 دلار در ماه و همراه با YouTube قرمز. مشترکین پخش موسیقی را به دو دلار بیشتر در هر ماه حق بیمه YouTube برای دریافت خدمات مشابه آنها در حال گرفتن در حال حاضر با پخش موسیقی و قرمز در انتظار می? باز هم، نامشخص است.

و این می رود بدون حتی با توجه به چگونه این طرح خانواده گوگل بازی موسیقی، که اجازه می دهد تا کاربران تا شش به پخش موسیقی و قرمز YouTube دسترسی برای تنها 15 دلار در ماه تاثیر می گذارد. یوتیوب موسیقی حق بیمه خدمات مشابه را ارائه می دهد? مشترکین فعلی بازی موسیقی خانواده خواهد شد به طرح خانواده با یوتیوب موسیقی حق بیمه grandfathered? آن موسیقی حق بیمه YouTube و یا حق بیمه خواهد شد

از هنگامی که هیچ پاسخ به این سوالات ما چند حدس تحصیل را می توانید. برای یکی، ما فکر می کنم قیمت گذاری طرح و برنامه ویژگی های برای مشترکین فعلی موسیقی بازی تغییر خواهد کرد. بنابراین برای روشن کردن، هنگامی که روز می آید و پخش موسیقی دور می رود، ما گمان همه کاربران فعلی خود را به حساب حق بیمه YouTube برای قیمت همان تغییر آنها در حال حاضر پرداخت ($ 9.99 در ماه).

کاربرانی که به $7.99 قیمت گذاری برای پخش موسیقی ممکن است قیمت افزایش مشاهده, اما این واقعا سخت است می گویند چگونه گوگل می خواهد که رسیدگی مقدماتی grandfathered بودند. همان را می توان گفت برای مشترکین طرح خانواده — وجود شواهد موجود و یا تاریخی اطلاعات کافی فقط نیست موجود دو مشکوک چگونه گوگل چنین انتقالی را اداره کند.