BT امنیت و مدیریت ریسک: به صورت کلی MSSP و تجزیه و تحلیل


ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از بالا مدیریت امنیت سرویس ارائه دهندگان امنیتی BT شرکت شرح

ایجاد در لندن بر اساس شرکت 70 سال تجربه به عنوان ارائه دهنده خدمات. شرکت در بیش از 180 کشور به اجرا و پشتیبانی از برخی از بزرگترین شرکت های جهان، از موسسات مالی دو شرکت داروسازی. این ارائه می دهد تیم کارشناسان بیش 2.500 و مراکز عملیات امنیت 15 (SOCs). BT SOCs اروپا چهار یک SOC آمریکای شمالی و سه منطقه آسیا و اقیانوسیه SOCs ارائه 24/7 خدمات پلاس اضافی هفت SOCs غیر 24/7 در سراسر جهان است.

شرح خدمات

BT می دهد نسل بعدی فایروال (NGFs) سیستم های نفوذ برای تشخیص و پیشگیری (آوارگان داخل تلفنهای) مدیریت تهدید یکپارچه (UTM)، دروازه وب امن (SWG)، مدیریت توزیع شده انکار سرویس (DDoS) حفاظت نقطه پایانی حفاظت نرم افزار امنیتی، کنترل دسترسی شبکه، امنیت زیرساخت کلید عمومی (PKI)، آسیب پذیری، مدیریت پچ، امنیت ایمیل، نظارت بر تهدید و هوش، امنیت اطلاعات و رویداد مدیریت (سیم ریپ) و بیشتر. همکاری با Mandiant حادثه پاسخ و همچنین مشارکت با امنیت عمیق ترند میکرو و سیمانتک SSL رمزگشایی است.

“BT امنیت سایبر استفاده ماشین یادگیری به حداقل رساندن غلط مردم که و کاهش زمان از شناسایی دو به طرز چشمگیری تحلیلگران آلودگي­ها از کاهش تشخیص دو در عرض دو دقیقه حرکت می کند” گفت: دیوید استارک معاون امنیت BT نمونه کارها.

بازار و موارد استفاده از BT

در شرکت ها و دولت ها در انگلستان، اروپا، آمریکا و آسیا، خاورمیانه و آفریقا (AMEA)، مدیریت امنیت و اطلاعات امنیت ارائه خدمت. این نیز ارائه می دهد خدمات برای اواسط اندازه و بزرگ شرکت های بزرگ ملی در بریتانیا. آن بر کمک به مشتریان پیاده سازی امنیت خدمات ابر است. همچنین در کسب و کارهای کوچک و متوسط خدمت.

معیارهای

BT در تیم امنیتی محافظت آن عملیات و مشتریان در 180 کشور مختلف از cyberattacks بیش از 4.000 روز علیه شبکه خود را.

تحویل

بر اساس تمام شیوه ای از مدل های تحویل، اما درجه اول ابر یا لوازم خانگی.

هوش

BT 15 SOCs جهانی است که ارائه اطلاعات تهدید کرده است:

  • 4 AMEA — Gurgaon و کلکته و بمبئی و سیدنی
  • 7 در اروپا — بوداپست پاریس، Skelmersdale Sevenoaks فرانکفورت مادرید و میلان
  • 3 در شمال امریکا — نیوجرسی و کالیفرنیا ال Segundo و ویرجینیا
  • 1 در آمریکای جنوبی — https://o1.qnsr.com/log/p.gif?; سائو پائولو

= BT عملیات سایبری فراهم می کند SOCs مشترک و اختصاصی به مشتری جهانی. این مراکز اختصاصی برای دولت و بریتانیا وزارت دفاع قراردادهای بزرگ خدمات مالی مشتریان و قرارداد ارائه خدمات امنیت سایبری به دولتی کشور شامل.

قیمت گذاری میانگین قیمت گذاری محدوده از ده ها یا صدها دلار در ماه برای امنیت آزمایشی یا مقیاس کسب و کار کوچک دستگاه مدیریت دو قرارداد برون سپاری چند میلیون دلاری.

تحلیلگر مشاهده

BT است رهبر در IDC در سراسر جهان Marketscape MSS 2017. IDC گفت: BT مبارزه در پرداختن به چالش های انتقال ابر شرکت ساخته شده است. هدایت که BT را ابر مشارکت و دیگر فن آوری های فروشنده را فراهم می کند.

Gartner BT در ربع رقبای با توجه به قدرت توانمندی جهانی مبتنی بر شبکه امنیت نظارت رویداد و انواع مشارکت با امنیت فن آوری و خدمات فروشندگان قرار. گارتنر گفت، با این حال، که خریداران به دنبال نقطه پایانی پلت فرم و نرم افزار امنیت نظارت رویداد سفارشی نیاز به خدمات ممکن است.

. خدمات مدیریت امنیت