تلویزیون پروتکل اینترنت ارائه دهنده vpn بلوک-چگونه است؟

من فقط سعی کنید چیزی امضا و آن اصلا با vpn در کار نیست و خوب بدون آن کار می کرد. درخواست حمایت خود را در مورد آن، آنها گفت: آنها جلوگیری از vpn به طور پیش فرض. می خواهم بدانم که چگونه. این ارائه دهنده تلویزیون پروتکل اینترنت، نه بزرگ شرکت چند ملیتی مانند Netflix و یا پراکسی است که جهت مسدود کردن توسط ip است. در تعجب اگر چیزی برای انجام با ورزش آدرس خدمات پورت 8080 استفاده می کند، من با استفاده از پورت udp 1301 برای اتصال vpn.

م هنوز بسیار در مورد آن کار نمی کند، اما من می خواهم بدانید که چگونه آنها را برای جلوگیری از استفاده از شبکه اختصاصی مجازی مدیریت هستند (که نتیجه نیاز به تشخیص از شبکه اختصاصی مجازی, که کمی است که من علاقه مند در آنها به وضوح در یک موقعیت برای انجام بازرسی بسته و یا هر چیزی نیست شرکت mplicated مانند و که به طور جدی آنها آن را توسط آی پی به عنوان حتی Netflix مسدود کرده اید شک موفقیت چندانی با مسدود کردن ip موفق نشده است).

خرید فیلترشکن

3 دیدگاه برای “تلویزیون پروتکل اینترنت ارائه دهنده vpn بلوک-چگونه است؟”

  1. Actually, it is quite easy to block VPN’s.

    In a nutshell, the company (like your IPTV provider) can examine your IP number and if the IP number is from a data centre (instead from an ISP), they will block it.

    All VPN companies use data centres to host their VPN servers.

    The game of cat and mouse continues …

  2. They block the ports.
    I run a free hotspot network, and VPN is off limits. Ports are blocked so it cannot establish a connection.
    Some providers manage to establish a VPN connection over 443 (HTTPS), that will still work.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.