چگونه دانلود VPN شما یک مقدار پول

با استفاده از شبکه خصوصی مجازی (VPN) ذخیره می تواند مزایای زیادی است. می تواند نگه داشتن اطلاعات شما امن, فعالیت اینترنتی ناشناس، و اجازه دهید شما دسترسی جغرافیایی محدود وب سایت ها و رسانه های اجتماعی. با این حال، که با استفاده از VPN دانلود همچنین شما مقدار زیادی پول صرفه جویی کمک می دانستید؟ اینجا چگونه!


هنگامی که شما برای بلیط هواپیما، رزرو هتل، اجاره اتومبیل، تورهای داخلی، و بیشتر به حساب سفر

 vpn دانلود سفر

سفر می تواند تلاش گران. خوشبختانه، شما می توانید کاهش فشار در کیف پول خود را با VPN دانلود!

کلاهبرداری چند که شما می توانید برای اطمینان از شما دریافت بهترین نرخ برای تمام هزینه های سفر خود را امتحان کنید وجود دارد:

  • شما ممکن است متوجه قیمت پرواز و هتل رفتن تا بیشتر به شما جستجو در همین سایت. پاک کردن کوکی های نوک شناخته شده است برای تنظیم مجدد چیزهایی این افزایش قیمت ها. VPN نیز اجازه می دهد تا شما را به تغییر آدرس آی پی شما به آن نگاه مانند شما یک کاربر جدید هستید.
  • شما می توانید سعی کنید به یک کشور دیگر برای دریافت نرخ های بهتر تعویض کشورهای کم درآمد ویژه.  شما ممکن است اجاره پرواز و هتل و ماشین شما را در ایالات متحده باید قیمت های مختلف در فرانسه و هند برای رزرو همان. با استفاده از VPN خود را تعویض دو کشور مختلف و اگر نرخ هر گونه تغییر را ببینید.
  • نسخه های بین المللی از وب سایت های مسافرت استفاده کنید. بسیاری از وب سایت نسخه بین المللی با نامهای دامنه های مختلف مانند co.uk (برای انگلستان) داشته باشد یا در co.in (هند)، .fr (فرانسه) به عنوان نمونه. به خاطر داشته باشید که بدون VPN شما به نسخه های محلی از سایت بدون در نظر گرفتن که نام دامنه شما استفاده از هدایت می شوید ممکن است نگه دارید. در این مورد استفاده از VPN برای اتصال به کشور های دیگر و سپس دسترسی به سایت سفر.

دانلود VPN برای دست انداختن ادرس و محل مورد نیاز آسان تر اما آن شما قیمت بهتر را تضمین نمی کند. این طول می کشد بسیاری از آزمون و خطا برای پیدا کردن مکان مناسب و یا سایت برای بهترین نرخ, بنابراین شما قطعا به کار. من این کار کاملا با رزرو هتل و پروازهای بین المللی چند واقع بود. تفاوت های عمده ای برای پروازهای داخلی هر چند انتظار نیست.


 vpn دانلود جریان

می دانیم VPN می توانید دسترسی شما را به جریان خدمات در کشور که در آن آنها را محدود و یا غیر قابل دسترسی هستند را جریان. Netflix بکشد کاتالوگهای مختلف کشور متفاوت است — کاتالوگ ایالات متحده بسیار بیشتری را نشان می دهد و فیلم های موجود از گفتن Netflix هند است. دانلود VPN دسترسی شما به محتوا که می توانید.

این به شما صرفه جویی پول شما صرفه جویی از پرداخت بیشتر برای محتواهای دارای محدودیت جغرافیایی. فیلم در آمریکا netflix بکشد در کاتالوگ آن چندان ‘ تی موجود در Netflix هند ممکن است موجود در هند در جای دیگر. با استفاده از VPN به معنای شما نمی مجبور به خرید و یا اجاره آن یا حتی به اشتراک سرویسی جریان است که هر چیز دیگری می خواهید شما در واقع ممکن است ارائه.

به محتوای محدود به زمان می آید یکی دیگر از راه های دانلود VPN می تواند کمک به شما در صرفه جویی در هزینه است. برخی سایت ها اجازه دهید شما در جریان فیلم ها برای مقدار کوتاهی از زمان تنها قبل از شما هم نیاز به مدت زمان صبر کنید و یا پرداخت برای خدمات. این سایت با استفاده از آدرس IP خود را برای راه اندازی این محدودیت. VPN اجازه می دهد تا شما را به تغییر آدرس آی پی شما بنابراین شما می توانید به رایگان لذت ببرید چند بار به عنوان مورد نیاز.


نرم افزار اشتراک

 vpn دانلود نرم افزار اشتراک

همانطور که دیدیم با رزرو پرواز و هتل قیمت گذاری منطقه ای برای نرم افزار اشتراک نیز وجود دارد. اشتراک سالانه به Office 365 قیمت 40 دلار دو $50 ارزان تر در هند از در آمریکا یا انگلستان به عنوان خرید یک ساعت است. به احتمال زیاد برای هر نرم افزار دیگر شما ممکن است نیاز به خرید صادق. پیدا کردن منطقه ای که کمترین قیمت اشتراک با استفاده از شبکه اختصاصی مجازی ارائه می دهد.

تونن بسیاری از توصیه این روش به عنوان یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه. با این حال، چیزی به خاطر داشته باشید محل قفل در صدور مجوز کلید است. که VPN خود را به محل صحیح قبل از اقدام به فعال کردن مجوز نرم افزار متصل است مطمئن شوید.


سرقت و تقلب پیشگیری

 vpn دانلود سرقت و تقلب پیشگیری

دانلود شبکه اختصاصی شما برای جلوگیری از از دست دادن پول زیادی به هویت سرقت یا بانکی و کارت اعتباری تقلب کمک کند. در واقع برخی از آمار بسیار ترسناک وجود دارد چقدر مشکل در سرقت و کلاهبرداری به تازگی تبدیل شده اند.

  • با توجه به هویت سرقت منابع مرکز 2017 داده نقض گزارش نقض داده 1.579 معرض تقریبا 179 میلیون رکورد در 2017. بیش از 14 میلیون شماره کارت اعتباری و نزدیک به 158 میلیون شماره امنیت اجتماعی نتیجه این نقض داده ها قرار گرفتند.
  • این نقض داده ها منجر به موارد متعددی از سرقت هویت. بر اساس گزارش FTC تقلب کارت اعتباری رایج ترین شکل از سرقت هویت با بیش از 133.000 موارد گزارش شده است. این موارد بیش از 82.000 از اشتغال و تقلب های مالیاتی و نزدیک 51.000 موارد فساد بانکی در 2017 دنبال شد. وجود دارد بیش از 900 میلیون دلار تخلیه به دلیل تقلب و سرقت هویت.
  • کلاهبرداری دغل باز یکی دیگر از موضوع های بزرگ هستند. یک در پنج قربانی مردم به چنین پول از دست رفته، منجر به از دست دادن کل نزدیک به 330 میلیون دلار کلاهبرداری. کلاهبرداری دغل باز حتی بیشتر به دلیل اشتراک های شبکه اجتماعی هک شدن رشد کرده. Scammers سپس پیام دیگران اقدام به عنوان فرد مورد اعتماد برای پول بخواهید.

این فقط کلی گسترده ای از آمار سرقت هویت کلیدی هستند و قطعا ارزش چک کردن گزارشات بالا مرتبط است. تعدادی از راه هایی که یک فرد می تواند به دست آوردن دسترسی به اطلاعات حساس مانند بانک نام کاربری و کلمه عبور شماره کارت اعتباری و شماره امنیت اجتماعی به خصوص در شبکه های نا امن مانند عمومی رایگان Wi-Fi وجود دارد. با استفاده از VPN تضمین فعالیت اینترنتی در شبکه های ناامن محافظت می شود و اطلاعات کلیدی امن نگه می دارد.

نگه داشتن در ذهن این متفاوت از تروجان یا ویروس حفاظت، که یکی دیگر از راه های که کسی می تواند دسترسی به اطلاعات مهم است. برخی از vpn ها — مانند PureVPN — با قابلیت های ضد ویروس و ضد بدافزار می آیند، اما شما همچنین باید یک برنامه ضد ویروس خوب برای حفظ خود را از حملات مخرب.


وجود شما در آن است. اینها تنها برخی از راه دانلود VPN می تواند کمک به شما در صرفه جویی در هزینه. اگر ما متقاعد کردم که شما به VPN را امتحان، ExpressVPN بیش از همه گزینه های دیگر با عملکرد گرد شده به طور کلی توصیه می شود.

حتما راهنمای ما در مورد چگونگی استفاده از VPN و بهترین نرم افزار VPN را بررسی کنید. فراموش نکنید که همچنین جامع IPVanish PureVPN SaferVPN ExpressVPN و NordVPN بررسی ما و برای بسیاری از بررسی بیشتر شبکه اختصاصی مجازی در ماه های آینده باشید.