IPVanish سریع امن و خصوصی

به رشد شما نگرانی های حریم خصوصی مصرف کنندگان برای راه حل استفاده از اینترنت آنها را دنبال خصوصی امن و بدون محدودیت.  شبکه های خصوصی مجازی (vpn ها) ارائه راه حل ایده آل اما نه همه برابر خلق شده اند. جرمی پالمر جمهور معاون از IPVanish، در مورد VPN, امنیت کاربر و به همین دلیل است که مردم باید بدانند که اگر آنها نیست مشتری محصول هستند.

ما درباره IPVanish تاریخچه شرکت و عملکرد آن.

IPVanish تاسیس شد در سال 2013 و زاییده افکار گروه شبکه Highwinds است. Highwinds این است که زیرساخت های موجود در سخت افزار، از جمله مراکز سرویس دهنده فیبر و داده ها برای سایر خدمات که منجر به راه اندازی VPN بخش ما، IPVanish، یکی از خدمات شبکه اختصاصی مجازی بزرگتر در جهان قوی تر می تواند درک.  امروز، IPVanish بیش از 200 کارمند متشکل از مهندسان و مدیران و حرفه ای امور مالی و پشتیبانی کارکنان با ارباب رجوع از بیش از 180 کشور در سراسر جهان است.

چگونه در شبکه اختصاصی مجازی تکنولوژی گرفتید؟

در آغاز شده به عنوان حریم خصوصی مدافع مهندس وب و سهامداران فروشنده با شور و شوق برای صنعت حفظ حریم خصوصی و امنیت. مشاوره در آغاز شده Highwinds در سال 2013 و شرکت پس از مدت کوتاهی در IPVanish تازه پیوست. در ابتدا، من بود در بخش بازاریابی اما به زودی وارد توسعه محصول نیز هست.  امروز، من اجرا محصول و بازاریابی گروه IPVanish.

وجود دارد صدها نفر از vpn ها در بازار چه می کند IPVanish منحصر به فرد است؟

آنچه ما را جدا از بسیاری از رقابت است که ما خود به 95% از ما سخت افزار -رک و پشته. ما خودمان مراکز داده فیبر کابل و مولفه های هر سرور که مهم اجرا. این به ما اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر روی تجربه کاربر و را قادر می سازد ما به بهینه سازی سرعت و امنیت.  نه تنها ما انجام برخی از بهترین سرعت را در صنعت ارائه اما چون هیچ نهادهای دسترسی ما زیرساخت فقط به ما ما الهام بخش اعتماد به نفس در کاربران ما.

چه محصولات و خدمات آی ناپدید دو مشتریان ارائه می نماید؟

متخصصان ما می آید.  دیگر ارائه دهندگان خدمات از VPN به فضاهای دیگر رفته اند- اما ما پناهگاه ‘ تی واقعا.  تخصص ما در سریع، امن VPN و ما غرور خودمان را در آن. که می گویند ما در آینده تنوع نخواهد شد اما در حال حاضر، ما شده لیزر متمرکز بر ارائه سریع ترین، امن ترین شبکه اختصاصی مجازی در بازار است.

می تواند شما را توصیف که خود را از مشتریان مقابل هستند سرمایه گذاری خصوصی است؟

در حالی که ما برخی از مشتریان کسب و کار، ما در درجه اول در مصرف کننده متمرکز کنید. مشتریان ما هستند افرادی که دنبال خصوصی نگه داشتن اطلاعات خود را از سرویس دهنده اینترنت (Isp)، گوگل، و دولت یا مسافرانی که نیاز به انجام کسب و کار در عمومی Wi-Fi.  

چگونه شما اطمینان حاصل شود که اطلاعات خصوصی نگهداری می شود

کل شرکت ما در راه اندازی و شفافیت شبکه ما درگیر است. هر کس، از رئیس دفتر حقوقی به پیروی از رئیس، در همان صفحه، غرفه ماموریت و معماری خدمات ما است.  کل شرکت در حفظ حریم خصوصی متمرکز شده است. شرکت های دیگر در مورد این موضوع typifying ضرب المثل معروف “اگر شما برای این محصول پرداخت نمی, که شما محصول است.” به نام شده اند در مقابل ما مشتریان ما شارژ قیمت عادلانه برای سرویس اما کاربر داده یا فروش فضاهای تبلیغاتی استفاده کنید. ما به آن متمرکز بر ارائه اتصال سریع و خوب.

چگونه VPN را به عنوان ابزار تغییر بايد بینی؟  آیا می خواهد آن رشد یا تبدیل به بیشتر از استاندارد

کاملا! ما را دیده اند، بسیاری از رشد ویژه در طول دو سال گذشته. تونن اساسا مربوطه شما می توانید اعتماد هستند. ما به جای ISP یا دیگر سازمان های آنلاین هستند آنهایی که حریم خصوصی واقعی را به شما ارائه.  ما انتخاب بین یک شبکه است که منافع خود را در ذهن، خصوصی و بدون محدودیت و امن در مقابل شبکه است که همواره اطلاعات خود را به آن اهرم برای سود در خوشه چینی ارائه. به طور خاص، که IPVanish ما هدف به بزرگترین خصوصی امن و باز VPN وجود دارد .

چگونه مردم که آنها برداشت داده حال اطمینان از انجام?

برای بسیاری از شرکت ها داده است خود را “نفت”–کالا بسیار با ارزش. مصرف کنندگان نیاز به تبدیل شدن به بیشتر تحصیل کرده، و دو تحت ایستاده که دسترسی و امکان استفاده از داده های خود را گرفتن است.

چگونه شما را به سبک فیس بوک با هدف قرار دادن و استفاده از داده های مسئله بازی را?

در طول چند ماه گذشته قطعا وجود شورش ندارم: “ما از ما داده بودن مورد آزار قرار گرفته-ما حریم خصوصی ما را خسته هستند.”  GDPR (مقررات حفاظت اطلاعات عمومی) است در واکنش به مصرف کنندگان گفت: “ما نمی خواهیم شما را به داده های ما برداشت.” این شرکت هایی مانند فیس بوک، در حال رفتن به رفتن به طول های بزرگ برای محافظت از اطلاعات کاربر. در حالی که هرگز 100% خواهد شد که آنها در گذشته آنها دیگر سوء استفاده از داده های کاربر می تواند.   این شرکت ها واقعا به سختی برای توسعه و مطابق با خواسته های عمومی و نظارتی داشته باشد. در نهایت، این صنعت است.