چگونه اندیشه P ژست آثار هدایت

با انتشار بتا آندروید گوگل سیستم ناوبری جدید ساخت در دسترس است: حرکات. این جایگزین به پشت خانه Recents طرح ناوبری است که اندیشه سال با ای سریع و اسلاید استفاده شده است.

من شده است با استفاده از ساخت بتا P با حرکات فعال در من 2 پیکسل که Google I/O، بنابراین من تا به حال عده ای هم به سازگار شدن از زندان آزاد شد. برداشت زود آمد کردن به عنوان چیزی از مخلوط کیف — یک شروع خوب است اما هنوز هم کار برای انجام وجود دارد.

حرکات ساده تر گرفتن از انتظار می رود دو تنظیم شده در انتقال سریع بود بود. برخی از حرکات سریعتر از خود را همتای بهره برداری دکمه که خوب هستند.

مرتبط با: بهترین ویژگی های جدید در اندیشه P، در دسترس در حال حاضر در بتا

در طرف دیگر سکه که کمی از این حرکات هستند در واقع بسیاری دیگر سخت از فقط با استفاده از دکمه های — مانند باز واژهنامه در صفحه تقسیم برای مثال. با دکمه, شما فقط بلند و Recents مطبوعات و سپس برنامه های خود را انتخاب کنید. آسان است. با حرکات، شما باید برای باز کردن منو Recents طولانی مطبوعات آیکون برای نرم افزار، “تقسیم صفحه نمایش” انتخاب و سپس خود نرم افزار دوم را انتخاب کنید. نه اصلا حسی است و حدود پنج برابر بیشتر از قبل طول کشید.

اما من پرت شدن — این دید کلی از نحوه استفاده از حرکات و چگونه آنها متفاوت است، حال پس من خودم پیش از گرفتن است.

بیایید نگاهی دقیق تر در این حرکات چگونه کار می کنند در حال حاضر و چه ما امیدواریم که قبل از انتشار رسمی آندروید ص

توجه: حرکات هنوز به وضوح در بتا هستند و ناتمام. این است چیزی بیش از نگاهی زود هنگام در چه گوگل پخت و پز است. قبل از حرکت هدایت می شود جریان اصلی در اندیشه چیزهایی تغییر می تواند (و خیلی خوب ممکن است).

نحوه فعال کردن پیمایش ژست

اولین چیزهایی که اول، اجازه دهید بحث در مورد چگونگی روشن کردن این. برای شروع، برو جلو و نوار اطلاع رسانی جفت کشش به منوی تنظیمات سریع کامل به من بدهید. از دست دادن آیکون حقه بازی به پرش به منوی تنظیمات.

در تنظیمات رفته راه پایین و از دست دادن به منو “سیستم”. از آنجا، گزینه “حرکات” را ضربه بزنید.

از دست دادن به گزینه “کش رفتن تا در صفحه اصلی دکمه”، و سپس آن را فعال کنید.

رونق — ناوبری حرکت در حال حاضر در. با که، چه انتظار اینجا است.

ژست ناوبری: برای بهتر یا بدتر

اولین چیزی که شما متوجه است که دارد از دکمه های عقب و Recents هر دو به محض این که شما سر رفته بازگشت به صفحه اصلی. این است jarring کمی در ابتدا اما هنوز اخم — به محض این که یک برنامه پیش زمینه بازدید، دکمه بازگشت ظهور خواهد کرد.

بلکه این است که در آن اولین چیز عجیب و غریب/دلخوری نشان می دهد: برای باز کردن منو Recents باید کش رفتن تا در خانه را فشار دهید. بنابراین برای باز کردن کشو برنامه شما باید تا زمان دوم ساخت این حرکت آهسته تر از نسخه های قبلی از اندیشه, که در آن شما فقط نیاز تلفات دو کشو آیکون و یا کش رفتن تا ضربه تند وشدید زدن برنامه های خود دسترسی داشته باشید.

که گفت، وجود دارد سود اینجا است: شما به راحتی کشو برنامه از تقریبا در هر نقطه با فقط چند ای می توانید دسترسی. پس از آن برنده باخت سیاه از سناریوی — در برنامه ها، اما آهسته تر از صفحه نمایش سریع تر از است. C’est لا با یکدیگر رقابت می.

یکی از چیزهایی است که واقعا خوب در مورد منوی جدید Recents با این حال، که آن را ارائه می دهد دسترسی فوق العاده سریع به پنج نفر از برنامه های خود بیشتر استفاده می شود است. آن نوع حوض برنامه در منوی Recents است، اما به جای اینکه قابل تنظیم آن فقط پنج برنامه شما استفاده از اغلب و به تازگی. این باعث می شود چند tasking بین چندین نرم افزار نور ثابت. جامد است.

مرتبط با: استفاده از آندروید P جدید برنامه تعویض حرکت: راست ضربه تند وشدید زدن در خانه

غیر این صورت، اگر شما فقط به سرعت در حال مبادله بین دو برنامه — چیزی است که شما قادر به توسط دو بهره برداری Recents دکمه استفاده — شما فقط می خواهید به سرعت دکمه صفحه اصلی حرکت به سمت راست.

بنابراین اگر شما در حال حاضر متوجه نشده، در وضعیت فعلی خود ژست “ناوبری” واقعا فقط جایگزینی برای منو Recents است. دکمه خانه وجود دارد و دکمه «بازگشت» هنوز هم حاضر است هنگامی که یک برنامه در پیش زمینه است. بنابراین در حال حاضر، این تنها جایگزین دکمه Recents.

بلکه که بزرگترین مشکل حال حاضر است. همانطور که در رتبهٔ زودتر ضرب، این کاملاً وقفه کنترل نرم افزار تقسیم صفحه نمایش با اضافه کردن چند مرحله است که نباید داشته باشد. که قبل از این زمان نخست امیدوارم این چیزی است که در حال حاضر است در آثار بازدید گوگل نیاز به آدرس مشکل است.

راه های جدید برای دسترسی به صفحه تقسیم. 


در تنظیمات فعلی خود است اندیشه P ناوبری ژست جالب. آن آسان است برای دریافت به استفاده می شود اما احساس ناتمام — دلیل آن . در نهایت، من می خواهم به کش رفتن چپ به رفتن پشت محل دکمه «بازگشت» و همچنین یک راه بیشتر بصری (و ساده) برای دو تقسیم صفحه نمایش را ببینید.

که گفت: من فکر می کنم این یک گام در مسیر درست است.