11 بالای مدیریت امنیت سرویس دهندگان (MSSPs)


دانلود ما گزارش عمق: مجموعه از با راهنمای خوردند به آن امنیت فروشندگان

با بسیاری از نقض امنیت در اخبار و تامین ظاهر بی پایان از تهدیدات و مجرمان اینترنتی، شرکت های بسیاری از آن گروه احساس outgunned توسط cybercriminals. برای کمک، آنها در حال تبدیل شدن به ارائه دهندگان خدمات مدیریت امنیت (MSSPs).

جای تعجب نیست، مدیریت امنیت کسب و کار بزرگ تبدیل شده است. غول مانند آی بی ام، BT و ورایزون چراغ پیشرو در این زمینه می باشد. این فروشندگان هزینه های چشمگیر هزینه و نیاز به یک اشتراک مداوم برای تقویت اقدامات امنیتی داخلی و یا بیش از بسیاری از توابع امنیت فناوری.

این راهنما ارائه دهندگان برتر خدمات مدیریت امنیت را پوشش می دهد. آنها بر اساس رأی خود را در گزارش های تحلیلگر مانند های اخیر Gartner سحر و جادو ربع (MQ) برای مدیریت امنیت سرویس دهندگان و IDC MarketScape انتخاب شد: سراسر جهان مدیریت امنیت خدمات 2017 فروشنده ارزیابی.

تحلیلگر گارتنر Toby Bussa گفت که زیر ویژگی های مشترک برای بسیاری از آنها هستند اگر چه متفاوت ارائه امنیت از شرکت خدمات مدیریت امنیت:

مدیریت امنیت خدمات قیمت گذاری MSSPs

استفاده از بسیاری از مختلف قیمت گذاری مدل. اتهام بیشتر بر اساس نوع و اندازه از فن آوری های امنیتی اداره می شود. به عنوان مثال، آنها ممکن است جمع آوری داده های آماری و شارژ هزینه ها بر اساس تعداد و نوع منابع یا با وقایع هر دوره زمان. متناوبا, آنها ممکن است به قیمت خدمات خود را بر اساس حجم داده ها یا سرعت، تعداد منابع ارسال اطلاعات به MSSP تعداد حوادث شناسایی شده، تعداد هشدار اطلاع، تعداد کاربران و یا تعداد دارایی. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

برای کسانی که در بازار برای MSSP، در اینجا به برخی از گزینه های بالا. خلاصه هر لینک به مطلب عمیق در هر فروشنده و ما شامل یک نمودار در انتهای این مقاله به برخی از ویژگی های بالا هر ارائه دهنده راه حل برجسته.

سیمانتک Symantec

را فراهم می کند خدمات نظارت نفوذ تشخیص و پیشگیری (آوارگان داخل تلفنهای) سیستم مدیریت نگهداری ورود به سیستم میزبانی سرویس اطلاعاتی و حفاظت پیشرفته تهدید علاوه بر حادثه پاسخ و سایبر توسعه مهارت. سیمانتک انجام نظارت و مدیریت مشتریان است که فضای امنیتی-همه چیز از اطلاعات شناسایی مجموعه دو حادثه و تعاملی، با تحلیلگران امنیتی اختصاص داده شده به تهیه و ارائه اطلاعات و توصیه های هشدار در حوادث.

دیدن نگاه در عمق ما در Symantec مدیریت امنیت خدمات

DXC تکنولوژی

DXC مجموعه راه حل های یکپارچه است که شامل امنیتی مشاوره، مدیریت ریسک، امنیت هوشمند عملیات زیرساخت نقطه پایانی امنیت هویت و دسترسی مدیریت مدیریت خطر و آسیب پذیری، امنیت حفاظت و ابر داده ها.

ببینید نگاه در عمق ما در آی بی ام آی بی ام DXC مدیریت آن خدمات

طیف گسترده MSSP خدمات شامل حفاظت شبکه، مدیریت فایروال، آسیب پذیری، اطلاعات مدیریت رویداد ورود به سیستم هوشمند را فراهم می کند. مدیریت در ابر بیجاشدگان داخلی حفاظت از داده ها تجزیه و تحلیل اطلاعات امنیت وب دروازه مدیریت مدیریت تهدید یکپارچه (UTM) امن تعریف نرم افزار شبکه گسترده (SD شبکه گسترده) تطبیقی امنیت برای ابر هیبریدی نقطه پایانی امنیت و آمازون خدمات GuardDuty.

ببینید ما در نگاه عمق در آی بی ام موفق امنیت خدمات

ورایزون ورایزون شرکت راه حل های امنیت سایبری شامل سرویس های حرفه ای امنیتی شبکه و دروازه امنیتی، نظارت بر امنیت و عملیات و حادثه پاسخ . آن آنالیز بستر پورتال مشتریان شامل.

ببینید ما در نگاه عمق در ورایزون MSP شرکت خدمات

BT BT

ارائه می دهد نسل بعدی فایروال (NGFW)، بیجاشدگان داخلی، UTM، امن وب دروازه (SWG)، مدیریت توزیع شده انکار سرویس (DDoS) حفاظت نقطه پایانی حفاظت نرم افزار امنیتی، کنترل دسترسی شبکه، امنیت زیرساخت کلید عمومی (PKI)، آسیب پذیری، مدیریت پچ، امنیت ایمیل، نظارت بر تهدید و هوش، امنیت اطلاعات و رویداد مدیریت (سیم ریپ) و بیشتر. همکاری با Mandiant حادثه پاسخ و همچنین مشارکت با امنیت عمیق ترند میکرو و سیمانتک SSL رمزگشایی است.

ما در نگاه عمق در ورزشگاه کوست فشار خون مدیریت امنیت خدمات

خدمات شامل ورزشگاه کوست را راه حل حرفه ای مدیریت، نسل بعدی فایروال مبتنی بر شبکه، امنیت شبکه تطبیقی و تهدید اطلاعات را مشاهده کنید. ورزشگاه کوست مراکز عملیات امنیت (SOCs) برای پاسخ به کام فیزیکی و منطقی حملات و فعالیت مشکوک یا غیر طبیعی شبکه نیز به عنوان کمک به با سوالات امنیتی مشتری مستقر است.

ببینید برای امنیت

Trustwave

Trustwave خدمات شامل شبکه فایروال ها و اسرایيلی و UTM و سرکش دستگاه تشخیص و داخلی آسیب پذیری، همه نگاه در عمق ما در ورزشگاه کوست آن خدمات مدیریت تلفیقی به لوازم خانگی تک و Trustwave به عنوان یک سرویس به طور کامل مدیریت شده تحویل داده. Trustwave SWG بدافزارها بلوک های جدید در زمان واقعی. آن decrypts، حرکت، و مونتاژ صفحات وب و هر گونه رفتار مخرب در معرض.

ببینید نگاه در عمق ما در خدمات Trustwave MSP

AT&T

AT&T تهدید مدیر این شرکت امنیتی رویداد نظارت و مدیریت خدمات است. تهدید همبستگی و تجزیه و تحلیل از طریق پلت فرم AT&T تهدید عقل که شامل سیم ریپ بزرگ داده ها و تجزیه و تحلیل انجام شده است. به عنوان بخشی از AT&T را تهدید مدیریت و راه حل های اطلاعاتی تحویل داده می شود. مدیریت امنیت شبکه و امنیت داده ها و نرم افزار و نقطه پایانی و امنیتی موبایل در دسترس است. گزینه های خدمات اینترنت و اینترانت حفاظت امنیت تلفن همراه، DDoS دفاع، فایروال ها، وب نرم افزار حفاظت، بیجاشدگان داخلی، ایمیل دروازه، نقطه پایانی امنیتی، رمزگذاری، دستگاه مدیریت و تأیید اعتبار رمز شامل.

نگاه در عمق ما در AT&T آن مدیریت خدمات NTT NTT

امنیت ارائه می دهد خدمات حرفه ای و همچنین ادغام و حادثه پاسخ خدمات را مشاهده کنید. خدمات سازمانی نظارت بر امنیت, دستگاه مدیریت و مدیریت آسیب پذیری می باشد. مدیریت نقطه پایانی تشخیص و ارائه پاسخ (EDR) از طریق مشارکت با کربن سیاه و سفید، FireEye و CounterTack است. 17 SOCs جهانی با 24/7 خدمات است.

نگاه در عمق ما در NTT MSP خدمات

Secureworks

Secureworks ارائه می دهد خدمات امنیتی از طریق مقابله با تهدید لوازم خانگی (CTA) و مقابله با تهدید پلت فرم (CTP) خود را مشاهده کنید. خدمات در دسترس از طریق پرتال مشتری Secureworks. مبتنی بر شبکه تهدید های پیشرفته تشخیص و میزبان از طریق سرویس تشخیص تهدید Endpoint پیشرفته (AETD) Secureworks’ هستند. آن نیز ارائه پیشرفته حفاظت از بدافزارها و تشخیص (AMPD) در همکاری با Lastline. سرویس های اضافی مانند آسیب پذیری و سرویس های اطلاعاتی پیشرفته تهدید نیز در دسترس هستند.

دیدن نگاه در عمق ما در Secureworks مدیریت سرویس های امنیتی Wipro Wipro

را فراهم می کند امنیت نظارت بر تهدید، عملیات زیرساخت های امنیت و مدیریت تکنولوژی، مدیریت آسیب پذیری، حادثه پاسخ، مدیریت هویت و دسترسی، مشاور امنیتی و سایر خدمات. امنیت نظارت رویداد از طریق پلت فرم ServiceNXT آن تحویل داده است. این شرکت همچنین آن از طریق مشتری سیم ریپ (با شش سیستم عامل سیم ریپ پشتیبانی) ارائه می.

ببینید نگاه در عمق ما در Wipro MSP خدمات

 جدول مقایسه بالا mssps

. خدمات مدیریت