آنچه واقعا است اتفاق دو شخص ثالث توییتر واژهنامه در تاریخ 16 اوت تا سال 2018

 اینجاست توییتر
در اوائل سال جاری، توییتر اعلام کرد که آن خاموش آن جریان خدمات API است. همانطور که بسیاری معتقد بودند که این امر می تواند به پایان برنامه های شخص ثالث توییتر این هیاهو بسیار ایجاد می شود. حتی ما فکر کردم تا. با این حال، به نظر می رسد که این همه ممکن است کمی overreaction. ما رسیده به چفت هچ (سازنده ی پاشنه پا برای پیام کوتاه توییتر، پالس، و غیره)، همانطور که هر ، درخواست خود را برای پیدا کردن اتفاق واقعا با API توییتر بسته به پایین و چگونگی تاثیر آن شخص ثالث توییتر واژهنامه.

ما سرب اینجا دفن نخواهد شد. تقریبا هیچ چیز جاوا تغییر شرایط شخص ثالث برنامه های توییتر در موبایل. کلمه کلیدی “تقریبا” وجود دارد. API برنامه توانایی کشیدن توییت از سایت در زمان واقعی کنترل می کند. این را برای تلفن های موبایل مهم، اما در واقع ویژگی تو رفتگی در دیوار. که لوقا را توضیح می دهد:

برای شروع کردن، تغییرات تاثیر کمی بر روی پاشنه پا کاربران داشته باشد (و یا دیگر برنامه های شخص ثالث محبوب مانند فلامینگو، حتی اگر زیر منتشر نشده، و Fenix). تنها کاربرانی است که تحت تاثیر قرار کاربران که استفاده از چهچه است قابلیت جریان دارد. در پاشنه پا، این “جلو و پاشنه پا” و یا “پخش زنده” نامیده می شود. این در واقع فقط اندازی اتصال به جریان کاربر توییتر API، از طریق سوکت وب مداوم است که همواره برای تعامل و توییت های جدید گوش دادن. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صورت خودکار بارگذاری تویت جدید وقتی برنامه اجرا می شود، یا، اعلان زمان واقعی ارائه شده اشاره می کند، دوست دارد، و غیره. این قابلیت به طور پیش فرض در اکثر برنامه ها خاموش است و چون آن تخلیه باتری بسیار سریعتر هنوز به طور گسترده ای در پاشنه پا (فقط حدود 2 تا 3 درصد از کاربران)، از اب نبات چوبی، استفاده شده است.

نرم افزار تلفن همراه است که به طور گسترده ای تحت تاثیر قرار گیرد هستند که اطلاعیه فشار با استفاده از API جریان سایت توییتر. که API در بتا بوده و برای مدت محدود. پاشنه پا است که هرگز به آن دسترسی کردم. من برنامه هرگز اطلاعیه فشار واقعی است که بسیار طبیعی برای برنامه های ایجاد شده پس از توییتر شروع به تبدیل شدن به بیشتر محدود با استفاده از API آنها داشته است. ما به سادگی هرگز قادر به دسترسی به این سایت جریان API بودند. چند شخص ثالث اندیشه برنامه ها با فشار، اما تعداد بسیار کمی وجود دارد. بسیاری از برنامه های دسک تاپ نیز با استفاده از جریان کاربر در همان راه که پاشنه پا (زمان واقعی به روز رسانی) بود. که دیگر هم موجود خواهد بود. برنامه های دسکتاپ قادر به انجام این کار برای بسیاری از کاربران بیشتر از مصرف انرژی تقریبا به همان اندازه از مسئله در دسکتاپ در تلفن همراه نیست.

به طور خلاصه، این بدان معنی است که بسیاری از برنامه های شخص ثالث توییتر تغییر زیادی نخواهد کرد. برخی در همه ممکن است تغییر و تجربه بیشتر باید همان. کسانی که با ویژگی های جریان زندگی می کنند (مانند قابلیت جلو و پاشنه پا پاشنه پا است) بدیهی است که عملکرد را به از دست دادن. علاوه بر این، توییتر واژهنامه چند شخص ثالث با اطلاعیه فشار به درست کسانی نیز از دست خواهد داد. اما, با توجه به که اکثر برنامه های شخص ثالث فشار واقعی آغاز خواهد شد هرگز و بر اساس لوقا، اکثر مردم ویژگی های پخش زنده بر روی تلفن همراه به هر حال استفاده نشده، به می گویند که برخی از دست دادن بزرگ است که نابود irreparably چنین است شخص ثالث بازار نرم افزار توییتر. شخص ثالث برنامه های رومیزی، از سوی دیگر در واقع کمی می تواند داشته باشد.

اعلام بزرگ دیگر از توییتر رابط های برنامه کاربردی فعالیت حساب خود مربوط است. در تئوری، این رابط های برنامه کاربردی اجازه می دهد توسعه دهندگان به انجام چه جریان خدمات API برای کار، استفاده می شود اما بیشتر موثر و کارآمد. لوقا می تواند توضیح این یکی بهتر:

من بود که در واقع بسیار هیجان زده به دیدن آنها بیرون آمدن با رابط های برنامه کاربردی فعالیت حساب خود، زمانی که آنها بودند اعلام کرد. این است رفتن به تغییر از سوکت وب مداوم به قلاب وب. در واقع، بدان معنی است که توییتر می ارسال پیامها به باطن است که من می اندازی به عنوان توسعه دهنده،. این بسیار کارآمد تر در صفحه من و همچنین توییتر است. هر زمان که من دریافت یک پیام از توییتر که چیزی اتفاق افتاد به یکی از کاربران (مانند، اشاره، retweet، و غیره)، من قادر به ایجاد هشدار از طریق فشار برای ارسال به دستگاه خود را.

سپس آنها اعلام قیمت گذاری برای این و من بسیار کمتر هیجان زده بود. واضح است که هر شخص ثالث نرم افزار توییتر نمی پرداخت $2,000 + حساب کاربری برای کاربران تنها 250 این فعالیت API. توییتر باید به سرمایه گذاری به قیمت نیز هست اما قیمت را منتشر نمی. روشن است که فعالیت حساب API اطلاعیه فشار در برنامه های شخص ثالث طراحی شده و قیمت گذاری (و همچنین مدارک خود) بسیار فعالانه مورد استفاده آن منع است است.

شما یک کلیک شبکه اجتماعی به اتهام به 2899.99 $ در هر ماه برای توسعه دهندگان به استفاده از این API جدید در تا 250 کاربران می خواهد برای نجات. البته که قابل دفاع است. توسعه دهندگان می خواهم به آن پرداخت و صادقانه بگویم، نه انجام آنها کاربران، ما، شما یا هر فرد عاقل. علاوه بر این، نرم افزار توییتر خوب شخص ثالث به وضوح بیش از 250 کاربران داشته باشد. با این حال، به عنوان لوقا توضیح می دهد، این API جدید است هرگز و هرگز برای برنامه های شخص ثالث.

آنها بیشتر برای سرمایه گذاری و خدمات به مشتریان و چت رباتها و دیگر چنین چیزهایی هستند. توییتر تا به لیست موارد دلخواه استفاده برای جدید API اینجا . برنامه های شخص ثالث در این لیست نیست. بنابراین، شما هرگز app توییتر است که شما به 10 دلار یا بیشتر در هر ماه برای استفاده از آن اتهام را ببینید. که الان قیمت گذاری در بسیاری از این نرم افزار دقیقا همان باید باقی بماند. ما خواهیم لوقا یک بار دیگر برای نظر خود را در تمام این منبع:

اصلی نگرانی-از من دیدگاه در مورد این تغییر است جهت آن اشاره دارد و تغییر در طرز فکر توییتر در مورد چگونه شخص ثالث مشتریان به استفاده از رابط های برنامه کاربردی خود را انتظار می رود. من آنها را پیش بینی نمی دسترسی به آنچه که در حال حاضر در دسترس (فله پلت فرم) اما آن احتمالا قطع به این معنی که ما نمی خواهد هر گونه دسترسی به برخی از ویژگی های بعدی مانند نظر سنجی را مشاهده کنید. نظر سنجی از ویژگی های اخیر از توییتر است که برنامه های شخص ثالث قادر به دسترسی نبوده است.

ویژگی های متعددی است که رسمی نرم افزار است که برنامه های شخص ثالث نیست که به سادگی وجود دارد که نباید کسی را شگفت زده. به عنوان مثال، ویژگی لحظه یکی که می بینید هر روز خارج از برنامه رسمی نیست. بسیاری از نمونه های دیگر نیز وجود دارد. چون محدود کردن پلت فرم هرگز برای تلفن های موبایل مانند یک ایده خوب هستند بسیاری از امکانات جدیدتر تنها قطعا یکی از بزرگ در توییتر رسمی حدود

حرکت در دسترس نمی باشد. با این حال، ما می خواست به مجموعه ای از رکورد مستقیم در آنچه که این به معنای برای برنامه های کاربردی شخص ثالث خود را به توسعه دهندگان و کاربران. به بدی ما فکر ممکن است و در حال حاضر، است که به کمک نیست. ما قطعا امیدواریم که توییتر برنامه های شخص ثالث هر کدام بیشتر اما اجازه دهید به صورت حقایق را محدود نمی کند، آنها احتمالا در نهایت خواهد شد. البته، ما می خواهیم که چه نیز در نظر زیر فکر می کنید! ما همچنین با قدردانی از دریچه های هچ برای رسیدن به کمک مجموعه ضبط مستقیم!