بهترین عکس چاپ سرویس برای هر وضعیت بررسی گیک

بزرگ قادر به گرفتن عکس از شما عزیزان و لحظه های مورد علاقه با تشکر از شما گوشی های هوشمند قابل اعتماد است. آنها را چاپ هر چند چندان آسان نیست. ما به چک بهترین عکس خدمات چاپ در دسترس است و این توصیه های ما هستند.

وجود دارد مقدار زیادی از عکس های مختلف چاپ خدمات وجود دارد، بنابراین ما چند عامل مهم متمرکز شده است. شما می خواهید سرویس منطقی سریع است که ترجیحا همان چرخش روز صورت امکان. اگر قیمت برای شما مهم تر از سرعت ما نیز گزینه های بودجه در نظر گرفته. اگر شما نگرانی خوب به دنبال تصاویر در نهایت، ما کیفیت تصویر و بررسی قرار گیرد.

کاملا مطمئن نیستم اگر خدمات چاپ عکس برای شما? نگاه ما در عکس فوق العاده قابل حمل چاپگر را بررسی کنید. آنها نه به عنوان بزرگ به عنوان با استفاده از یک سرویس اختصاص داده شده اما برای گاه به گاه snaps عجله، آنها یک گزینه مفید.

انتخاب ما را از بهترین خدمات چاپ عکس اینجا.

بهترین کلی: Walgreens عکس

به عنوان یک انتخاب قابل اعتماد, شما با عکس Walgreens نمی تواند به اشتباه. آیا شما و یا مادر بزرگ شما در حال مشاهده سایت است، پس از آن آسان است به اندازه کافی برای انجام آنچه شما نیاز دارید سایت خود ساده برای استفاده، است. تعداد زیادی از گزینه های مختلف هستند به وضوح گذاشته، از جمله فردی چاپ کتاب عکس تقویم پوستر و حتی لیوان و بالش.

ارزان ترین گزینه وجود دارد نیست، اما کیفیت چاپ آن برای قیمت قابل احترام است. کارت تبریک شروع به پایین به عنوان $1.99 با کتاب عکس کوچک که $6.99 قیمت و به سمت بالا. به عنوان پاداش شما به راحتی می توانید به فروشگاه Walgreens را انتخاب کنید تا به بسیاری از موارد به عنوان مجموعه روز تماس بگیرید. اگر چه برای برخی از ایده های هدیه خیال باف، شما باید برای پیش سفارش این شامل چاپ تقویم ها و کتاب های عکس.

اگر شما سر در فروشگاه، حتی چاپ می توانید استراحتی رول فیلم اگر شما هنوز هم کسانی که دروغ گفتن به اطراف، اگر چه انتظار نمی منفی به عنوان بخشی از خدمات.

بودجه بهترین انتخاب: نیویورک عکس

نیویورک عکس نمی مهیج ترین وب سایت ها به مرور ممکن است، اما آن خیلی خوب است برای آنچه که آن را ارائه می دهد قیمت. تولد کارت شما می توانید هزینه کمتر از 89 سنت حمل و نقل که همه بیشتر به جز وسوسه انگیزی. تحت, با توجه به قیمت آن نیز کیفیت تصویر فوق العاده با دقت بالا رنگ و وضوح.

با وجود دنبال مورخ کمی سایت نیز برخی از ویژگی شسته و رفته و راحت مانند توانایی آپلود ها به طور مستقیم به فیس بوک در همان زمان به عنوان آنها ارسال به چاپ شده است. هیچ مجموعه روز وجود دارد اما یک شبه تحویل برای آن زمان شما را به آن سمت چپ تا آخرین لحظه در دسترس است.

بهترین راه حل برای حمل و نقل بین المللی: Shutterfly

در سطح Shutterfly زیادی مانند همه دیگر سرویس های چاپ عکس اینجا به نظر می رسد. جایی که آن را متفاوت با برخی از ایده های هدیه جدید شسته و رفته، و همچنین حمل و نقل بین المللی است. اگر شما از دوستان و یا خانواده خارج از کشور زندگی می کنند، این راه واقعا راحت از اطمینان آنها در از دست شخصی هدیه نمی است.

قیمت آن با تولد کارت شروع که 1.39 و کوچکترین کتاب عکس شروع که 8.31 منطقی رقابتی است. شرکت همچنین فروش مجموعه هدایای منحصر به فرد مانند کیف های باقلا شخصی نام پلاک و حتی مدرسه کوله پشتی.

شما می توانید آپلود عکس به طور مستقیم از دیسک سخت خود و یا واردات آنها از فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی یا SmugMug. شما می توانید انتخاب کنید تا عکس های خود را در فروشگاه های هدف و CVS یا Walgreens اما هیچ سرویس برگرد همان روز وجود دارد.

بهترین برای هدیه ایده های: Snapfish

اگر Snapfish آشنا به نظر می رسد، چون آمازون چاپ مخفیانه Snapfish در لباس مبدل است را به آن ممکن است. اگر شما از آمازون نخست حساب شما ممکن است بخواهید در آمازون چاپ برای صرفه جویی در حمل و نقل برای سفارشات کوچک را در نظر بگیرید.

Snapfish کمی pricier نسبت به مطالب دیگر در این لیست با عکس کتاب شروع در $12.99 و کارت تولد فردی که 1.50 است اما محصولات خود به دنبال مجزا درجه یک هستند. استعداد واقعی با کیفیت برای چاپ آن وجود دارد و که فقط با کارت و عکس کتاب متوقف نمی شود.

این شرکت نیز ارائه می دهد برخی از بزرگ هدیه ایده های اصلی مانند حوله ساحل, چاپ شیشه، پتو، و نوت بوک یا مجله. ثانیه به هدایای شخصی ایجاد کنید اگر شما در زمان کوتاه هستیم تا آن را کامل طول می کشد.

بهترین برای همان روز بلند کردن:

خارج شده است شما عزیزان مناسبت های خاص در امروز و نوعی را فراموش کرده اید همه چیز در مورد خرید هدیه. چه کار می کنی? عکس خارج شده راه حل است. مانند همه دیگر عکس خدمات چاپ، با تعداد زیادی از ایده هایی برای هدایا و همچنین به عنوان گزینه های چاپ عکس کار می کند. است که آن را متفاوت، خوب، شما همیشه نزدیک خارج شده، حق است؟ که همان روز مجموعه باعث نزدیکی گردیده برای شما.

حرکت نزولی است خارج شده را با کیفیت تصویر بسیار بالا به عنوان مکان های دیگر نیست. هنوز خوب نگاه کنید. درست مثل برخی از خدمات دیگر در لیست ما پاپ نمی خواهد. با این حال، برای بسیاری از افراد آن فقط کار می کند.

همان روز خدمات برای پوستر و کارت پستال و تقویم و 8 × 11 عکس کتاب در دسترس هستند. ساعت یک وانت در فروشگاه نیز موجود است برای همه که همراه با عکس های نصب شده و سوابق تقویم است. آن را به شما هزینه اضافی برای سرویس سریع، اما اگر شما در خرج کردن آن ممکن است ارزش آن است. بنابراین وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای شما به پرداخت کمی اضافی برای نتایج سریع بدون خدمات عجله کارت از سنت 87 با عکس کتاب قیمت در $4.00 و، شروع.

بهترین راه حل برای کیفیت تصویر: آزمایشگاه های عکس سازمان ملل

ما هر عکس چاپ خدماتی که ارائه کیفیت تصویر عام اجتناب، همه این باید جریمه. آزمایشگاه عکس های سازمان ملل، با این حال، بسیار بیش از خوب است. این کیفیت تصویر فوق العاده بارها زمان ارائه می دهد. این سایت کمتر شناخته شده نسبت به دیگران است و ویژگی های کمی کم است اما مناسب برای کیفیت تصویر بالا است.

شما می توانید عکس های خود را از طریق رسانه های اجتماعی وارد کند و هیچ عکس آنلاین وجود دارد، اما آن قیمتگذاری شده و برجسته تصویر با کیفیت ارائه می دهد. وضوح به ویژه بی نظیر است نسبت به آن نزدیکترین رقیب. کارت های نیاز را به عنوان یک بسته با قیمت شروع در 58 سنت در کارت با کتاب عکس کوچکترین هزینه حدود 19 دلار خریداری شده, بنابراین انتظار به پرداخت کمی بیشتر. با این حال، شما برای کیفیت پرداخت. بعد روز و دو شب گزینه های زایمان موجود هستند، اگر چه همان روز بدون بلند کردن.