CCleaner رول بازگشت ناقص به روز رسانی, وعده نه به باطل کردن تنظیمات کاربر در آینده نسخه

Piriform در واکنش به عکس العمل گسترده تغییرات نورد بازگشت به CCleaner است که عملکرد برای جلوگیری از جمع آوری داده ها غیر ممکن ساخته.

نسخهٔ 5.45 CCleaner جمع آوری اطلاعات سیستم ناشناخته خواهد ماند. کاربران می توانند این مجموعه داده ها تنها برای CCleaner به طور خودکار تنظیمات را دوباره فعال کنید وقتی ری استارت آن را غیرفعال کنید.

مرتبط با: در اینجا آنچه شما باید استفاده از جای CCleaner

این هتک حرمت در هفته گذشته با کاربران و طرفداران حفظ حریم خصوصی و روزنامه نگاران گریه ناپاک خواسته. Piriform بنابراین فرعی توقف پشت CCleaner, CCleaner نورد بازگشت بیش از آخر هفته.

پست انجمن اعلام تغییر اینجا است:

ما در حال حاضر در جدا کردن تمیز کردن قابلیت های تجزیه و تحلیل گزارش های کار و ارائه کنترل بیشتری کاربر گزینه هنگامی که CCleaner ‘بسته’ که یاد خواهد شد. ما همچنین ایجاد جزوه برای به اشتراک گذاشتن که اطلاعات ما جمع آوری برای اهداف آن توضیح خواهد داد و چگونه پردازش می شود.

امروز ما v 5.45 را حذف کرده و واگردانی دو پنجم 5.44 به عنوان اصلی دانلود CCleaner در حالی که ما در نسخه جدید با چند کلید پیشرفت کار می کنند.

این مرحله برای اطمینان است — پس از آن بسته است برنامه تنظیمات کاربر به یاد داشته باشید! چه خوب از آنها. نیازی به گفتن نیست نسخه بعدی CCleaner نیاز به این الگوها تیره مغاک کاملا و آن را دقیقا چه می گذرد با داده های خود را برای کاربران روشن. احتمالا شما CCleaner بدون در نظر گرفتن، اما استفاده از توصیه نمی. در اینجا این است که آنچه شما در عوض باید استفاده کنید.

تشکر از ما به لارنس آبرامز در کامپیوتر Bleeping و Techdows که برای این تحولات را به ما اشاره شده است.

تصویر های اعتباری: بن برایانت / Shutterstock. com