گوگل سهوا تاریخ پرتاب به بیرون درز است?

 گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 خیلی بزرگ.

  • فراخوان YouTubers purportedly توسط گوگل یا سازمان وابسته تاریخ راه اندازی ممکن است برای 3 پیکسل نشان داد است.
  • لیست در Famebit.com ظاهرا به تاریخ راه اندازی ۴ اکتبر برای گوگل تلفن اشاره دارد.
  • اگر تایید، این سال راست سومین بینیم به تلفن های پیکسل در تاریخ 4 اكتبر خواهد بود.

علاقه مندان اندیشه مشتاقانه به اطلاعات در مورد آینده گوگل 3 پیکسل هستند و ما ممکن است دریافت تاریخ اعلام نظر می رسد. با توجه به این فناوری امروز است (h/تی: پلیس اندیشه )، نشت در پلت فرم محتوا بازاریابی Famebit نشان می دهد تلفن جدید در حال آمدن است در تاریخ 4 اكتبر 2018.

Famebit متعلق به گوگل پلت فرم طراحی شده برای شرکت اتصال با سازندگان محتوا است. اگر یک نام تجاری برای کار با YouTubers برای ایجاد محتوا تحت نظر تا به عنوان مثال، آنها این پلت فرم برای ارسال تماس استفاده کنید.

لیست Famebit که توسط Google و یا یکی از سازمان های آن نوشته شده است ممکن است، نشان می دهد شرکت ظاهرا کانادا محتوا راه اندازی سازندگان 3 پیکسل در تاریخ 4 اكتبر دنبال شد. باز هم، ما 100 درصد مطمئن این است که در واقع گوگل کار یا کار آژانس پس از ایمان خود را در این لیست قرار نیست نیست.

اگر جعل، با این وجود، این یک بسیار قانع کننده است — آن را چک کنید از زیر کلیک کنید.

 Famebit مثال برای گوگل 3 پیکسل. پلیس اندیشه

تاریخ با قبلی راه اندازی پیکسل، که همه را خط می محل در 4 اکتبر بیش از حد; هر طرف دیگر تاریخ برای تلفن های گوگل تعجب بوده ایم نشان می دهد.

آخرین شایعات 3 پیکسل است نشان می دهد ما را اخذ دو گوشی است که راه اندازی که در سال های گذشته: مدل 3 پیکسل پیش فرض و مدل XL 3 پیکسل بزرگتر. اعتقاد بر این است که گوشی های با پردازنده گل میمون 845 پیگیری خواهد شد و آن مدل حداقل یک بریدگی نمایش داشته باشد.

نشت نیز نشان می دهد در حالی که دو دوربین selfie به نظر می رسد در مقابل گفت پیکسل جدید راه اندازی دوربین های تک در پشت داشته باشد. سال گذشته گوشی های عکس های فوق العاده و پرتره از تک دوربین اصلی که در بررسی ما پیکسل 2 مورد بحث ما به خصوص مشتاقانه منتظر است تا کاوش 3 پیکسل دوربین تجربه تحویل داده.

برای دیدن از سری 3 پیکسل چه می کنید؟ ما در بخش نظرات اطلاع دهید.

بعدی: چرا زمان مناسب برای تلفن پلی استیشن سونی در

است