5 تونن تونن بهترین برای Tor

شما را برخی از درجه گمنامی است که معمولا به اندازه کافی برای اکثر کاربران بدهد. اگر شما نیاز به گمنامی کامل و منت خواهد بود با این حال، VPN و Tor ترکیبی کامل است.

Tor، روتر پیاز “، شبکه anonymizing است. هنگام اتصال به Tor آنلاین اطلاعات خود را از طریق شبکه Tor روت. فعالیت های شبکه خود را بنابراین هیچ کس می تواند بدنبال متخلفین قانون گشتن بر شما و شما می توانید وب سایت هایی که ممکن است سانسور یا در کشور شما مسدود شده را بی نام می شود.

Tor همچنین را قادر می سازد شما را به بازدید از وب سایت .onion که توسط مرورگر منظم قابل دسترسی نمی باشد. اگر یک وب سایت به آدرس .Onion، یعنی خدمات Tor پنهان است که می تواند قابل دسترسی فقط از طریق مرورگر Tor را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، فیس بوک آدرس Tor که “https://facebookcorewwwi.onion/” می کند. این اجازه می دهد تا شما به فیس بوک از طریق Tor یعنی هیچ کس می تواند جاسوسی در اتصال شما شده. این توان مفید در کشورها که فیس بوک ممنوع است.

در حالی که Tor به شما می دهد که درجه بالایی از گمنامی آن دقیقا معصوم است.

مطالعه توسط دانشگاه دنور نشان می دهد که Tor می توان تحت شرایط خاصی به خطر بیافتد. اگر حمله به دقت برنامه ریزی شده است، همه گره Tor در مدار، نتیجه کشف شود می تواند به کاهش آن درجه گمنامی.

اما این را می توانید با استفاده از VPN با Tor مبارزه شده است.

بهترین vpn ها برای استفاده با Tor

1. دوربین شبح
ترکیب کلاس بالا رمزنگاری با سرعت بالا, دوربین شبح ویژگی های کاربر Tor را خواسته است.

2. NordVPN
شمال پیاز سرور VPN است که اجازه می دهد شما را به استفاده از Tor بیش از VPN بدون هیچ گونه تلاش اضافی است.

3. با سایت خود در وب تیره ExpressVPN
، ExpressVPN ترویج Tor در شبکه اختصاصی مجازی.

4. IPVanish
IPVanish Tor را پشتیبانی می کند اما شما ممکن است متوجه کاهش سرعت.

5. TunnelBear
TunnelBear پشتیبانی از شبکه پیاز و یک حساب کاربری رایگان ارائه می دهد.

شما می توانید اطلاعات بیشتری درباره هر VPN زیر.

VPN یا Tor : شما درست استفاده یک یا دیگر چرا نمی شود؟

شما می توانید استفاده از VPN برای حفظ حریم خصوصی، اما زیرا دهنده VPN می تواند تمام فعالیت های خود را واقعا ناشناس وجود ندارد. در حالی که اکثر ارائه دهندگان VPN قول می دهم که آنها سیاهههای مربوط به نگه داشتن، شما تنها می توانید کلمه خود را برای آن را و راه دانستن آنچه در واقع با داده های خود را انجام می دهند وجود دارد.

قبل از رسیدن به مقصد برای Tor, بسته های داده خود به حداقل سه رله به صورت تصادفی انتخاب شده ارسال می شود. رله گذشته Tor (نیز پس از خروج یا خروج گره نامیده می شود) که در آن ترافیک برگ تر و وارد اینترنت معمولی است. این گره می تواند مانیتور شده است.

از Tor و VPN هر دو محدودیت های خود را، آنها را کاملا موثر به عنوان راه حل های فردی نیست. برای دریافت بهترین هر دو جهان، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند با استفاده از Tor با VPN .

علت استفاده از VPN + Tor

ترکیب از VPN و Tor نفوذناپذیر شبکه راه حل است که شما می توانید با گمنامی کامل را ایجاد می کند. دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

Tor بیش از VPN: اتصال به VPN اول

ترکیب VPN و Tor را ایجاد راه حل شبکه های نفوذناپذیر که شما می توانید با گمنامی کامل. دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

Tor بیش از VPN راه خوبی برای ترکیب هر دو فن آوری است. در این پیکربندی می کنید اول اتصال به سرور VPN و سپس استفاده از مرورگر Tor .

هنگام استفاده از Tor دولت می تواند مشکوک از فعالیت های شبکه خود را و حتی ISP برای داده های خود را بپرسید. Tor بیش از روش VPN تضمین می کند که رمزگذاری VPN استفاده Tor را پنهان می کند.

علاوه بر این، ارائه دهنده VPN شما نخواهد است قادر به دیدن اطلاعات شما بر روی شبکه. آنها تنها را ببینید که شما به Tor متصل و اطلاعات بیش از آن فرستاده اند.

مزیت دیگر این است که شبکه Tor IP واقعی شما را نمی باشد. آنها تنها در دید با IP سرور VPN خود را. حتی اگر Tor به خطر بیافتد می شود، بنابراین هیچ کس قادر به شما پیگیری کردن خواهد شد.

VPN بیش از Tor: اتصال به Tor اول

در این مدل شما ترافیک Tor را وارد می شود و سپس از طریق گره و خروج برگ. از آنجا، آن به سرور VPN منتقل می شود و شما می توانید اتصال به وب سایت شما شده.

این مدل توسط شرکت شبکه اختصاصی مجازی به طور کلی پشتیبانی نمی شود. می توان آن را کمی دشوار است راه اندازی و آن نیاز به شما به نیشگون گرفتن و کشیدن ماشین مجازی.

5 بهترین vpn ها برای Tor

در اینجا هستند برخی از vpn ها که شما می توانید با Tor استفاده کنید و دو برابر رمزگذاری و ناشناس ماندن کامل لذت ببرید.

  • سرور در 60 کشور جهان
  • سرعت بالا
  • هیچ سیاهههای مربوط به
  • اجازه می دهد تا torrenting
  • openvpn نیاز به پشتیبانی
  • 30 روز ضمانت برگشت پول

با بیش از 60 2.450 سرور در کشور, دوربین شبح یک شبکه بزرگ ارائه می دهد و اجازه می دهد تا شما به پشت هر یک از پلیس عراقی خود پنهان. دوربین شبح Tor سازگار است و به راحتی با مرورگر پیاز استفاده.

دوربین شبح سرعت بالا ارائه می دهد. این بسیار مهم است که ارتباط با Tor از Tor بدن افت می کند کردن سرعت اتصال. شما نمی خواهید شبکه اختصاصی مجازی است که شبکه را حتی بیشتر را کند می کند.

از آنجا که دوربین شبح هر سیاهههای مربوط را حفظ نمی کند، آن به شما مواد ناشناس . ترکیب آن با Tor و کوکتل کامل حریم خصوصی و ناشناس ماندن دارید.

دوربین شبح به شما امکان دسترسی به شبکه های P2P در برخی از سرویس دهنده. این ایده آل برای دوستداران تورنت است چرا که Tor torrenting را پوشش نمی دهد.

دوربین شبح است پول 30-روز تضمین آن انتخاب محبوب در میان کاربران Tor را ساخت.

دوربین شبح VPN

2. NordVPN

  • سرور در سرعت های بالا 62 کشور
  • هیچ لاگ
  • اجازه می دهد تا torrenting
  • پیاز بیش از شبکه اختصاصی مجازی سرویس
  • openvpn نیاز پشتیبانی
  • 30 روز گارانتی بازگشت پول (در طرح 2 سال)

NordVPN بیش از 4.500 سرور در 62 کشور . با چنین شبکه بزرگ، شما می توانید پنهان پشت آی پی از انتخاب شما.

NordVPN پیاز سرویس VPN می فرستد ترافیک آنلاین شما را از طریق سرور VPN خود را و سپس از طریق روتر پیاز است. هنگامی که داده ها به مقصد خود می رسد، آن غیر ممکن است به شما لینک خواهد شد.

شبکه پیاز معمولا توسط هر مرورگر دیگر از مرورگر پیاز قابل دسترسی نمی باشد. با این حال، با پیاز شمالی بیش از خدمات VPN, شما لازم نیست برای دانلود Tor . به همین دلیل شمال می شود وبا از Tor عاشقان است.

NordVPN

3. ExpressVPN

  • سرور در سرعت های بالا 94 کشور
  • بدون اجازه می دهد تا قطب
  • torrenting
  • openvpn نیاز پشتیبانی
  • Owns. پیاز وب سایت
  • 30 روزه برگشت پول تضمین ارائه می دهد ExpressVPN

بیش از 2000 سرویس دهنده VPN در 94 کشور. این شبکه بزرگ اجازه می دهد تا شما را برای اتصال به راحتی به محل از انتخاب شما. آن سرعت بالا است که بسیار عالی برای بازی و جریان خدمات را ارائه می دهد.

ExpressVPN همچنین پشتیبانی از پیاز بیش از VPN که امنیت بالاتر را ارائه می دهد. آن بود حتی اولین شرکت شبکه اختصاصی مجازی برای راه اندازی وب سایت خود را پیاز (http://expressobutiolem.onion). شما می توانید دسترسی به این وب سایت با استفاده از مرورگر Tor.

با آن وب سایت پیاز ExpressVPN است گزینه ای عالی برای افرادی که در کشورهای سانسور که vpn ها مجاز هستند زندگی می کنند.

ExpressVPN

4. IPVanish

  • سرور در سرعت های بالا بیش از 60 کشور جهان
  • هیچ لاگ
  • openvpn نیاز پشتیبانی torrenting اجازه می دهد تا
  • 10 دستگاه در مجوز
  • 7 روز برگشت پول ضمانت IPVanish

ارائه می دهد بزرگ شبکه با انتخاب کشور گسترده است.

آنها هیچ لاگ ترافیک است که به معنی شما می توانید لذت گمنامی کامل باشید. IPVanish است سازگار با Tor و خود اطلاعات پنهان را نگه می دارد.

یکی از مشکلات شما ممکن است با پیاز بیش از IPVanish صورت سرعت کند تر باعث اتصال شما حتی کندتر است. این ممکن است خوب برای مرور منظم، اما می تواند خسته کننده اگر شما در حال تلاش برای پخش ویدیو.

در هر صورت IPVanish می دهد 7 روز ضمانت برگشت پول، بنابراین شما می توانید سعی کنید خدمات خود را با هیچ خطر. دفعات بازدید: بررسی از مشتریان راضی.

VPN IPVanish

5. TunnelBear

  • سرور در بیش از 20 کشور
  • ارائه می دهد سرعت بالا حساب کاربری رایگان
  • هیچ لاگ
  • openvpn نیاز به پشتیبانی

TunnelBear ارائه می دهد گزینه حساب کاربری رایگان ، بنابراین شما ممکن است بخواهید برای شروع با که-اگر چه فقط 500 مگابایت در ماه را ارائه می دهد و شما نیاز به ارتقاء داده شده اگر شما مایل به استفاده از داده های بیشتر. آن سرعت بالا همیشه پلاس است زمانی که شما استفاده از Tor از دومی کم سرعت پایین اتصال شما.

بسیاری از کاربران اتصال Tor بیش از TunnelBear و لذت بردن از گمنامی کامل. در حالی که آن را بزرگ تر استفاده کنید از آنجا که آن را پشتیبانی نمی کند P2P بیت فاقد برایتان ممکن است . اگر شما برنامه ای برای دانلود و یا آپلود تورنت، شما شبکه اختصاصی مجازی است که اجازه می دهد تا torrenting کنید.

TunnelBear VPN

هر دو VPN و Tor در اختیار کاربران خود را با درجاتی از گمنامی اما خود استفاده می شود، که هر کدام محدودیت های خاص خود است. در اغلب موارد با استفاده از یک تکنولوژی به اندازه کافی است. اما اگر شما یک روزنامه نگار و فعال یا یک سرباز به خدمت در یک کشور دیگر، شما ممکن است نیاز به یک لایه اضافی از حفاظت .

شما می توانید ترکیب VPN و Tor به کل گمنامی.

نگه داشتن در ذهن است که گمنامی را با برچسب قیمت سنگین می آیند ندارد. ما کوپن های شبکه اختصاصی مجازی در حال اجرا با صرفه جویی در پول در حالی که نگه داشتن اطلاعات خود را از اشخاص ثالث را بررسی کنید.