“همیشه در” و “برنامه های مجاز” ویژگی نه همکاری با یکدیگر در openvpn نیاز برای آندروید

من می خواهم به حذف یک برنامه با استفاده از من * همیشه در * اتصال VPN. برای تست، من با استفاده از فایرفاکس و دلفین، یک را از طریق VPN وصل, یکی دیگر باید VPN دور زدن.

از اندیشه 7/8 در فعال می * همیشه در * ترافیک غیر VPN VPN و بلوک در تنظیمات اندیشه من اتصال openvpn نیاز توسط ارائه * openvpn نیاز برای آندروید *. کار می کند، هنگامی که اتصال VPN است برنامه های من نمی تواند هر نقطه اتصال.

* Openvpn نیاز برای آندروید ** همچنین اجازه می دهد تا به انتخاب نرم افزار است که باید از استفاده از VPN در تنظیمات مشخصات با حذف * مجاز برنامه *. زمانی که من یک مرورگر را بررسی کنید و بازدید از “نمایش آی پی”-سایت، آن را نشان می دهد آی پی واقعی اتصال من با استفاده از در حالی که مرورگر دیگر را نشان می دهد آدرس آی پی من خانه به دلیل شبکه اختصاصی مجازی.

بنابراین، هر دو ویژگی های به طور مستقل کار اما وقتی که من سعی می کنم هر دو را فعال کنید, برنامه حذف شده هر اتصال می تواند ایجاد.

حدس من است، از آنجا که * همیشه در / بلوک * ویژگی از اندیشه، آن را فقط تمام برنامه های مسدود و * openvpn نیاز برای آندروید * چیزی در مورد آن انجام نمی از آن ترافیک را دریافت نمی کند در تمام? و یا هم در بعضی از تنظیمات قادر به انجام رساندن هدف من از دست رفته

خرید فیلترشکن