سامسونگ کهکشان S 7 مرمت و باز برای فقط 229.00 دلار

 سامسونگ کهکشان S7 آیا شما دست بر روی سریع فروش سامسونگ کهکشان S7 فعال معامله ما در هفته گذشته شده است؟ شاید شما دوست به قربانی اما هنوز نگاه ناهموار فعال خوب این آخر هفته شما می توانید بیشتر جریان اصلی مدل کهکشان S7 که به طور مشابه قیمت بزرگ .

سامسونگ کهکشان S 7 نیاز به معرفی کمی عمدتا به دلیل تمجید و ستایش در آن و تنوع دو سال پیش انباشته. ما بخشی از hoards توماس، اعطای این گوشی های هوشمند 9 از 10 و سردبیران انتخاب وضعیت در آزادی بود.

با وجود به عنوان غلاف تمام فلزی به عنوان نسخه ‘فعال’ S7 نیز دارای یک IP68 امتیاز ، معنی آن مقاوم در برابر گرد و غبار و آب به دنبال ندارد. آن می تواند آب را به پنج پا تحمل حتی غوطه دادن برنامه ریزی نباید مشکل باشد.

 سامسونگ کهکشان S7

این گوشی GSM باز شده است. آنها هستید گواهی کلاس مرمت، از این رو قیمت بزرگ برای فرم شاخص . Refurbs با نام تجاری جدید نیست, اما اگر شما خوب با که سپس شما جدی تولید ارزش برای پول هستیم. امتحان کنید هر چیزی جدید برای 230 $ خارج از رده بودجه گرفتن.

مشخصات فنی سامسونگ کهکشان S 7 اینجا هستید: صفحه نمایش

  • : 5.1 اینچ صفحه نمایش AMOLED فوق العاده, وضوح 2560 x 1440 کورنینگ گوریل شیشه ای 4.
  • پردازنده: چهار هسته ای Qualcomm 1گیگاهرتز 820.
  • RAM: 4 GB.
  • ذخیره سازی: 32 GB قابل ارتقا تا 256 GB.
  • دوربین: 12MP دوربین عقب با دیافراگم f/1.7 جلو دوربین 5MP با دیافراگم f/1.7.
  • باتری: قابل حذف 3000mAh باتری. سریع شارژ و شارژ بی سیم پشتیبانی.
  • نرم افزار: اندیشه 6.0 باد صبا.
  • ابعاد: گرمي، 7.9 میلی متر ضخامت است

سامسونگ کهکشان S 7 موجود در سیاه و سفید یا طلا ، با احتمالا چند scuffs سطحی و خش. شما برای تنها $229.99, که شامل گارانتی برای شما آرامش خاطر است.

این به احتمال زیاد به سرعت فروش است، بنابراین رتبهٔ مورد استفاده قرار ندهید. برای پیدا کردن معامله زیر کلید.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!