USB اشتباهترین USB اسباب بازی شما می توانید بررسی فروش ماهواره

همه جا حاضر است — “جهانی” درست است به نام, بعد از همه. و چیزی تا جهانی را برای دستگاه فوق العاده های و همچنین برخی از آنهایی که مشکوک استفاده می شود. بیایید نگاهی به در برخی از بدترین.

دستگاه های شما هستند برای دیدن واقعی هستند (حداقل به حد توانایی ما برای بررسی بدون صرف پول به unwisely خود در هر یک از آنها). زیرا کسانی که آنها بی گناه هستند نام، تغییر نکرده اند.

USB سازگار با محیط زیست دکمه

این دکمه نور بالا است که در حالت خواب رایانه ویندوز طراحی شده است. از آنجا که که بیشتر “اکو”، شما را مشاهده کنید. آن کمی شامل نرم افزار ماشین حساب است که به شما می گوید چقدر انرژی ذخیره شده شما را در حالی که شما کامپیوتر خود را در حالت خواب است، اما آن برنامه ترک شما که شما $16 تلف نمی خواهد بگوید، دهها گالن آب و کاملا دسته CO2 در دستگاه سخت افزار که خرید [19کاریویندوز459008] شده است قادر به انجام کار خود برای چند دهه.  در واقع شما می توانید پیکربندی کلید قدرت خود را به خواب دکمه همه خود. این واقعیت که براندو است شده فروش این چیز تا زمانی که در آن لیست ویژگی شامل “پشتیبانی پنجره 2000/XP/Vista 32 bit” همه شما نیاز به دانستن را به شما می گوید.

USB بوی گل

این ابزار پلاستیکی برق از پورت USB حرارت تا کمی از روغن های معطر و اجازه دهید عطر پراکنده از طریق سوراخ در بالای “گل.” استفاده می کند حالا پدر بپرسید آن از من به کسی را برای فضای خود را به بوی خوب مایل — هر کسی که به صرف زمان در مزرعه اطاقک scentiment سپاسگذار خواهند بود. اما شما می توانید خوشبو که بدون گرفتگی یکی از پورت های USB و یا حتی دیوار خروجی کار می کند. و که همان خوشبو کننده هوا بدون نیاز به در جا کار کند (باشیم بسیار خوشبینانه) سه ماه.

USB دودویی صفحه کلید

شما ممکن است فکر می کنم شما طرفداران صفحه کلید مکانیکی. اما شما ساخت 40% “حداقلی” هیچ چیز در این کیبورد دودویی با تنها 1 0 و کلید را وارد کنید. آن را بیشتر سرگرم کننده است پروژه از یک ابزار جدی. شما این چیزی از لحاظ فنی خريد — شما برای مدار و مورد 3D چاپ شده از فایل های منبع باز و لحیم کاری کلید سوئیچ خودتان. اما من می دانم که حداقل یک علاقه مندان وجود دارد که در حال حاضر در نهایت در طرح ورود کامپیوتر فشرده فروخته شده است. اوه، و به عنوان خالق را در خود پست بد معرفی کیبورد دودویی می گوید، “آن نیز Dvorak کند.”

USB Humping سگ

gag USB کم ابرو این چیزی از کلاسیک در وب است. به نظر می رسد نوع مانند ناشیانه به شکل USB درایو، اما هیچ ذخیره سازی وجود دارد. آن را به پورت یواس بی وصل و عیار شروع به شما humping پورت I/O مثل هیچ فردا وجود دارد. اگر درخواست چیت پلاستیکی به شما اما شما چیزی کمی بیشتر خانواده دوستانه وجود دارد کمی تغییر “سگ که ورزش” دراز و نشست در عوض نمی خواهم بود.

USB هیمالیا نمک لامپ

ایده که یک تکه بزرگ از نمک های عجیب و غریب با لامپ داخل می تواند هوای خانه خود را به بخش پرتونگاریسرب و ارائه مزایای مانند “خنثی کردن تابش الکترومغناطیسی” و کاهش حساسیت زا است، رک و پوست کنده، تختخواب سفری . آنها لامپ شکل سنگ چیزی بیشتر. اگر فکر می کنید آنها خیلی بیشتر به شما قدرت اما به این ایده که آنها را به درمان آسم خود را بخرند. و اگر چراغ پر قدرت نمی تواند به بهبود هوا در اطراف آن، آمپر تک از پورت یواس بی در توده کوچک “نمک” برای انجام این ترفند هم قصد ندارم. صرف که پول در برخی از فیلترها تازه برای تهویه هوا در عوض.

USB مافوق صوت ماشین لباسشویی

این ابزار کوچک مانند اپل ماوس سحر و جادو به دلایلی، به نظر می رسد اما آن را به عنوان جایگزین جدی برای ماشین لباسشویی پر قدرت صورتحساب. دقیقا چگونه کار می کند؟ ارتعاش. که در آن است. و در حالی که بله، دندان مصنوعی خود را با موتور لرزش های کوچک تند آنها را پاک کمی سریعتر از به سادگی اجازه دادن به آنها وجود دارد، نشستن ایده که این چیزی که می تواند به لباس مانند گرداب hogwash آنچه ممکن است. شما پول و وقت خود را بهتر شدن تغییر برای ماشین لباسشویی صرف می. آه و دلایلی شرح مورد هر نقطه که می رسد حذف مشکوک ضد آب, ذکر است که آن نیست.

USB پت راک

ThinkGeek خرده فروش تاریخ آن gag مصرف محصولات آوریل احمق و تبدیل آنها به چیزهای واقعی شما می توانید خرید است. بنابراین با USB پت راک مدرن تکنولوژی متمرکز بروز به یاد مد زودگذر است. (هر چند شما می توانید احتمالا پیدا کردن آن را در eBay، یا، شما می دانید، فقط یک کابل USB به سنگ چسب) سنگ حیوان خانگی USB اصلی فنی برای فروش دیگر نیست. اما اگر شما از جان گذشته برای صرف پول واقعی در ابزار جعلی، ارتقاء بلوتوث است که شامل یک ماژول واقعی بی سیم باتری و LED وجود دارد. اوه، و بی سیم قابل شارژ. آن هنگامی که شما آن را به کامپیوتر و یا تلفن شما متصل است، اما گمان می کنم شما را به آن بدهید احساس تسکین دهنده هدف کاری نمی کنند. یا چیزی.

USB قابل شارژ چراغ کراوات»

اگر شما حسود است که خود را دریافت کنید بچه ها به نور تا کفش به مدرسه می پوشند در حالی که اصرار دفتر خود در wingtips، سپس انتخاب کنید تا یکی از این برای هر روابط قدرت. باتری کوچک داخل تا led ها به تار و پود neckwear خود را یکپارچه نور درخشش مانند فانوس دریایی از طعم بد. چه جای تعجب است که با چراغ خاموش کراوات سفید قابل قبول به نظر می رسد. اگر به هر دلیلی شما احساس می کنید مانند پوشیدن این چیزی بیش از یک بار، پارچه بیرونی می تواند از الکترونیک برداشته و شسته.

RGB “Chroma” USB جام نگه داشتن از Razer

وسواس Razer را با “RGB همه چیز” شده است به خوبی مستند; زمانی که شما نوار رنگین کمان رنگ نور اطراف پد ماوس را قرار داده ایم، چگونه می توانم پایین تر فرو? پاسخ این ذخیره تزریق LED است که شاخه را به خروجی USB است. بر خلاف حاشیه بیشتر مفید انتقادات که آشامیدنی خود را می تواند گرم یا سرد نگه دارید، این دسته کوچک موسیقی جاز پلت فرم و جام جز نور کاری نمی. اما Razer ادعا می کند که نرم افزار خود را “با توجه به برنامه نوشیدن مطلوب چشمک زدن.” از آنجا که شما فقط این مورد را با “zSilver” امتیاز وفاداری مشتری، خرید لوازم جانبی بازی است که در واقع هدف خدمت به دست آورده می توانید خرید ممکن است که Razer خود آگاهی کارهایی را با نگه داشتن این چیزی از قفسه های نشان دادن است.