بلندگوی بلوتوث خوب بهترین بزرگ بلوتوث بلندگو برای شما بررسی اتاق گیک

A می تواند بخش قابل توجهی از محیط خانه و اتاق نشیمن خود را. بنابراین ما چک کردن بهترین صفحه اصلی/بزرگ اندازه بلندگو برای وضعیت شما شما باید نوع صحیح هر چند.

بر خلاف بسیاری از بلوتوث سخنرانان این هنوز برای قابل حمل طراحی شده اند. در عوض، آنها هستید طراحی شده نوع محور های صوتی خانه. مانند استریو قدیمی اما، شما، کولر و مدرن تر می دانم.

اتاق کوچک برای انعطاف پذیری وجود دارد “اینجا هر چند تا ما ام تحت پوشش چند پایه، بنابراین شما می توانید یک سخنران برای هر نیاز. نمیشود همه خانه همان تجربه خواهید پس از همه، درست است؟ بنابراین خواندن برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ما مورد علاقه بزرگ اندازه بلوتوث بلندگو، و چرا آنها توجه خود را به ارزش.

بهترین راه حل برای اتاق های متعدد: صوتی طرفدار افزونه C10 (349$)

بسیاری رفتن برای صوتی طرفدار افزونه C10 که آن را ارزشمند برای پول خود را وجود دارد. در سطح, آن ممکن است شبیه به بلندگوی بلوتوث دلپذیری، قابل حمل مبهم اما واقعا نیست. مطمئنا، فروشگاه وجود دارد اما این است که برای موارد نادر که می خواهید حرکت آن اتاق از اتاق. بدون باتری وجود دارد بنابراین شما هنوز هم به آن متصل اید

آن خوشبختانه syncs تا با زبان یکسان اضافی اگر شما می خواهید، به آهنگ های مختلف در اتاق مختلف بازی یا بازی آهنگ مشابه در سراسر خانه شما کل شما اجازه می دهد. نصب رم آرکا سرب سریع با همه چیز بیشتر رفتن را از طریق خانه شبکه Wi-Fi است. چهار ایستگاه از پیش تنظیم که به شما ارائه با یک لمس دسترسی به فهرست پخش مورد علاقه خود و یا ایستگاه های رادیویی در دسترس هستند، و شما همیشه می توانید خدمات مورد علاقه شما مانند آمازون و Spotify و Deezer و جزر و مد حتی جریان.

هنگامی که شما خرید واحدهای مختلف و شاید دیگر افزونه ج فرعی کنار آن شما بیشتر از این سیستم. خرید چند واحد می تواند یک پنی زیبا هزینه اما ارزش سرمایه گذاری است. شما همیشه دنده فی قدیمی خود را به آن بیش از حد، از طریق سخت افزار صوتی به طرفدار لینک اتصال می تواند. بیش از حد بزرگ برای تلفن های موبایل و بخش حصول اطمینان آن است ثابت دائم در خانه خود را به نظر می رسد.

بهترین گزینه لوکس: B&W لد زپلین بی سیم ($ 700)

بی سیم زپلین B&W ابتدا برای اندازه صفحه اصلی بلندگوی بلوتوث اما این بسته پانچ قابل توجهی کمی کوچک به نظر می رسد ممکن است. فرودگاه ویلکینز قهقهه & ‘ سابقه بزرگ با محصولات صوتی، و سخت افزار پشت این یکی که خرس.

Tweeters گنبد دو x 1″ دو دو x 4″ دوي midrange و 6.5. ساب ووفر درایو واحد و بزرگ موسیقی تولید هر مرحله از راه. صدای طبل قدرتمند است، در حالی که روکش حرکاتی موسیقی هنوز ظریف مناسب برای تلفن های موبایل. آسان به چیزهای تنظیم کردن، با پخش بلوتوث و Spotify اتصال همه برای پخش موسیقی خود را در دسترس است.

بنابراین آن را به سمت راست فقط صفحه اصلی مناسب خواهید سخنران نیز فوق العاده شیک به نظر می رسد. مطمئنا، گران است اما آن را همه چیز می تواند شما را در خانه مدرن شما نیاز نیست.

بهترین برای انعطاف پذیری “: اکتون مارشال (299$)

اگر شما خیلی هزینه است در خانه بلندگوی بلوتوث, می خواهید آن را به قلاب به بسیاری از دستگاه های مختلف. Acton مارشال اصل برخی از مسائل اولیه دندان با اتصال Wi-Fi آن بود اما آن از غلبه بر آنها به ارائه برخی از ویژگی های مفید است.

اگر خرید واحدهای مختلف شما می توانید همان آهنگ را در سراسر خانه جریان. این نیز ارائه می دهد مقدار زیادی از راه را برای جریان. شما می توانید به رئیس خود را به طور مستقیم از طریق Chromecast بازیگران، استفاده از Spotify اتصال پخش و یا بلوتوث منظم قدیمی بیش از حد. بنابراین شما می توانید اتصال از طریق 3.5 میلیمتری و یا کابل RCA وجود گزینه های بیش از حد، سیمی است.

هفت ساخته شده ایستگاه از پیش تنظیم به شما به سرعت بار کردن فهرست پخش مورد علاقه خود و یا ایستگاه های اجازه می دهد. دو 15W tweeters کلاس D و 50W یک کلاس D ووفر با ارائه صدا با کیفیت بالا است که می تواند یک اتاق را پر کنید.

بهترین گزینه های شیک: بنابراین مو سنيوره Qb ($ 700)

بسیاری از گزینه های اینجا خیلی شیک هستند و انرا از محل در خانه خود را نگاه. سنيوره مو سو Qb واقعا است شیک هر چند. شکل مکعب، آن را باید به اندازه کافی زیرک به مخلوط را به محیط اطراف خود را در حالی که هم با چشم نواز وقتی که مهمانان خود اطراف محل جدید شما به دنبال برای مدیریت می کند. این خط روی حیله و تزویر به آج اما این بلندگو آن را اداره می کند.

با 300 وات قدرت زیر این پوسته شیک کوچک است هنوز توانا. با دو میکرو توییت گنبد دو midrange رانندگان، دو منفعل رادیاتور باس, و آمپلی فایر 100W، این جای تعجب نیست چرا است. سخنران قلاب به Wi-Fi و سازگار با پخش. شما همچنین موسیقی Spotify و جزر و مد به طور مستقیم به آن را ارسال نمایید. بلوتوث پشتیبانی aptX ورودی USB و ورودی آنالوگ وجود دارد. گران اما واقعا با شکوه در نگاه است.

بهترین بنگ برای شما باک: Peachtree صوتی 2 Deepblue (349$)

چند خانه مبتنی بر زبان است ‘ارزان’ و آنهایی که به طور معمول نیست ارزش پول خود را. به جای گزینه شپشو بودجه نشان می دهد, شما پول برای 2 Deepblue صوتی Peachtree توصیه می کنیم. گران قیمت است اما کیفیت صدا آن هم در ارتباط با واحد دو بار قیمت آن است. است که به لطف آن 6.5 عظیم. ووفر با پشتیبان گیری درایور midrange 3 دو و دو tweeters “1”. 440 وات قدرت چیز اطمینان شما تجربه شنیداری مناسب و قوی می سوخت.

این جفت ارز می تواند با دستگاه بلوتوث تا پنج با ورودی های دیجیتال و آنالوگ برای دست در رویکرد. که تبدیل کردن حجم موسیقی خود را تحریف کند هوشمند دوره تنظیمات سطح صدا به صورت پویا خواهی. آن ممکن است برخی از روکش گزینه های پخش را فاقد اما از نظر قدرت موسیقی خام 2 Deepblue صوتی Peachtree معامله در این قیمت است.