Shadowsocks و openvpn نیاز با Vultr: مشکل با openvpn نیاز تونل زنی از طریق shadowsocks

من هستم داشتن برخی از مشکلات این دو تونل همانطور که من در عنوان پست من. هر دو کار خوب تنهایی، یعنی آثار Shadowsocks و در Vultr، و من می توانم متصل, openvpn نیاز نیز کار می کند، اما با هم آنها را نمی.

چرا من فقط یکی، خوب، به دلایلی، حتی با یک سرور openvpn نیاز Vultr در آمستردام (هر سرویس دهنده دیگر در تلاش اند همان شماره) استفاده نکنید و اتصال shadowsocks، من هنوز هم نمی تواند دسترسی به گوگل، Github، و یا دیگر غربی این سایت های OpenVPN.net و هر یک شامل غربی بر اساس سایت های دیگر که کمک در مورد این موضوع. در نتیجه مشکوک آن چین Unicom روش DPI است که به اطلاعات هر و همه از این سایت ها مسدود می کند ممکن است، بنابراین من برخی تحقیقات. با این من که من ممکن است قادر به گرفتن آن کار از آنجا که ظاهرا برای دیگران کار می کرد اگر من تونل VPN من را از طریق shadowsocks من در بر داشت.

من با این حال, گیر. به تنهایی قادر به هیچ وجه از آن راه اندازی به کار من. در افزودن جوراب پروکسی 127.0.0.1 1080 همانطور که در تنظیم پورت محلی به عنوان 1080. برای shadowsocks، سرور با این حال 443 استفاده می کند در مطمئن شوید آن tcp. ovpn فایل آن آثار خوب تنهایی است- و افزودن مسیر SERVER_IP 255.255.255.255 net_gateway با این حال، هیچ چیز کار می کند وجود دارد. به طور مستمر نتواند.

هر یک از شما هر آنچه من انجام ممکن است تصوری انجام اشتباه است؟ من استفاده می کنم. اگر شما به صورت جدید پرونده اید-ovpn به طور طبیعی که ovpn از کنترل دسترسی openvpn نیاز شما فایل تغییر برخی از تنظیمات برای اتصال tcp بر روی پورت 443.

و هر گونه کمک خواهد بود قدردانی در مدت چند روز در حال حاضر تلاش شده و هنوز هیچ چیز.

ویرایش: من در حال حاضر 28 فدورا با 16.04 اوبونتو x 64 بیتی سرور استفاده می کنم.

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “Shadowsocks و openvpn نیاز با Vultr: مشکل با openvpn نیاز تونل زنی از طریق shadowsocks”

  1. Something must be wrong with your shadowsocks setup/config, there is absolutely no need to run OpenVPN over it just to access YouTube.

    Check your proxy settings. Also Firefox has its own and doesn’t use system settings so that could be it if you run Firefox

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.