موتور Z3 وزارت دفاع نشان می دهد مشکل با g 5

Wow را نگاه قوز کردن آنتن در آن g موتور Z3 5 وزارت دفاع کند؟ من هر چیزی مانند آن از پدر من نوکیا 6110 ندیده ام. اما برای آنتن های چشمگیر اعتباری برای موتورولا, شرکت فرم است. که یاد اولین تلفن همراه جهان — DynaTAC موتورولا? گوشی نیست چنین طرفداران این نگاه این روزها و این واقعیت است که این صنعت اولین قطعه از تجهیزات مصرف کننده 5 گرم تا بزرگ گفتن و نشانه نگران کننده است.

ما به ما گوشی های براق و نازک و راحت نگه دارید در دست ما استفاده می شود. این پیگیری بدون تلفات آن مانند جک هدفون بوده است اما در کل مردم می خواهند تلفن خود را به نگاه خوب زمانی که آنها صرف دیگران بزرگ. Z3 موتور با 5 g متصل به موتور انجمن قطعا نرم و صاف نیست و به نظر می رسد مثل اول g 5 گوشی های هوشمند در حال رفتن به بسیار بزرگ اگر آنها به اندازه لازم آنتن و باتری های بزرگتر در آنها. در صورتی که مورد، Z3 موتور وزارت دفاع واقع ظریف تر راه حل ممکن است.

فراموش نکنید: موتور Z3 دست: نگاه اجمالی ما در 5 گرم آینده

چرا به آن نیاز دارید که آنتن?

انتقال به 5 g معرفی تعداد زیادی از ماشین جدید در طیف شبکه با هم برای افزایش سرعت را مشاهده خواهید کرد. آنتن جدید فرکانس پایین مثل T Mobile طیف 600 مگاهرتز و کانال های فرعی 6 گیگاهرتز Wi-Fi به گوشی های بدون پیاده سازی عمده زیبایی یکپارچه سازی. اگر چه حرکت به بزرگتر MIMO آنتن آرایه در حال حاضر برخی از ملاحظات طراحی، ما در حال حاضر این فناوری در گوشی های امروزی با استفاده از. حامل دانه بندی تکنولوژی فقط با 5 g مقیاس گذاری کنید. Qualcomm مقاله مرتبط

با این حال، تکنولوژی فرکانس بسیار بالا mmWave متفاوت است. نه تنها طراحی آنتن جدید اما آنتن خیلی مراقب باشید قرار دادن ملاحظات نیاز. مواد بسیاری، از جمله دستگاه مورد بلوک و نشانه های attenuate mmWave. بدتر, دست شما خود را با می تواند کاملا مسدود کردن این امواج نگه تلفن. Poking این آنتن تا خارج از تلفن راه حل کوتاه مدت است.

ما می دانیم برای این واقعیت است که فن آوری mmWave داخل در این 5 g موتور وزارت دفاع است. با توجه به Qualcomm “یک بار 5 g موتور وزارت دفاع به پشت آن متصل کنیم، آن توانایی دسترسی به mmWave 5 g با استفاده از مودم 5 گرم گل میمون X 50 و آخرین تکنولوژی 4 g با مودم LTE گل میمون X24.” از همه مهمتر، نیز وجود دارد این شرکت QTM052 mmWave ماژول آنتن داخل وزارت دفاع. در واقع دست انداز آنتن وزارت دفاع به نظر می رسد مانند مسابقه اندازه کامل.

بنابراین تلفن می تواند چند آنتن 5 گرم داخل خود عوامل شکل باریک متناسب فدای چه خواهیم کرد؟

QTM052 بسیار جمع و جور است اما قطعا باریک خط آنتن کوچک شما در جایی پیدا کنید در گوشی فعلی شما نیست. علاوه بر این, Qualcomm یادداشت ها که می خواهید سه یا بیشتر از این داخل گوشی به طور منظم برای جلوگیری از انسداد سیگنال یا چهار برای کانون تلفن همراه. انجمن موتور دور با فقط یکی به خاطر قرار دادن خارجی آن می شود.

چگونه 5 g گوشی های هوشمند برای 2019 انتشار شایعه را مناسب این فناوری در داخل بدون افت طراحی زیبایی خود و یا ویژگی های دیگر? قرار دادن آنتن دقیق پیامدهای بالقوه برای نمایش لبه نازک، نمایش تحت اسکنر اثر انگشت، موقعیت حجم چوب زیر گهواره، بلندگو و دوربین دادن و شاید بیشتر. سپس اضافی هزینه.

 Qualcomm 5 g

A تلفن با سه دادن آنتن 5 g برای جلوگیری از انسداد سیگنال. در داخل این اتصالات خواهد بود به چالش بزرگتر از Z3 موتور g 5 وزارت دفاع.

باتری های بزرگتر بیش از حد فضای داخلی گوشی

است در حق بیمه و آنتن 5 g مطرح مشکل وجود دارد اما بدتر می شود. تکنولوژی mmWave 5 g نیز قدرت گرسنه و که معنی آینده تلفن های باتری های بزرگتر بیش از حد نیاز است. فقط من این بود همه به جا کجاست؟

Z3 موتور 5 g موتور وزارت دفاع شامل 2، 000mAh باتری ظرفیت اضافی برای تقویت کردن این گوشی در حال حاضر مناسب 3، 000mAh سلول. مفهوم است که حدود 5 000mAh باتری عمر باتری مناسب و معقول برای گوشی 5 ارائه دهد. داده ها با سرعت سریع تر تا آب بیشتری استفاده کنید. به عنوان موتورولا آن در وب سایت خود هنگام صحبت کردن در مورد ظرفیت باتری وزارت دفاع، “در حالی که داده های شما revs آهسته نیست.”

ما بزرگ باتری 000mAh 5، به قدرت 5 g گوشی نیاز?

ممکن است که وزارت دفاع بیش از حد سخاوتمندانه با این ظرفیت فوق العاده ساده است زیرا آن داخل لوازم بدون ندارند، از آن را باید ساخت مناسب می باشد. بیایید ملایم باشد و تخمین می زنند که قدرتمند 5 گرم گل سرسبد گوشی های هوشمند نیاز به کوچکتر 4, 500میلی آمپر ساعت باتری. این است که هنوز قابل توجهی بزرگتر از 2018 است شاخص متوسط ظرفیت باتری حدود 3, 400mAh است.

این افزایش 32 درصد عظیم در منطقه باتری های مورد نیاز در داخل گوشی متوسط یا معادل افزایش تراکم قدرت منطقه نه که باور کردنی هستند در حال حاضر کار می کند. 5 g باتری بسیار بزرگتر را از طریق روز گذشته نیاز و یعنی تقریبا به طور قطع طرح حتی ضخیم تر.

است که مشکل با مقاله های مرتبط با 5 گرم

یک دلیل وجود دارد چرا Qualcomm 2017 5 g گوشی های هوشمند نمونه, تصویر بالا, پس بزرگ شده است و چرا موتورولا مکينتاش 5 g به عنوان یک مد اول به جای فناوری به Z3 موتور خود را یکپارچه سازی است. 5 گرم نیاز به چند اضافی آنتن و باتری بزرگتر از همیشه قبل از. اولین گوشی های 5 g به بزرگتر و ضخیم تر و گران تر باشد یا قربانی دیگر ویژگی های مناسب این اجزاء در یا ارائه تجربه خطر بیافتد 5 گرم با سیگنال های ضعیف و/یا عمر باتری ضعیف هستند.

طی چند سال آینده فناوری های مودم و آنتن برای mmWave 5 g بدون شک بیشتر خواهد رسید. روند نشان می دهد که ظرفیت باتری افزایش بیش از حد، با 3.500 است 4 دو 000mAh شدن هنجار در چند سال آینده. 5 g گوشی قطعا عملی تر به ساخت شود پس از این اتفاق می افتد. تا آن زمان، شما ممکن است بخواهید به خاموش بودن adopter اولیه اگر شما مانند گوشی های هوشمند خود را براق و با عمر باتری است که در تمام طول روز به طول می انجامد.