چگونه به گرفتن ژست ناوبری در هر گوشی ها

اندیشه آینده تکرار (در حال حاضر فقط به نام “P”) ویژگی های ناوبری جدید ژست است. اما اگر شما یک تلفن است که بتا P نیست (یا انتظار احساس نمی)، راه برای اضافه کردن حرکات را برای گوشی شما در حال حاضر وجود دارد.

و در اینجا بهترین بخش: این ژست aftermarket گزینه های ناوبری قابل توجهی بهتر از آنچه ارائه می دهد اندیشه P هستند. در واقع گزینه های ژست P بسیار هستند بد –بنابراین اگر گوشی شما غیرقابل دسترس بتا P چپ کردن احساس می کنم. واقعا که حرکات نگران هستند از دست رفته در بسیاری شما.

اما این که در آن حرکات ناوبری — app توسط XDA — به بازی می آید. آن می افزاید: گزینه های بسیار عالی و قابل تنظیم حرکت به هر تلفن (هر چند آن مسلما به نظر می رسد/بهتر بر روی گوشی های با صفحه نمایش آثار هدایت بیش از کسانی که با کلید های خازنی). گفت: کمی راه اندازی درگیر وجود دارد قبل از شما شروع می توانید با حرکات ناوبری — به عنوان ساده به عنوان “نصب و برو” با این یکی نیست.

قبل از ما شروع, این است شایان ذکر است که شما نیاز به بانک انکشاف آسیایی — پل اشکالزدایی اندیشه — برای این مجموعه. حرکات ناوبری به دسترسی ریشه نیاز نیست، اما نیاز به یک مجوز با بانک انکشاف آسیایی اعطا می شود. اگر آشنایی با بانک انکشاف آسیایی شما نیاز به پرایمر کامل ما را در نصب و استفاده از آن را بررسی کنید. به نظر می رسد کمی رعب آور در ابتدا، اما بد نیست.

مرتبط با: نحوه نصب و استفاده از بانک انکشاف آسیایی اندیشه اشکالزدایی پل سودمند

تنظیمات بالا ناوبری حرکات

هنگامی که شما نرم افزار نصب شده، جلو بروید و آتش آن را. پس از گذشته صفحه کنترل می کشیدن, شما نیاز به دسترسی به سرویس دسترسی به حدود فشار دکمه “گرانت”.

زمانی که دسترسی منو باز می شود تا پایین حرکت و از دست دادن تنظیمات “حرکات ناوبری”. اسلاید تبدیل به فعال کردن دسترسی و سپس پشت تا شما را در صفحه تنظیمات برنامه را دوباره هستیم.

شما نیاز بانک انکشاف آسیایی برای مرحله بعدی که به جلو و اتصال گوشی به کامپیوتر شما. باز هم، اگر شما پناهگاه ‘ تی استفاده بانک انکشاف آسیایی قبل از اتمام پست ما در آن راه اندازی و استفاده از آن.

با تلفن و رفع اشکال دسترسی داده، نوع دستور زیر را در پنجره فرمان یا PowerShell:

 بانک انکشاف آسیایی پوسته pm گرانت com. xda. نوبر اندیشه. مجوز. WRITE_SECURE_SETTINGS 

اگر همه چیز درست آن باید چیزی را برای چند ثانیه انجام و سپس شما را به اعلان بازگشت. وجود خواهد داشت هر تایید فرمان درستی اعدام شد.

پس از آن، بقیه خیلی ساده است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد کاشی سریع تنظیمات و هشدار دهنده است که شما قطعا باید پرداخت توجه به دریافت کنید: اگر شما تصمیم به حذف حرکات ناوبری، اطمینان به رویت ناوبری نوار اول . اگر این کار را انجام ندهید به طور جدی، آن بد خواهد بود.

دو صفحه نمایش بیشتر شما این جا باید از طریق وجود دارد، اما در اکثر موارد شما زیادی برای رفتن.

با استفاده از و سفارشی ناوبری حرکات

در صفحه اول خواهید دید پس از در حال اجرا را از طریق راه اندازی، فقط دو گزینه وجود دارد–که هر دو شما می خواهید به فعال کردن. اول را قادر می سازد حرکت “قرص” (بخوانید: دکمه)، و دوم پنهان بر روی صفحه نمایش ناوبری نوار جایگزین آن را با قرص گفت. که یک نگاه پاک کننده است.

برای افزایش سرعت کار چگونه حرکات شروع آیکون حقه بازی در بالا و سمت راست را ضربه بزنید.

گزینه اول برای حرکات است. دلیل آن تقریبا با این حال دوست دارم شما می توانید تنظیم از اینجا آن فوق العاده ذهنی می شود. پیش فرض، دکمه بهره برداری شما را خانه، فشار طولانی باز قرص دستیار کنید سمت چپ، می رود را طول می کشد و کنید سمت راست منوی recents را باز می کند.

وجود دارد شما لازم نیست با این طرح درس، چوب تن از گزینه های را انتخاب کنید. برخی از این در جمع به نسخه حرفه ای — که تنظیم خواهد شد شما $1.49 در بازی بزرگ پشت — اما برنامه هنوز هم کاملا مفید در نسخه رایگان آن است.

شما همچنین می توانید قرص های خود را به میل خود سفارشی. رنگ مرز شفافيت اندازه عرض شعاع گوشه و موقعیت همه گزینه ها در منوی ظاهر شده، پس دیوانه و آن را چگونه می خواهید.

اما صبر کنید، بیشتر وجود دارد! شما همچنین می توانید تغییر رفتار قرص را — که نیست همان حرکات آن ذهن شما. زیر منوی رفتار برخی از ویژگی های داغ تلویزیون وجود دارد. می توانید انتخاب کنید که بالای سهام (به جای قرص) در برنامه های خاص نشان می دهد، کاملا مخفی کردن قرص در برنامه های خاص، تغییر مدت زمان لرزش و انیمیشن، به طور خودکار مخفی کردن قرص پس از یک زمان خاص و یا در برنامه های خاص و نیشگون گرفتن و کشیدن حساسیت. بحث در مورد گرفتن دانه.

در نهایت، سازگاری با منو و تنظیمات تجربی وجود دارد. این منوها بهترین اجتناب شود که این تنظیمات می تواند مسائل را به جای آن ها را رفع، اما برخی از خواهی خاص اینجا که ممکن است جذاب وجود دارد “. اگر شما آنها را مسائل باعث عوارض جانبی، با این حال، شما نیاز به غیر فعال کردن آنها را. و اگر شما می خواهید به آنها را امتحان کنید، ما را قادر می سازد فقط یکی در یک زمان و سپس آزمایش را پیشنهاد.


است که تقریبا همه به ژست ناوبری به گوشی شما اضافه کردن وجود دارد — حرکات ناوبری است آسان برای استفاده، اما فوق العاده قدرتمند و قابل تنظیم. اگر مقدار را در آن پیدا ما تشویق به خرید نسخه حرفه ای است که می تواند در زیر “در” منوی صفحه اصلی برنامه است. در این پنجاه، باک تقریبا بدون brainer است.