سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 ویدیو تریلر کشور و به نظر می رسد حله داغ

 سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 تصویر تریلر.

سامسونگ یک تریلر جدید برای آینده کهکشان توجه داشته باشید 9 نوشته شده است. دیروز ویدئو، منتشر شده در کانال YouTube نیوزیلند سامسونگ نشان می دهد خاموش دستگاه در طلا و نیروی دریایی رنگ طرح قبلا دیده ایم و تعداد انگشت شماری از اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی را فراهم می کند.

شما “تمام روز عمر باتری,” “یک ترابایت” ذخیره سازی (با کمک یک کارت 512 GB) و “قدرتمند جدید S زیبا،” مشتاقانه منتظر از یادداشت جدید که قرار است در آینده پنجشنبه (9 اوت) راه اندازی می شود می تواند. ویدیو همچنین تایید دو دوربین عقب و قرار دادن اثر انگشت قبلا شایعه و حضور هدفون 3.5 میلیمتری جک صوتی.

ما نمی تواند به بسیاری از جزئیات دیگر درباره دستگاه ذخیره برای نگاهی گذرا به رابط یادداشت برداری ها بسیار است اما حدس و گمان به اندازه کافی در حال حاضر به برخی از حدس خوب درباره آن مشخصات و ویژگی های را شنیده ام. است گفته با 6.3 اینچ صفحه نمایش, تراشه Exynos گل میمون 845 یا 9810، آمده تا 8 GB از RAM و تا حد 4، باتری 000mAh; دفعات بازدید: بیشتر در شایعات 9 توجه داشته باشید کهکشان ما توپی است.

ما نیز نمی دانیم دقیقا چرا این ویدئو شده است. قضاوت مشاهده تعداد و عنوان آن “SAM0058 YT 1” ما را گمان آن هنوز به طور گسترده ای توزیع شده.  به روز رسانی: لینک های اصلی از تا کشیده شده است اما مانند SamMobile از آن نگه کردم اول می رسد. ما در حال حاضر که ویدیو فوق تعبیه شده.

نظر شما در مورد چگونه 9 توجه شکل گیری است چیست؟ اجازه بدهید در نظر بدانند.