Neato را Botvac D7 ربات خلاء می توانید به یاد داشته باشید نقشه ها برای چند طبقه در خود خانه بررسی گیک

بسیاری از خلاء ربات دقیق تر این روزها می توانند نقشه منزل و سریعترین مسیر را از طریق به یاد داشته باشید. Neato Botvac D7 توسط هر طبقه از خانه خود را به خاطر سپردن راجع است.

مدل اولیه ربات وکیوم تمایل به بسیار ناکارآمد و مدت زمان (و بسیاری از عمر باتری) برای تمیز کردن کف خود را. مدل ارتقا این فرایند نرم و صاف با ایجاد نقشه داخلی طبقه خود را و پاک از خاطره ی که در آن اشیاء و دیوارهای زمان بعدی آن هستند. این به خودی خود بزرگ است، اما اگر حرکت شما خلاء بین طبقه برای تمیز کردن تمام خانه سپس اکثر وکیوم که حافظه از دست دادن و باید از ابتدا شروع هر زمان.

Botvacy D7 Neato است، از سوی دیگر بروز رسانی است که به آن حفظ تا طبقه جداگانه سه ارزش از نقشه ها در حافظه آن امکان دریافت کرده است. اگر شما این حرکت از طبقه بالا به طبقه پایین برای یک کار تمیز کردن، بنابراین، آن هنوز هم که در آن جداول خود را دارد و کار در اطراف آنها را کارآمد به یاد داشته باشید. شما حتی می توانید خرید ایستگاه های شارژ از شرکت 40 دلار در هر طبقه از خانه خود را بنابراین شما می توانید آن جایی که شما به آن نیاز دارید و سپس اجازه انجام آن چیزی که آن حرکت می کند.

منبع: Neato از طریق Engadget

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.