CCleaner را ناقص داده مجموعه قابلیت بطور خودکار مجدد را قادر می سازد خود را

CCleaner را آخرین نسخه 5.45، جمع آوری اطلاعات در مورد سیستم شما ناشناخته خواهد ماند و سپس اساسا غیر ممکن است برای شما برای غیرفعال کردن این ویژگی، می سازد.

آن ضربه را: سر به گزینه های > نظارت, سپس “فعال نظارت” غیر فعال کردن راه اندازی مجدد کامپیوتر شما و قابلیت دوباره فعال خواهد شد. اب زیر کاه, حق? CCleaner, به نوبه خود تمام اطلاعات جمع آوری شده استفاده می شود برای کمک به بهبود برنامه کاملا ناشناس است، و تنها می گوید. آنها همچنین می گویند تغییرات آینده کاربران بیشتر انتخاب بدهد. بیانیه خود را در اینجا بخوانید.

این همه ممکن است درست باشد اما پس از کاربر اعتصابات انتخاب هنوز هم ما را به عنوان ناقص باعث بازگشت تنظیمات مثل این.

CCleaner طولانی برای سیستم رایگان و قابل اعتماد بودن پاک بدون هر گونه لقب تحسین بود. ما به طور منظم توصيه اما مدت ها قبل بود. این روزها هنگامی که CCleaner نیست شامل تروجان هک بودن آن malwaresque مانند این همه خود اضافه کردن ویژگی های است.

ما می توانم در بروم. این مایه تاسف است، اما خوشبختانه نرم افزار مانند CCleaner واقعا واقعا لازم است در سال 2018 نیست. توصیه ما: CCleaner را پاک کنید و مورد آن را فراموش کرده ام. با تشکر از مارتین Brinkmann برای Ghacks، نوشتن برای این مشکل آخرین اشاره کردن به ما.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.